1.062.087

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kreatív 2002. szeptember

XI. évfolyam 9. szám

Szerkesztő
Fotózta
Budapest
Kiadó: Geomédia Kiadói Rt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 72 oldal
Sorozatcím: Kreatív
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 33 cm x 24 cm
ISBN:
Megjegyzés: Színes fotókkal, ábrákkal. Angol nyelvű összefoglalóval.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Ma már nem vita tárgya, hogy a köznek szóló kommunikációs csatornák mindegyike - a médiumok, a reklámozás vagy a termékkomunikáció - a "culture industry", azaz a kultúrát gyártó ipar része. A... Tovább

Előszó

Ma már nem vita tárgya, hogy a köznek szóló kommunikációs csatornák mindegyike - a médiumok, a reklámozás vagy a termékkomunikáció - a "culture industry", azaz a kultúrát gyártó ipar része. A kultúripar egy sajátos rendszer: hasonlatos, ugyanakkor nagyon is különbözik már iparágaktól. Graham Murdoch médiateoretikus úgy fogalmaz: a kultúratermelés egyfelől pont annyira hozzátartozója az általános gazdasági rendszernek, mint bármely más iparág, másfelől azonban a kultúripar produktumainak - a reklámoknak, az újságcikkeknek, a tévéprogramoknak vagy a képanyagoknak - kulcsszerepük van azon párbeszédeknek a létrehozásában, amelyeken keresztül az emberek értelmet alkotnak a világ működéséről.
Ilyen formán, a kommunikációs csatornák felelőssége óriási, üzleti lehetőségeik pedig nagy játszótéren kivételesek. Egy olyan lokális és sajátos piacon, mint a magyar média, a társadalom életében - éppúgy, mint a gazdasági szférában - meghatározó, hogyan indulnak egymás ellen a reality show-k, hogyan próbálnak meg újra kommunikálni régről ismert márkákat, miről szól a Pesti Est- és az Akció-sztori, vagy hogy a Vodafone úgy dönt, az utóbbi idők legnézettebb focimeccsének lesz a szponzora.
Lényeges az is, miről szól a Kreatív. Ma az egyetlen lap Magyarországon, amelynek témája és célcsoportja a kultúripari produktumokat gyártó hazai kommunikációs piac, ez a piac pedig nem 50-60 év alatt alakult ki, mint a fejlett demokráciában, hanem ennek a tizedrésze alatt. Vissza

Tartalom

Vélemények-olvasói levelek
Babér, de milyen áron? 6
Szellemverseny vagy versenyszellem? 6
VÉLEMÉNYEK - FÓKUSZTÉMA
Máshonnan nézve? 7
Gundelből kifőzde? 7
VÉLEMÉNYEK - KÖRKÉRDÉS
Ledolgozható-e a tv2 hátránya? 8
CÍMLAPSZTORI
Peep Show 10
PORTRÉ
Érdekkapcsolatok 12
VILÁGTREND
Szellemes 14
Leszokások 16
Archetípusok 17
Idegesítő pop-up 18
Kevesebb szöveget 18
REKLÁM
Akcióhősök 20
Szekcionálnak 24
Könnyű léptek 28
Felhevült gondolatok 29
Kópéból businesswoman 30
Presztízs 34
MARKETING
Elfelejtett célcsoport 36
Elevenen eltemetve 42
Somody pezseg 44
Brand a lelke mindennek 48
Nem szabad a vásár 52
PUBLIC RELATIONS
Bécskép másképp 54
Izom, agy 56
Ziccerből kapufa 58
MÉDIA
Esti mese 60
A vakmerő 64
Használjuk brand-jeinket! 64
MŰHELY
Célzott lövések 68
TÁRSASÁGI ROVAT
Egymás közt 74
Reklmáhatékonyság-mérés 75
ENGLISH SUMMARY 76
CÉLINDEX, NÉVMUTATÓ 78
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Kreatív 2002. szeptember Kreatív 2002. szeptember Kreatív 2002. szeptember Kreatív 2002. szeptember

A borító enyhén foltos, kopott.

Állapot:
940 Ft
470 ,-Ft 50
2 pont kapható
Kosárba