1.059.688

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kreatív 2008. február

A kommunikációs szakma lapja - XVII. évfolyam 2. szám

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Professional Publishing Hungary Kiadó Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 80 oldal
Sorozatcím: Kreatív
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 33 cm x 23 cm
ISBN:
Megjegyzés: Színes fotókkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tavaly október 5-én sajtótörténeti eseményre került sor: színes kép jelent meg a világ egyik legtekintélyesebb napilapja, a Frankfurter Allgemenie Zeitung (FAZ) címlapján. Hogy ez mekkora dolog,... Tovább

Előszó

Tavaly október 5-én sajtótörténeti eseményre került sor: színes kép jelent meg a világ egyik legtekintélyesebb napilapja, a Frankfurter Allgemenie Zeitung (FAZ) címlapján. Hogy ez mekkora dolog, azt jól jelzi, hogy a vezető konzervatív német lap az elmúlt ötven évben mindössze néhány tucat alkalommal közölt egyáltalán fényképet - fekete-fehér képet - a címlapján, 1989 után pedig összesen öt ilyen eset volt: a berlini fal leomlása, az egységes Németország megalakulása, Németország megalakulása, Németország 1990-es labdarúgó-világbajnoki győzelme, II. János Pál halála és Ratzinger bíboros pápává választása.
Ehhez képest a FAZ vezetői úgy érzeték, elérkezett az idő, hogy a fiatalabb közönség felé is nyissanak. Márpedig ehhez a szükséges minimum, hogy a színes-szagos, mozgalmas tartalmon felnőtt generáció tagjai legalább hajlandóak legyenek kézbe venni a lapot, így hát elkerülhetetlennek tűnik a váltás. Vissza

Tartalom

Nézőpont - Para-Kovács Imre a kaszinóreklámokról. 6
Tóta W. Árpád utolsó tévéreklám-kritikája 8
Magyar Péter a politikusok veszélyes mondatairól 10
Herpay Kazi, az Akció-Nxs vezető szövegírója a Mol szpotjáról 12
Média mérleg - Tóth Orsolya 16
Csuday Gábor a megújult Heti Válaszról 18
Könyv 20
Olvasói levelek 23
2007 legfontosabb reklám- és médiapiaci eseményei 28
Melléklet:
Csak zene van 36
Nem tartunk ott 40
Fehérzaj 44
A végére hagyják 46
"Hallihóóó mindnekinek!" 48
Katonadolog 52
Nincs halott média 56
Titokdiszkont - Az Aldi felbolygatja a magyarországi kiskereskedelmi piacot 62
Fogynak a plakátragasztók 66
Kivásároltak 70
Félkész - Nem volt hibátlan az Aréna Pláza bevezető pr-kommunikációja 64
Evolúció, nem revolúció 72
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
Kuponos kedvezmény ezen könyv esetében nem vehető igénybe.