1.067.327

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kreatív 2012. november

A kommunikációs szakma lapja - XXI. évfolyam 11. szám

Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Professional Publishing Hungary Kiadó Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 64 oldal
Sorozatcím: Kreatív
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 30 cm x 22 cm
ISBN:
Megjegyzés: Színes fotókkal illusztrált.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Amikor nekiláttunk tervezni ezt a lapszámot, volt egy viszonylag biztosnak tűnő prekoncepciónk.
Azt vélelmeztük, méghozzá korábbi beszélgetésekre alapozva, hogy a vezető hazai ügynökségek nagy... Tovább

Előszó

Amikor nekiláttunk tervezni ezt a lapszámot, volt egy viszonylag biztosnak tűnő prekoncepciónk.
Azt vélelmeztük, méghozzá korábbi beszélgetésekre alapozva, hogy a vezető hazai ügynökségek nagy részénél az elmúlt pár évben lezajlott egy komoly generációs váltás: a cégek a válság, sőt A VÁLSÁG hatására megváltak tapasztalt, ám drága szenior munkatársaiktól, és helyükre fiatal és természetesen jóval olcsóbb kollégákat vettek fel. Számos olyan beszélgetést folytattunk konferenciafolyosókon marketinges és ügynökségi szakemberekkel, hogy milyen szörnyű is az az egyre gyakoribb eset, amikor a másik oldalon álló fiatal munkatárs tapasztalatlansága, a felelősségvállalás és a döntésképesség teljes hiánya akadályozza a hatékony munkavégzést. Arra gondoltunk, hogy ha ez így van, akkor is kell lenni mindenhol olyan fiatalnak, aki kiemelkedik a többiek közül, akiből majd tehetségének, szorgalmának, képzettségének köszönhetően a jövő vezetője válhat.
Fogtuk hát a hazai ügynökségeket fesztiválsikereik alapján sorba állító M-listát, és megkértük az első húsz cég vezetőjét, javasoljon nekünk olyan tehetséges fiatalt, aki megfelel a fentebbi követelményeknek, aki büszke a cég és akiktől sokat remél. Ha valaki ellapoz a 24. oldalra, azt fogja tapasztalni, hogy húsz helyett végül mindössze tizenkét ilyen fiatal gyűlt össze - az ügynökségek közel felénél (oké, ha az igazolt hiányzókat is számba vesszük, és jóindulatúak vagyunk, akkor bő harmadánál) nem tudtak, vagy kifejezetten nem akartak megnevezni ilyen fiatal munkatársat kérésünkre.
Először nem akartuk elhinni. Azt gondoltuk, ennél hatásosabb és konfliktusmentesebb téma kevés van: mindenki szeret megmutatni olyan munkatársakat, akikre büszke. Aztán beletörődtünk. De még mindig keressük a magyarázatot, a lehetséges okokat. Vissza

Tartalom

Az ő sörük 4
Magyar is, japán is 6
Trendhőmérő 10
Mit ér a modell, ha magyar? 12
Google vs. európai média 14
A szerelmesek, akik a politikai kampányt feltalálták 16
Ígéretes fiatalok 24
Kampányt butikból 34
Nemzetközi kötöttségek - hazai rugalmasság? 40
"Ha a reklámszakmát betiltanák, filmet rendeznék." 44
A hazai pr-ügynökségek 2011-es éve 48
Karrierhírek 54
Obama önkéntese 56
Társasági 58
KV 64
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Kreatív 2012. november Kreatív 2012. november Kreatív 2012. november Kreatív 2012. november Kreatív 2012. november

A borító enyhén foltos, kopott.

Állapot:
940 Ft
470 ,-Ft 50
2 pont kapható
Kosárba