1.066.283

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Közösségi marketing az agrárgazdaságban

Szerző
Lektor
Budapest
Kiadó: Mezőgazda Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 133 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-8439-52-1
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér ábrát tartalmaz.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A régiebbi idők alapkérdése volt az agrárkereskedelemben a három "m": a mit, mennyit, mennyiért. A piaci verseny erősödése tovább bővítette a megválaszolandókat, így előtérbe kerültek: a hogyan, a hol és a milyen kérdések is. Az Európai Unióhoz történő kapcsolódásunk egyik kulcsfontosságú követelménye az élelmiszergazdasági harmonizáció megteremtése, ezzel összefüggésben a piaci tevékenység színvonalának emelése, a közösségi marketing adaptálása. Dr. Gaál Béla ebben a könyvében - nemzeti és nemzetközi kapcsolatok tapasztalataira alapozva - új válaszokat keres az időszerű agrármarketing problémákra.

Tartalom

Bevezetés11
Közösségi marketing14
A közösségi marketing-együttműködés kialakulása14
Az együttműködés fogalma és formái14
Együttműködést elősegítő tényezők, az együttműködés előkészítése15
Az együttműködés lényeges jegyeinek megállapítása15
Az együttműködés szervezése és finanszírozása16
A közösségi marketingtevékenységet elősegítő és gátló tényezők17
A közösségi marketing területei17
Az élelmiszerek közösségi marketingjének feszültségpontjai19
A közösségi marketing lehetőségei21
A mezomarketing és a társulások21
Az élelmiszer-ipari marketing sajátosságai38
A közösségi marketing nemzetközi helyzete, a különböző országok gyakorlata40
Közösségi marketing az USA-ban40
A közösségi marketing helyzete Japánban41
A közösségi marketing Franciaországban42
A közösségi marketing Nagy-Britanniában43
Egyéb közösségi marketingformációk a világban44
A közösségi marketing Németországban44
A CMA megalakítása44
A CMA szervezeti felépítése45
A CMA tagjai47
A CMA közösségi marketingjének céljai47
A CMA közösségi marketingjének feladatai48
A közösségi marketing finanszírozása a CMA-ban49
Döntéshozatal a CMA közösségi marketingjében49
A CMA tevékenysége51
Kollektív élelmiszer-marketing Magyarországon60
Gutes aus Ungarn60
Előzmények (Szegmentálás a nemzetközi piacokon)60
A Gutes aus Ungarn akció kialakítása, a szervezeti háttér megteremtése63
A Gutes aus Ungarn pénzügyi forrásai63
A Gutes aus Ungarn alapvető céljai, stratégiái64
A Gutes aus Ungarn megjelölés65
A Gutes aus Ungarn jelentősebb eredményei; az akció befejeződése67
A Gutes aus Ungarn-tevékenység piackutatói vizsgálata, értékelése70
A magyar termékek ismertsége, vásárlása és használata általában70
Az általános képzettársítási környezet, az országgal és az emberekkel kapcsolatos beállítottságok71
A politikai és gazdasági helyzet75
A magyar kínálat imázsa77
A már vásárolt magyar termékek részletes ismertetése86
Az egyedi termékek speciális megítélése88
A konzervekről és szeszes italokról folytatott irányított vita91
Reklámszempontok96
A közösségi agrármarketing tevékenység kezdeti intézménye hazánkban az Agromarketing Kft.98
A kollektív élelmiszer-marketing 1993. évi programja100
Eredet- és minőségjelző védjegy létrehozása104
A védjegy céljai104
A minőségjelző védjegy működésének alapelvei106
A közösségi marketing továbbfejlesztésének lehetséges iránya az agrárgazdaságban109
Fogalomtár114
Mellékletek115
Irodalom122
Gondolatok a kollektív bor-marketing programról128
A Magyar Szőlő- és Borkultúra alapítványról134

Gaál Béla

Gaál Béla műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Gaál Béla könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Közösségi marketing az agrárgazdaságban
Állapot:
2.540 ,-Ft
13 pont kapható
Kosárba