kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 100 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 24 cm x 17 cm |
ISBN: | |
Megjegyzés: | Tankönyvi száma: J11-804. Kézirat. |
Előszó a pedagógusjelöltekhez | 3 |
A gondolkodásfejlesztés pedagógiai feltételei | 5 |
A nevelési helyzet teremtése | 5 |
A gondolkodási helyzet teremtése | 7 |
A logika és a gondolkodásfejlesztés problematikája | 9 |
Általános logikai feladatok | 20 |
Differenciált logikai feladatok | 36 |
Óvónőjelöltek feladat | 37 |
Tanítójelöltek feladat | 39 |
Tanárjelöltek feladata | 42 |
A jelöltek önálló példatára | 51 |
A logikai ismeretek alkalmazásának területei | 57 |
A logikai műveletrendszere szerepe az új oktatási eszmény kialakitásában | 57 |
A logikai műveltség szerepe a tudományos kutatómunkában | 61 |
Feladatok a logikai ismeretek új szempontú rendszerezésére és oktatói ellenőrzésére | 65 |
A logikai jellemzésekről tanultak értékelése | 67 |
A logikai szerkezetekről tanultak értélkelése | 71 |
A logikai képletekről tanultak értékelése | 73 |
A logikai sémákról tanultak értékelése | 77 |
A logikai szabályokról tanultak értékelése | 79 |
A logikai hibákról tanultak értékelése | 83 |
A logikai példákról tanultak értékelése | 87 |
A logikai feladatokról tanultak értékelése | 93 |
Logikai szakdolgozatok írásának lehetőségei | 97 |