1.062.023

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kétnyelvűsítési útmutató dél-szlovákiai vállalkozók számára

Prírucka o dvojjazycnosti pre podnikatelov na juznom Slovensku - Az ügyfél nyelvén/Jazykom klienta

Szerző
Lektor

Kiadó: Anyanyelvünkért Polgári Társulás
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 32 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar   Szlovák  
Méret: 21 cm x 15 cm
ISBN:
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér fotóval illusztrált.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Ez a kiadvány "Az ügyfél nyelvén" című nyelvhasználati kampány keretein belül készült. A kampány célja a dél-szlovákiai vállalkozók arra való ösztönzés, hogy tevékenységük során nagyobb mértékben... Tovább

Előszó

Ez a kiadvány "Az ügyfél nyelvén" című nyelvhasználati kampány keretein belül készült. A kampány célja a dél-szlovákiai vállalkozók arra való ösztönzés, hogy tevékenységük során nagyobb mértékben figyeljenek oda ügyfeleik anyanyelvére. Fő motivációját az a mindennapos tapasztalat adja, hogy a dél-szlovákiai gazdasági, kereskedelmi életben a magyar nyelv az össztársadalmi súlynál jóval kisebb szerephez jut. A döntően magyarlakta régiókban még a kevés energiát, anyagi ráfordítást igénylő esetekben is az a jellemző, hogy a magyar nyelv csak szimbolikus mértékben jelenik meg, ha egyáltalán megjelenik.
A kampány megvalósítója - az Anyanyelvünkért Polgári Társulás - tisztában van azzal, hogy a kereskedelmi, üzleti kapcsolatoknak megvan a maguk sajátos működési logikája, amely elsősorban a hatékonyságban, a profitorientáltságban és az ügyfél igényeinek lehető legnagyobb mértékű kielégítésében testesülnek meg. Az üzleti életben az ügyfél személyiségének figyelembe vétele a szó szoros értelmében kifizetődő hozzáállás. Úgy gondoljuk, hogy az ízléses, a kor vagy a nem mellett az ügyfél személyiségének fontos összetevőjét képezi az anyanyelv is. Meggyőződésünk, hogy az ügyfél anyanyelvének fokozottabb megjelenése növelni képes az ügyfél komfortérzetét, elégedettségét. A vállalkozók számára pedig az ügyfél elégedettsége mindig is jó "üzletnek" bizonyult. Kampányunk célja tehát az, hogy rámutassunk: Dél-Szlovákiában a magyar nyelv gyakoribb használatának racionális lapja van. Meggyőződésünk, hogy a vállalkozó és az ügyfél viszonyában a kölcsönös előnyök követése a legjobb üzletpolitika. Számunkra pedig a legjobb "nyelvpolitika". Vissza

Lancz Attila

Lancz Attila műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Lancz Attila könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem