kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Fűzött kemény papírkötés |
Oldalszám: | 254 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 14 cm |
ISBN: | 963-18-1833-0 |
Megjegyzés: | Tankönyvi száma: 83 080/I/1. Fekete-fehér ábrákkal. |
Bevezetés (Végh Edit) | 5 |
Olvasás- és írástanítás az első osztályban | 9 |
Az anyanyelvi nevelés néhány időszerű kérdése (Ligeti Róber) | 9 |
A szóképes előprogramra épülő analitikus-szintetikus eljárás (Romankovics András) | 22 |
Az iskolába lépő gyermek olvasás- és íráselsajátítási neézségei | 24 |
Az olvasáselsajátítás folyamata | 26 |
Az íráselsajátítás folyamata | 49 |
A tankönyv és a tanulásszervezés szerepe | 57 |
A globális program (Ligeti Róbert) | 62 |
A program elméleti alapjai | 65 |
A betűtanulás | 76 |
Szövegek önálló feldolgozása | 78 |
Az írástanulás | 85 |
Az elválasztás tanulása | 86 |
Szubjektív tényezők a tanításban | 87 |
Beszédművelés (Laczkóné dr. Riba Magdolna) | 89 |
A beszédképzés | 90 |
A hangképzés | 94 |
A magánhangzók képzése | 95 |
A mássalhangzók képzése | 96 |
Artikulációs gyakorlatok a hangkapcsolatok választékos, pontos ejtésének gyakorlására | 100 |
A mondat- és szövegfonetikai eszközök | 104 |
A beszéddallam | 104 |
A hangsúly | 107 |
A beszédtempó és a ritmus | 109 |
A szünet | 111 |
A hangerő | 112 |
A nem-verbális jelek szerepe a gondolatok, az érzelmek és az akarat kifejezésében | 115 |
A nem-verbális kommunikáció | 115 |
A nem-verbális kommunikáció legfontosabb csatornái | 116 |
Szövegértés - szövegalkotás (dr. Hegedűs Ferencné) | 121 |
Az irodalmi nevelés folyamata | 121 |
Irodalmi tükrözés - iskolai elemzés | 125 |
A szövegértés és a szövegalkotás alapozása | 139 |
Olvasóvá nevelődés | 171 |
A fogalmazás elsajátítása | 175 |
A nyelvtani ismeretek és a nyelvhasználat tudatosítása (dr. Nagy J. József) | 195 |
A nyelvtantanítás helye, szerepe a nyelvi nevelésben | 195 |
A nyelvtantanítás rendszere és anyaga az 1-4. osztályban | 203 |
A nyelvtani ismeretek tudatosítása a munkáltató tankönyvek segítségével | 210 |
A tankönyvi felaatok és a tanulók munkáltatása | 220 |
A helyesírás-tanítás főbb metodikai kérdései (dr. Nagy J. József) | 227 |
A helyesírás-tanítás megítélése | 227 |
A helyesírás tudatosítása | 233 |
A helyesírás gyakoroltatása | 239 |
A helyesírási hibák javítása és javíttatása | 244 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.