A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Le marketing politicien

A politikai marketing - Grandeur et décadence des stratégies de pouvoir/A hatalmi stratégiák nagysága és bukása

Szerző
Párizs
Kiadó: Bourin Éditeur
Kiadás helye: Párizs
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 262 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Francia  
Méret: 21 cm x 14 cm
ISBN: 2-84941-052-7
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A politikai marketing a marketing politikában alkalmazott válfaja. A politikai intézményrendszer marketing jellegű felfogása Amerikából terjedt el. A politikai marketing használja mind a politika, mind pedig a marketing terminológiáját. A piac fogalmát kiterjeszti a szavazópolgárokra, akiket a marketingmodellek, illetve a marketingmódszerek (marketingkutatás, piacszegmentálás, célcsoportok kijelölése, a pozicionálás, a stratégia kidolgozása és megvalósítása) által elemez és céloz meg. A politikai marketing világnézeteket ad el.
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Le marketing politicien Le marketing politicien Le marketing politicien

A borító enyhén foltos.

Állapot:
4.580 Ft
3.200,-Ft 30
23 pont kapható
Kosárba
30% garantált kedvezmény!