1.060.331

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

KPI (Key Performance Indicators)

Egységes hatékonysági mutatók és definíciók a szállodaiparban

Szerző
Lektor
Budapest
Kiadó: KIT Képzőművészeti Kiadó és Nyomda Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 35 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 16 cm
ISBN: 963-336-829-4
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Elmúltak azok az idők, amikor a szállodások többsége megengedhette magának, hogy az ajtóban várja a vendégeit. Manapság a szállodák és a különböző vendéglátóipari egységek széles választéka áll a kikapcsolódni vágyók rendelkezésére, így a szállodásoknak új utakat kell keresniük a sikerhez. A siker nem a véletlen műve, többé-kevésbé tervezhető. A jövő tervezésének alapfeltétele, hogy megfelelő képet kapjunk szállodánk mai helyzetéről és a konkurenciáról egyaránt.
Ezt segíti elő a könyvünkben bemutatásra kerülő új módszer az objektív elemzésről, amelyet eddig csak a nemzetközi szállodaláncok egységei alkalmaztak. A kiadvány táblázataival és grafikonjaival, valamint a szöveges magyarázattal bemutatja, hogy az egyes meghatározásokat hogyan célszerű a szállodaipari szakembereknek egységesen és azonos módon értelmezni.
Géher Zoltán: Key Performance Indicators (Egységes hatékonysági mutatók és definíciók a szállodaiparban) című tanulmánya mindent megtesz az ismeretek hazai szállodákban... Tovább

Fülszöveg

Elmúltak azok az idők, amikor a szállodások többsége megengedhette magának, hogy az ajtóban várja a vendégeit. Manapság a szállodák és a különböző vendéglátóipari egységek széles választéka áll a kikapcsolódni vágyók rendelkezésére, így a szállodásoknak új utakat kell keresniük a sikerhez. A siker nem a véletlen műve, többé-kevésbé tervezhető. A jövő tervezésének alapfeltétele, hogy megfelelő képet kapjunk szállodánk mai helyzetéről és a konkurenciáról egyaránt.
Ezt segíti elő a könyvünkben bemutatásra kerülő új módszer az objektív elemzésről, amelyet eddig csak a nemzetközi szállodaláncok egységei alkalmaztak. A kiadvány táblázataival és grafikonjaival, valamint a szöveges magyarázattal bemutatja, hogy az egyes meghatározásokat hogyan célszerű a szállodaipari szakembereknek egységesen és azonos módon értelmezni.
Géher Zoltán: Key Performance Indicators (Egységes hatékonysági mutatók és definíciók a szállodaiparban) című tanulmánya mindent megtesz az ismeretek hazai szállodákban való elterjesztéséért. A szerző több évtizedes nemzetközi szállodaláncnál szerzett szakmai tapasztalata révén a ma alkalmazott korszerű front-office "tudományok" elismerten legavatottabb hazai képviselője. Vissza

Tartalom

Bevezető3
Alapfogalmak5
Kiadott szobák száma5
Foglaltság5
Átlagár6
Szobaárbevétel7
Egy kiadható szobára jutó szobaárbevétel7
Összehasonlítás a versenytársakkal9
A versenytársi kör9
Főbb mutatók9
Piaci megoszlás9
Piaci résesedés10
Foglaltsági index12
Átlagár-index14
Az egy kiadható szobára jutó szobaárbevétel indexe15
Adatfeldolgozás a versenytársi körben16
Havi összehasonlítások16
Kiadott szobák16
Foglaltság17
Foglaltsági index17
Átlagár18
Átlagár-index19
Szobaárbevétel20
Egy kiadható szobára jutó szobaárbevétel20
Az egy kiadható szobára jutó szobaárbevétel indexe21
Kombinált összehasonlítások22
Éves összehasonlítások23
Trendelemzések27
Piaci pozicionálás30
Előnyök32
Szójegyzék33

Géher Zoltán

Géher Zoltán műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Géher Zoltán könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem