1.067.081

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kumuláció, konszonancia és nyilvánosságeffektus

A tömegkommunikációs eszközök hatásának ujabb elemzése/IV. évfolyam 25. szám

Szerző
Budapest
Kiadó: MRT Tömegkommunikációs Kutatóközpont
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 58 oldal
Sorozatcím: MRT Módszertan
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 29 cm x 20 cm
ISBN:
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Ha ma próbálnám meg áttekinteni a tömegkommunikációs eszközök hatásának negyvenéves kutatási eredményeit, valami ilyesmit kellene mondanom: ugy látszik, a tömegkommunikációs eszközök hatása elég... Tovább

Előszó

Ha ma próbálnám meg áttekinteni a tömegkommunikációs eszközök hatásának negyvenéves kutatási eredményeit, valami ilyesmit kellene mondanom: ugy látszik, a tömegkommunikációs eszközök hatása elég csekély. 1969-ben megjelent, alapos összegző referátumában /Attitüd és attitüd-változás/ W. J. McGuire, a neves szociálpszichológus ezt állapította meg: "A tömegkommunikációs eszközök mért hatása meggyőzőerő tekintetében elég kicsinek látszik... Jelentős alkalmazott kutatást végeztek a tömegkommunikációs eszközök hatékonyságának vizsgálatára... Vissza

Elisabeth Noelle-Neumann

Elisabeth Noelle-Neumann műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Elisabeth Noelle-Neumann könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem