Irányítás, oktatáspolitika | |
Kulturpolitika, közművelődés | 317 |
Oktatáspolitika, irányítási és szervezeti kérdések | 319 |
Az oktatáspolitikát befolyásoló tényezők | 351 |
Gazdasági kérdések | 353 |
Felügyelet | 356 |
Iskolaegészségügy | 357 |
Statisztika, oktatásstatisztika | 360 |
Általános kérdések | 373 |
Iskolaigazgatás | 375 |
Az oktatás rendje | 376 |
A pedagógust érintő kérdések | 380 |
A diákságot érintő kérdések | 381 |
Intézmények, szervezetek, egyesületek, mozgalmak | |
Bölcsöde, óvoda | 383 |
Oktatási épület, felszerelés, berendezés | 386 |
Az oktatási tárgyi környezete | |
Emberi tényező | |
Zavarok, negatív jelenségek | 387 |
Tanulók, diákok, közösségek | 388 |
Különleges személyek, csoportok | 389 |
Tanárok, nevelők, iskolai személyzet | 398 |
Általános tárgyszavak | 392 |
Foglalkozások, szakmák | 396 |
Nevelés | |
Általános tárgyszavak | 397 |
Nevelési célok, módszerek | 398 |
A nevelés színterei | 400 |
A nevelés formái | 403 |
Oktatás | |
Oktatási célok | 406 |
Az oktatás színterei, formái | 408 |
Oktatási módok | 438 |
Tantárgyak | 442 |
Pedagógusképzés | 447 |
Tantárgyi módszerek | 450 |
A V módszerek | 458 |
Egyéb módszertani eljárások, programok | 459 |
Ellenőrzés, értékelés | 460 |
Vizsga | 462 |
Végzettség | 465 |
Hagyományos eszközök | 467 |
Tanulás | 468 |
Konferenciák, tanácskozások | 470 |
Pedagógia, elmélet, történet, kutatás | |
Kutatás, kutatási módszer | 471 |
A pedagógia ágai és irányzatai. Elméletek | 480 |
Nevelési - oktatási alapelvek | 494 |
Gyógypedagógia | 495 |
Határtudományok, határterületek | |
Társadalomtudományok, humaniórák | 497 |
Személyiség, személyiségjegyek | 499 |
Képességek, adottságok, lelki folyamatok | 502 |
Eljárások, eszközök, vizsgálatok | 502 |
A vizsgálat alanyai, társadalmi csoportok | 505 |
Szocializáció, beilleszkedés, társadalmi helyzet, életmód | 506 |
Egészségügy | 508 |
Dokumentumtípusok, műfajok | |
Könyvismertetések | 509 |
Tárgymutató | 514 |
Szakcsoportok (melléklet) | 526 |