1.067.308

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Lovemarks

Jövő a márkák után

Szerző
Fordító
Budapest
Kiadó: Magyar Könyvklub
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 223 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 25 cm x 20 cm
ISBN: 963-549-164-6
Megjegyzés: Színes fotókkal gazdagon illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Ahhoz, hogy a nagy márkák életben maradhassanak, el kell érniük, hogy vásárlóik feltétlen hűséget érezzenek irántuk. Csak így tudják megkülönböztetni magukat a feljövőben lévő, ismeretlen márkák millióitól. "A titok nyitja a titokzatosságban, az érzékiségben és a meghittségben keresendő. Kultuszmárka akkor születhet, ha elkötelezzük magunkat a létrehozásuk mellett - ez a márkák jövője."
Kevin Roberts szenvedélyesen hisz abban, hogy az üzleti életben is mind nagyobb hangsúlyt kap a szeretet. A Lovemarksban, ebben az üzleti élet filozófiáját megfogalmazó, úttörő munkában Roberts beszámol arról az útról, amelyet a termékek a védjegyekig, a védjegyek a márkáig megtettek, és arról a lépésről, amelyet a márkáknak meg kell tenniük, hogy kultuszmárkákká válhassanak.
Roberts érdekfeszítő, ám kritikus beszámolója a márkákról felnyitja a szemünket. Érvei egyértelműek: a márkák elerőtlenednek.
A megoldás? Olyan termékek létrehozása, amelyek elég erősek ahhoz, hogy a fogyasztókkal hosszú... Tovább

Fülszöveg

Ahhoz, hogy a nagy márkák életben maradhassanak, el kell érniük, hogy vásárlóik feltétlen hűséget érezzenek irántuk. Csak így tudják megkülönböztetni magukat a feljövőben lévő, ismeretlen márkák millióitól. "A titok nyitja a titokzatosságban, az érzékiségben és a meghittségben keresendő. Kultuszmárka akkor születhet, ha elkötelezzük magunkat a létrehozásuk mellett - ez a márkák jövője."
Kevin Roberts szenvedélyesen hisz abban, hogy az üzleti életben is mind nagyobb hangsúlyt kap a szeretet. A Lovemarksban, ebben az üzleti élet filozófiáját megfogalmazó, úttörő munkában Roberts beszámol arról az útról, amelyet a termékek a védjegyekig, a védjegyek a márkáig megtettek, és arról a lépésről, amelyet a márkáknak meg kell tenniük, hogy kultuszmárkákká válhassanak.
Roberts érdekfeszítő, ám kritikus beszámolója a márkákról felnyitja a szemünket. Érvei egyértelműek: a márkák elerőtlenednek.
A megoldás? Olyan termékek létrehozása, amelyek elég erősek ahhoz, hogy a fogyasztókkal hosszú távú, érzelmeken alapuló kapcsolatokat alakítsanak ki.
Úttörő elmélete szerint egy kultuszmárka nem a gyártó cégé, hanem a fogyasztóké. A könyv alapján egyértelmű, hogy nemcsak a profi üzletemberek és marketingesek, hanem a rajongó-fogyasztók is részt vesznek majd a kereskedelem jövőjének kialakításában. Vissza

Tartalom

A. G. Lafley előszava9
Indíts be!13
Az idő mindent megváltoztat25
Érzelmi felszabadulás39
All you need is love51
Megtisztelnél, ha tisztelnél61
A szeretet ott van a levegőben67
Csodás megszállottság75
Csak álmodnom kell83
Az emberi tényező105
Közel hozzád129
Lépd át a határt!147
Végre tisztán látok155
A nap nyomában171
Dörgés és villámlás187
Mire vár a világ203
Index218
Ajánlott olvasmányok221

Kevin Roberts

Kevin Roberts műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Kevin Roberts könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Lovemarks Lovemarks Lovemarks
Állapot:
6.980 ,-Ft
56 pont kapható
Kosárba