1.067.053

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kreatív 2010. május

A kommunikációs szakma lapja - XIX. évfolyam 05. szám

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Rosszul mutat, ha egy cégnek ügyvéd a tulajdonosa. Ezt a megoldást általában akkor szokták alkalmazni üzletemberek, amikor nem szeretnének nyilvánosan megjelenni, mint tulajdonosok. Láttunk már... Tovább

Előszó

Rosszul mutat, ha egy cégnek ügyvéd a tulajdonosa. Ezt a megoldást általában akkor szokták alkalmazni üzletemberek, amikor nem szeretnének nyilvánosan megjelenni, mint tulajdonosok. Láttunk már ilyet sokszor. Azt, hogy ez jobb-e, mint az offshore-ozás, nem igazán tudom eldönteni, hiszen nem vagyok adószakértő.
Hogy mindez miért érdekes? Azért, mert Fellegi Tamás, a jövendő Fidesz-kormány egyik minisztere még a választások előtt eladta a Heti Válaszban, a Lánchíd Rádióban és a Class FM-ben tulajdonos, Infocenter.hu nevű cégének 51 százalékát, minden bizonnyal azért, hogy miniszteri kinevezése után ne vádolhassák azzal, hogy tisztsége összeférhetetlen üzleti érdekeltségeivel. Vissza

Tartalom

VÉLEMÉNYEK
Szívlapát 4
Nemzetközi hírek, furcsaságok és érdekességek
Nézőpont 6
Vajda Éva a közpénzek költéséről
Pop-puli 8
Magyari Péter a Jobbik és az LMP kampányáról
Reklámfilm 10
Csurgó Csaba a Provident szpotjáról
Reklámvizsga 11
Román Balázs a Kristályvíz szpotjáról
Médiamérleg 12
Reusz Gabriella a T-Home és T-Mobile üzleti kampányáról
Médiamustra 16
Csuday Gábor a Hír24.hu weboldalról és a Téged akarlak című műsorról
125 18
Aczél László, a Y&R ügyvezető igazgatója és Récsán Gábor, a Lowe GGK üzletfejlesztési igazgatója az ügyfélszerzési technikáról
Könyv 20

PORTRÉ: NEVÉBEN A VÉGZETE 22
Interjú Lakits Péterrel, a Chello Media vezérigazgató-helyettesével

FÓKUSZTÉMA: REKLÁM ÉS MŰVÉSZET KÖLCSÖNHATÁSA 26
Számos művészettörténész szerint a reklám kirabolja a művészetet, de az idézésekkel mindenképpen csökkenti az alkotások művészi értékét. Más példák viszont éppen azt mutatják, hogy a művészek is gyakran emelnek át részleteke reklámokból. Szerintünk leginkább kölcsönös egymásrahatásról van szó. Összeszedtünk néhány olyan példát, ahol ez a kapcsolat jól érzékelhető.

MELLÉKLET: INGYENES PROGRAMMAGAZINOK EVOLÚCIÓJA 33
Az Exit felvásárlásával a Pesti Est megnyerte a fővárosi programmagazinok 2004 óta tartó háborúját. A tranzakcióhoz a Postabank ingatlanügyi kapcsán már egyszer a baloldali média érdeklődését is felkeltő vállalkozók adják a pénz feltételezhetően nagyobbik részét. A tranzakció részletein kívül foglalkozunk még az online programmagazinok piacával és a szórakozási lehetőségeket listázó kiadványok évszázados történetével is. Javát az elmúlt másfél évtizedből.

REKLÁM
"Ha ezt Tarr Béla látná!" 42
Werkriport a Budacash-szpotjának forgatásáról

BTL
Lemaradtak 48
Alig van jelen a nemzetközi tőke a btl-piacon
Mennek a fényre 50
Folyamatosan alakítják az instore-kommunikációt az új technológiák

PR
Időhúzás 54
Jogerős ítélet és újabb pereskedések a csepeli szennyvíztisztító pr-tendere körül

MARKETING
Vakrepülés 58
Egyelőre titok, mire jutott az Országmárka Tanács

MÉDIA
A piac éhsége 62
Interjú Jean-Michel Portier-vel, a Kantar Media globális vezetőjével
Nagy álom 64
Szigorú versenyhatósági vizsgálatra számíthat az Axel Springer és a Ringier

MŰHELY
Félnek, mégsem készek 68
Kutatás a hazai cégek válságkommunikációs felkészültségéről

KARRIER
Hullám 70
A legfrissebb karrierhírek
Stafétabot 71
Interjú Simon Andrással, a Magyar Nemzeti Bank kommunikációs igazgatójával
Én csináltam 72
Beszélgetés Vándor Ádám coloristtal
Társasági rovat 74
K&V 76
Molnár Zsolt, art director és fotós
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Kreatív 2010. május Kreatív 2010. május
Állapot:
940 Ft
470 ,-Ft 50
2 pont kapható
Kosárba