kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Környezetgazdálkodási Intézet |
---|---|
Kiadás helye: | |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 72 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 14 cm |
ISBN: | |
Megjegyzés: | Néhány fekete-fehér ábrával illusztrálva. |
A környezeti nevelés tartalmi és szemléleti megújítása | 5 |
A közoktatás tartalmi fejlesztése | 6 |
Az innováció fogalma, funkciói, jellemzői | 6 |
A közoktatási innováció sikerességének feltételei | 8 |
Innovatív beállítódás és képesség | 8 |
Világos elképzelés az innovációról | 9 |
Az erőforrások hasznosítása | 11 |
Az intézmény innovációs terve | 13 |
Diagnózis készítése | 13 |
Gyenge pontok, hiányok összegzése | 14 |
A fejlesztési feladat meghatározása | 15 |
A fogadási készség és képesség | 16 |
A kivitelezés stratégiája | 17 |
A fejlesztés gyakorlata | 18 |
A közoktatás-irányítás fejlesztése | 18 |
Menedzsment és vezetés? | 19 |
Közoktatási menedzseri funkciók, szerepek | 19 |
A pedagógiai intézményvezetés alapjai | 21 |
A tervezés | 22 |
A szervezés | 24 |
A vezetés és irányítás | 25 |
Az ellenőrzés és értékelés | 28 |
Döntési folyamat | 32 |
Szakértő a közoktatás intézményeiben | 33 |
A szakértői tevékenység jellemzői | 36 |
A szakértői tevékenység törvényi bázisa | 37 |
A közoktatási intézmény ellenőrzésének törvényi szabályai | 39 |
Ellenőrzési jogosultság | 39 |
Az intézményfenntartó ellenőrzési kötelessége | 40 |
A szakmai ellenőrzés folyamata | 42 |
A szakértő ellenőrző munkája | 42 |
A szakértő saját követelményei | 42 |
A megrendelő követelményei | 43 |
Szakértői etika | 44 |
A pedagógiai-szakmai ellenőrzés munkafázisai | 45 |
A szakértő felkérése | 45 |
Felkészülés a vizsgálatra | 46 |
Az együttműködés kialakítása | 46 |
A vizsgálat ütemezése | 47 |
A vizsgálat elvégzése, tényfeltárás | 47 |
Véleményegyeztetés | 47 |
A vizsgálat összegzése | 48 |
A szakértői vélemény rögzítése | 48 |
A szakértői jelentés formai és tartalmi követelményei | 49 |
A környezeti nevelést meghatározó dokumentumok | 50 |
A Közoktatási törvény környezeti nevelés tervezését meghatározó részei | 50 |
Tanulói, szülői jogok | 50 |
A pedagógiai szakaszokról | 51 |
Iskolaszerkezet | 52 |
Az intézmény környezet-egészségügyi helyzete | 53 |
A pedagógiai program | 53 |
Időkeretek | 55 |
A környezeti nevelés, mint kereszttanterv | 58 |
A környezeti nevelés sajátosságaiból fakadó feladataink | 61 |
A környezeti nevelés színterei, kapcsolatai | 61 |
Az ökológiai szemlélet tükröződése a környezeti nevelésben | 64 |
A környezet-harmonikus életvitelre nevelés feladatai | 64 |
A környezeti nevelési projekt | 65 |
A helyi tanterv készítésének metodikai elvei | 67 |
A pedagógiai program és tantervkészítés alapkövetelményei | 68 |
Az átmeneti tantervi időszak | 70 |
Környezeti nevelés "céhbéli tisztességgel" | 71 |
Felhasznált és ajánlott irodalom | 72 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.