1.067.017

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Pedagógus-andragógus szerepek és kompetenciák az ezredfordulón

Szerző
Lektor
Budapest
Kiadó: ELTE Eötvös Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 203 oldal
Sorozatcím: Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar Andragógiai Füzetek
Kötetszám: 1
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 978-963-463-887-2
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg


Kraiciné Szokoly Mária
Pedagógus-andragógus szerepek és kompetenciák az ezredfordulón
Két évvel Magyarország EU-csatlakozását követően közismert tény, hogy Európa és benne hazánk versenyképessége a rendelkezésre álló, mobilis humánerőforrás minőségétől, azaz lakóinak tudásától függ. Attól, hogy a munka világában az emberek - a segédmunkásoktól a tudásmunkásokig - képesek-e alkalmazkodni a globális társadalom és gazdaság gyors változásaihoz. Nem véletlen, hogy az Európai Tanács jelentős erőfeszítéseket tesz az egész életen át tartó tanulás eszméjének elterjesztéséért és érvényesítéséért. Az Európai Képesítési Keretrendszer kidolgozói az egységes munkaerőpiac elvárásaként a változásképes tudást, a személyes és szociális kompetenciák meglétét, ezen belül az autonómia és felelősség, a folyamatos tanulás, a hatékony kommunikáció és szociabilitás fontosságát emelték ki. Az EU-doku-mentumokban foglaltak azonban csak akkor válhatnak valósággá, ha a munka világa mellett a tanítás-tanulás... Tovább

Fülszöveg


Kraiciné Szokoly Mária
Pedagógus-andragógus szerepek és kompetenciák az ezredfordulón
Két évvel Magyarország EU-csatlakozását követően közismert tény, hogy Európa és benne hazánk versenyképessége a rendelkezésre álló, mobilis humánerőforrás minőségétől, azaz lakóinak tudásától függ. Attól, hogy a munka világában az emberek - a segédmunkásoktól a tudásmunkásokig - képesek-e alkalmazkodni a globális társadalom és gazdaság gyors változásaihoz. Nem véletlen, hogy az Európai Tanács jelentős erőfeszítéseket tesz az egész életen át tartó tanulás eszméjének elterjesztéséért és érvényesítéséért. Az Európai Képesítési Keretrendszer kidolgozói az egységes munkaerőpiac elvárásaként a változásképes tudást, a személyes és szociális kompetenciák meglétét, ezen belül az autonómia és felelősség, a folyamatos tanulás, a hatékony kommunikáció és szociabilitás fontosságát emelték ki. Az EU-doku-mentumokban foglaltak azonban csak akkor válhatnak valósággá, ha a munka világa mellett a tanítás-tanulás világa is vallja, illetve mindenki számára elsajátíthatóvá teszi az elvárt ismereteket és kompetenciákat.
E kötet többek között arra a kérdésre keresi a választ, hogy a gyermekek és a felnőttek képzésével foglalkozó szakemberek mit gondolnak ezekről a kompetenciákról, birtokában vannak-e ezeknek, és kellően felkészültek-e közvetítésükre. Felvázolja az egész életen át tartó tanulás teljes kérdéskörét, bemutatja a szerző pedagógusok körében végzett kutatásának eredményeit, illetve kísérletet tesz egy új, a pedagógusokra és andragógusokra egyaránt alkalmazható, tevékenységalapú szerepegyüttes körvonalazására. Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza

Kraiciné Szokoly Mária

Kraiciné Szokoly Mária műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Kraiciné Szokoly Mária könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem