1.062.087

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Közoktatási menedzser III.

Minőség és marketing az iskolában

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Okker Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 183 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN: 963-7315-46-2
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Részlet:
"A környezethez igazodni kívánó, szerepváltásra készülő iskola, ahol úgy vélik, hogy az embereknek nem azt kell megtanulni, amit az „örök" művelődési értékeket legjobban ismerő oktatási... Tovább

Előszó

Részlet:
"A környezethez igazodni kívánó, szerepváltásra készülő iskola, ahol úgy vélik, hogy az embereknek nem azt kell megtanulni, amit az „örök" művelődési értékeket legjobban ismerő oktatási intézmény eleve elrendel számukra, hanem azt, amit a valóságot élők dialógusából következően valamennyi szereplő megelégedésére jónak gondolnak, csak marketing tevékenységgel lehet sikeres.
Az egyenrangú személyek önkéntes párbeszéde az érdekek összehangolására jön létre azért, hogy a résztvevők valamennyien elérjék az általuk kijelölt célt. Az iskola tehát nem végrehajtók és végrehajtatok küzdelme, hanem különböző érdekektől motivált emberek együttes tevékenysége az előre meghatározott cél érdekében. Az intézmény a változó környezet igényeinek figyelembevételével, saját változó lehetőségeinek számbavételével, szakmai tapasztalataira, ismereteire támaszkodva dolgozik.
Ez a folyamat állandó átalakuláson keresztül fejlődik céljait, tartalmát és módszereit illetően is. Az iskola irányításának, vezetésének lényege tehát az összehangolás, vagyis az a tevékenység, amellyel a folyamatban résztvevő valamennyi szereplő megelégedésére történő cselekvések lehetőségét teremtjük meg. Ha az iskola vezetését, működését ebben a szellemben értelmezzük, akkor marketing szemléletű vezetésről beszélünk. Ez az összehangolás fogalmazódik meg a marketing stratégiában. Ha valaki úgy gondolja, hogy az iskola dolga előírni az emberek számára megtanulandó örökérvényű tartalmakat, értékeket a befogadók igényeinek megismerése nélkül, úgy nagy bizonyossággal feltételezhető, hogy az iskola sikertelen lesz." Vissza

Tartalom

Liposits Zsoltné: Marketing oktatási intézmények számára 7
Pencz Lajos: Tanterv és iskolavezetés 49
Botka Lajosné: A minőség menedzselése 79
Bognár Anikó: Az emberi erőforrás menedzselése
az iskolában 115
Csapó Judit: Peer assisted leadership (Pal) 161
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem