1.067.081

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kvalitatív piackutatás

Gyakorlati kézikönyv

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Grafikus
Lektor
Budapest
Kiadó: HVG Kiadó Rt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 301 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 16 cm
ISBN: 963-7525-12-2
Megjegyzés: Fekete-fehér illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Jóllehet a piackutatás a gyakorlat szempontjából úgy határozható meg, hogy "az, amit a piackutató intézmények csinálnak", nyilván akadnak olvasók, akik szívesebben vennének egy kevésbé körmönfont... Tovább

Előszó

Jóllehet a piackutatás a gyakorlat szempontjából úgy határozható meg, hogy "az, amit a piackutató intézmények csinálnak", nyilván akadnak olvasók, akik szívesebben vennének egy kevésbé körmönfont meghatározást. A korszerű piackutatás legcélszerűbben olyan eljárásként írható le, amelyek során valamely termék vagy szolgáltatás fogyasztóinak vagy végső felhasználóinak viselkedésére, illetve magatartására vonatkozó információkat gyűjtenek valamilyen kérdező eljárás segítségével. A kérdés-felelet technikának számos változata létezik, kezdve az ötperces utcai interjútól egészen a mélyen gyökerező magatartások és attitűdök hosszú időn át történő, folyamatos megfigyeléséig, amint számos módja és eszköze van az ilyen vizsgálódásokból származó adatok elemzésének és ábrázolásának is. Vissza

Tartalom

Előszó: Miért írtuk ezt a könyvet?7
Bevezetés9
Problémák és módszertan15
Kvalitatív tanulmányok tervezése38
A csoportos interjúk filozófiája, mechanizmusa és folyamata53
Csoportdinamika64
Interjúkészítés. Csináljuk jobban!74
Az egyéni mélyinterjú90
Nonverbális kommunikáció105
Projektív és kifejezést segítő módszerek118
A detektívtükör160
A kvalitatív kutatási eredmények értelmezése166
Az interjúk résztvevőinek kiválasztása193
A kvalitatív kutatás prezentálása204
Kutatómunka gyermekekkel229
A kutatási stimulusanyagok252
Kvalitatív és kvantitatív hibrid módszerek281
Irodalomjegyzék300
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Kvalitatív piackutatás Kvalitatív piackutatás
Állapot:
2.750 ,-Ft
22 pont kapható
Kosárba