1.062.439

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Hogyan fürdessünk malacot?

A reklámkészítés gyakorlati kézikönyve

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Budapest
Kiadó: White Rabbit Entertainment Company Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 434 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 15 cm
ISBN: 978-963-08-6160-1
Megjegyzés: Fekete-fehér fotókkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

„A kreativitás pont olyan, mint a malacfürdetés. Roppant mocskos egy meló, aminek nincsenek szabályai. Nincs konkrét kezdete, közepe és vége. Igazi kínlódás, és ha elkészül vele az ember, abszolút nem lehet biztos benne, hogy a malac tiszta-e, vagy hogy miért is kezdte egyáltalán fürdetni szerencsétlen állatot."
Luke Sullivan sokat látott, régi motorosa a szakmának, aki több mint harminc év tapasztalatával a háta mögött osztja meg velünk a reklámos malacfürdetés fortélyait és tébolyát. Hogy miként csináljuk, ha tradicionális eszközökkel, és mi a módja, ha digitálisan kommunikálunk? Egyáltalán: mit jelent az ötlet, mitől jó egy reklám, és mit tegyünk érte, hogy olyan kreatívanyagot adjunk ki a kezünk közül, amiért nem kell majd pironkodnunk gyermekeink előtt. Gyakorlati tanácsait szemléletes példákkal illusztrálja, és nemcsak magáról a reklámkészítés mesterségéről, szellemiségéről és valóságáról beszél, de még a szakmába történő bejutáshoz is hasznos tippeket kínál.
Sullivari... Tovább

Fülszöveg

„A kreativitás pont olyan, mint a malacfürdetés. Roppant mocskos egy meló, aminek nincsenek szabályai. Nincs konkrét kezdete, közepe és vége. Igazi kínlódás, és ha elkészül vele az ember, abszolút nem lehet biztos benne, hogy a malac tiszta-e, vagy hogy miért is kezdte egyáltalán fürdetni szerencsétlen állatot."
Luke Sullivan sokat látott, régi motorosa a szakmának, aki több mint harminc év tapasztalatával a háta mögött osztja meg velünk a reklámos malacfürdetés fortélyait és tébolyát. Hogy miként csináljuk, ha tradicionális eszközökkel, és mi a módja, ha digitálisan kommunikálunk? Egyáltalán: mit jelent az ötlet, mitől jó egy reklám, és mit tegyünk érte, hogy olyan kreatívanyagot adjunk ki a kezünk közül, amiért nem kell majd pironkodnunk gyermekeink előtt. Gyakorlati tanácsait szemléletes példákkal illusztrálja, és nemcsak magáról a reklámkészítés mesterségéről, szellemiségéről és valóságáról beszél, de még a szakmába történő bejutáshoz is hasznos tippeket kínál.
Sullivari könyve szórakoztató és tanulságos olvasmány. Ajánlott minden reklámosnak és marketingesnek: annak, aki már nyakig benne a szakmában vagy csak készül rá; továbbá mindenkinek, akit egy kicsit is érdekel a reklámok csodálatos világa.
Vagy inkább: a csodálatós reklámok világa. LUKÉ SULLIVAN copywriterként dolgozott á Falion, a Martin Agency és a GSD&M kötelékében, és közben begyűjtött magának néhány díjat a legrangosabb reklámfesztiválokról (D&AD, One Show, Cannes Lions). Jelenleg a Savannah College of Art and Design reklámtanszékét irányítja.
SAM BENNETT a GSD&M digitális részlegének stratégiai tervezője, ahol olyan világhírű márkákon dolgozott, mint a Walmart, a John Deere, a BMW. Az elmúlt három évben kizárólag a Marshalls, a Legacy és a Jarritos, illetve saját ügynökségének digitális stratégiájára fókuszált. Vissza

Tartalom

ELŐSZÓ MIKE HUGHES
BEVEZETÉS
1. FEJEZET
Az eladónak nem muszáj köpenyt viselnie
Hogyan adjunk el valamit anélkül, hogy eladnánk a lelkünket?
1
2. FEJEZET
Nincs jobb a hegyes ceruzánál
Néhány hasznos tanács a kezdéshez
16
3. FEJEZET
Hófehér papírlap
Az ötletelés alapjai
38
4. FEJEZET
A munka az írással kezdődik
Az ötlet kidolgozása - indul a finomhangolás
100
5. FEJEZET
A közösségi tudat meghódítása
Kreativitás analóg és digitális módra
140
6. FEJEZET
Zseniális ötletek
Hogyan fésüljük össze az egészet?
196
7. FEJEZET
Holnaptól mindenkinek jár 30 másodperc hírnév
Tanácsok a vizuális történetmeséléshez
224
8. FEJEZET
De ez még nem minden!
Tényleg pocséknak kell lennie a teleshopos reklámnak?
240
9. FEJEZET
A rádióhirdetés maga a pokol. De el lehet viselni.
Jótanácsok egy nehéz médiumhoz
258
10. FEJEZET
Totókám, úgy érzem,
már nem a Garázs Bt.-nél dolgozunk.
Túl a szabályokon
288
11. FEJEZET
Csakis a jók halnak meg fiatalon
A reklám ellenségei
296
12. FEJEZET
Amikor halálra csipkednek a kacsák
Hogyan prezentáljuk és védjük meg a munkánkat?
13. FEJEZET
Portfolió kontra pajszer
Hogyan kerüljünk be a reklámszakmába?
360
14. FEJEZET
Cipőt készítsünk vagy cipőreklámot?
Ez ám a nagyszerű szakma!
388
AJÁNLOTT IRODALOM
401
BIBLIOGRÁFIA
405
ONLINE FORRÁSOK
409
JEGYZETEK
411
KÖSZÖNETNYILVÁNÍTÁS
421
NÉV- ÉS TÁRGYMUTATÓ
423
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem