1.061.471

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Közös nevezőnk a matematika (dedikált példány)

Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg

A tanítás nem pusztán elmélet, hanem elsősorban gyakorlat. S ezt a gyakorlatot, a jó óra megtartásához szükséges apró ötleteket, az egész évi szakkör anyagát nem lehet szaktudorok pedagógia-módszertani szakelőadásán elsajátítani. De a gyerekek között, mások óráját figyelve sok mindent el lehetett lesni. A Matematika Tanárok Nyári Egyetemeinek programjai nem merülnek ki gyerekfoglalkozásokban, illetve azok látogatásában. Egy nap munkája általában az alábbi szerkezetben történik:
A nap 1,5-2 órányi - évfolyamonként szervezett - feladatmegoldó szemináriummal kezdődik, melyen a kollégák érdeklődésüknek megfelelően vesznek részt. A tanárok diákként is dolgozhatnak, de lehetnek egyszerű megfigyelők is. Az első szemináriumot követő órában a tanulók sokféle lehetőség közül választhatnak (pl.: sport, számítástechnika, sakk, vagy egy-egy feladott probléma továbbgondolása, csillagászat, könyvkiállítás megtekintése, stb.). Természetesen a kollégák sincsenek kizárva mindebből, ugyanakkor... Tovább

Fülszöveg

A tanítás nem pusztán elmélet, hanem elsősorban gyakorlat. S ezt a gyakorlatot, a jó óra megtartásához szükséges apró ötleteket, az egész évi szakkör anyagát nem lehet szaktudorok pedagógia-módszertani szakelőadásán elsajátítani. De a gyerekek között, mások óráját figyelve sok mindent el lehetett lesni. A Matematika Tanárok Nyári Egyetemeinek programjai nem merülnek ki gyerekfoglalkozásokban, illetve azok látogatásában. Egy nap munkája általában az alábbi szerkezetben történik:
A nap 1,5-2 órányi - évfolyamonként szervezett - feladatmegoldó szemináriummal kezdődik, melyen a kollégák érdeklődésüknek megfelelően vesznek részt. A tanárok diákként is dolgozhatnak, de lehetnek egyszerű megfigyelők is. Az első szemináriumot követő órában a tanulók sokféle lehetőség közül választhatnak (pl.: sport, számítástechnika, sakk, vagy egy-egy feladott probléma továbbgondolása, csillagászat, könyvkiállítás megtekintése, stb.). Természetesen a kollégák sincsenek kizárva mindebből, ugyanakkor számukra ebben az időben a tanév előkészítését segítő tájékoztatók, más országok matematikatanítással kapcsolatos információk szerepelnek. A következő egységben ismét feladatmegoldó szeminárium következik, és az érdekődő tanárok eldönthetik, hogy folytatják-e a reggeli csoportban való munkát, vagy esetleg újabb évfolyamot, csoportot látogatnak meg. A csoportmunkák vezetésére a legjobb szakembereket nyerjük meg, kiknek köre mind szélesebb, s így lassan elmondható, hogy az ország egész területéről érkeznek hozzánk tehetséges, fiatal csoportvezetők. A délutánok általában a turizmus jegyében zajlanak, felfedezzük a környék történelmi, földrajzi és művészeti nevezetességeit.
Az este számos izgalmas eseményt kínál. Informatikai programok, ismerkedés a gömbi geometriával, csillagászat, logikai játékok, tornatermi sport, szakmai beszélgetések, hangverseny, színházlátogatás, mind-mind megannyi választható lehetőség.
Együtt vagyunk, egyenrangúak vagyunk. Felnőtt és gyerek ezeken a nyári napokon végzettségtől, beosztástól, életkortól függetlenül közös nevezőre jut.
Közös nevezőnk a matematika! A Matematika Tanárok 9. Nyári Egyeteme, Kőszeg, 2001 Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem