Fülszöveg
^ Vi'ii r í.', i; fi' ttJ: iiii-ii Í^M-O:
Mi kell az üzleti sikerhez online?
A technikai tudást könnyű megszerezni, azonban stratégiai módszereket, gyakorlati példákat, tapasztalatokat nehezen találni, főleg Magyarországról. Ezen változtat ez a könyv.
20 olyan esetet mutat be, amelynél a különböző cégek sikerre vitték a kommunikációjukat a közösségi médiában, és üzleti hasznot is hozott jelenlétük a Facebookon. Ha eddig csak gondolkodtál azon, hogyan érdemes nekikezdeni, vagy újabb ötletekre van szükséged az eredmények növeléséhez, akkor ez a könyv Neked szól!
Használd ügyesen a leírt eseteket, tanulj más sikereiből, hibáiból, és legyen a te céged a következő sikersztori!
„Hiánypódó ez a könyv, hiszen nem arról szól, elméletben mit lehet tenni a Facebookon, hanem bemutatja, mások hogyan értek el sikereket - nemcsak mindenféle marketinges mutatók terén, hanem konkrét, forintosítható módon. Csak ajánlani tudom azoknak, akik a Facebookon bármilyen céges kommunikációban...
Tovább
Fülszöveg
^ Vi'ii r í.', i; fi' ttJ: iiii-ii Í^M-O:
Mi kell az üzleti sikerhez online?
A technikai tudást könnyű megszerezni, azonban stratégiai módszereket, gyakorlati példákat, tapasztalatokat nehezen találni, főleg Magyarországról. Ezen változtat ez a könyv.
20 olyan esetet mutat be, amelynél a különböző cégek sikerre vitték a kommunikációjukat a közösségi médiában, és üzleti hasznot is hozott jelenlétük a Facebookon. Ha eddig csak gondolkodtál azon, hogyan érdemes nekikezdeni, vagy újabb ötletekre van szükséged az eredmények növeléséhez, akkor ez a könyv Neked szól!
Használd ügyesen a leírt eseteket, tanulj más sikereiből, hibáiból, és legyen a te céged a következő sikersztori!
„Hiánypódó ez a könyv, hiszen nem arról szól, elméletben mit lehet tenni a Facebookon, hanem bemutatja, mások hogyan értek el sikereket - nemcsak mindenféle marketinges mutatók terén, hanem konkrét, forintosítható módon. Csak ajánlani tudom azoknak, akik a Facebookon bármilyen céges kommunikációban gondolkodnak."
Berényi Konrád
online marketing tanácsadó Onlinemarketing.hu Kft.
„A könyv nagyszerű esettanulmányokat tartalmaz az utóbbi idők legsikeresebb facebookos kampányaiból. Az ilyen történetekből lehet a legtöbbet tanulni. Valójában ezeket a példákat tanítani kellene Fogom is!"
Fülöp Zoltán
PR-tanácsadó, az Edutus Főiskola Online marketíngképzésének online PR oktatója
„Lévai Richárd könyve 20 friss, sokunk által ismert, átélt Facebook-kampányba enged betekintést. A szerző nem ereszti el az olvasók kezét, összegzésekkel, a tanulságok összefoglalásával biztosítja, hogy a könyv ne csak szórakoztató, de hasznos is legyen."
Pécsi Ferenc
online kommunikációs szakértő http://soreo.biz
Vissza