Előszó
Másodszorra megjelenni egy kiadvánnyal még nem történelem, de már nem is ugrás a sötétbe. Jó, hogy van már mögöttünk tanulság, miközben kissé nyomasztó is, vajon tudunk-e mindig újat mondani. De...
Tovább
Előszó
Másodszorra megjelenni egy kiadvánnyal még nem történelem, de már nem is ugrás a sötétbe. Jó, hogy van már mögöttünk tanulság, miközben kissé nyomasztó is, vajon tudunk-e mindig újat mondani. De hát nem is nekünk kell újat mondani. Nekünk észre kell vennünk azokat, akik valami újat tudnak mutatni. Szerencsére a kultúra ehhez bőven ad lehetőséget, hiszen egészen új tereket, ágakat, új életeket hoz létre.
Amire nekünk kell választ adni: mi is a szándékunk a KULT50 kiadvánnyal? Ahogyan a Fidelio magazin hónapról hónapra kalauzol Budapest programtengerében, úgy a KULT50 a kultúra világában szeretne trendek és brandek között navigálni. Irányokat mutatni.
De mitől lesz valami divat, és mitől márka?
Trendhez néha elég a szerencse. Igazi márkává válni - ehhez azért sokkal több kell. Önazonosság, rengeteg munka, tehetség, és nyilván itt is szükséges a nem kevés szerencse. Akik ebben a lapban szerepelnek, nem félnek új irányokat kipróbálni, akár szembemenni az árral, őrült sok munkát végezni, és végigolvasva az idei kiadványt, láthatjuk, ez a munka lehet nyúlfarknyi kávézóban, ahol ismeretlen képzőművészek válhatnak ismertté, önerőből működő közösségi terekben, magánszínházakban, és persze minden egyes könyvlapon, koncerten, színpadon, mozivásznon, műhelyekben, a háttérben és a rivaldafényben.
A tehetséget, a tehetséges emberek munkáját ünnepeljük ezzel a magazinnal. Szerencsére van kiket, és van mit.
Vissza