1.066.213

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Köznevelés 1976. január-december I-II.

XXXII. évfolyam 1-45. szám/A Művelődésügyi Minisztérium oktatáspolitikai hetilapja

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Ifjúsági Lapkiadó Vállalat
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Könyvkötői kötés
Oldalszám: 660 oldal
Sorozatcím: Köznevelés
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 33 cm x 25 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér fotókkal, ábrákkal illusztrált könyv. További szerzők a könyvben.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Oktatáspolitikánk fő kérdései
Csontos Magda: Kötelességünk boldoggá tenni a gyermekeket. Beszélgetés Szűcs Istvánnéval a novemberi nevlési értekezletekről
Gosztonyi János: Az oktatás - közügy
Gosztonyi János: Tanévnyitó beszéd Horvátzsidányban
Kádár János: A szocializmust építő magyar nép értékeli a fiatalok munkáját
Kornidesz Mihály: Az oktatás és nevelés korszerűségét az egész társadalom figyelemmel kíséri
Maróthy László: Tetterős embereket akarunk nevelni
Az oktatás ötéves terve egységet, tudatosságot igényel a szemléletben és a cselekvésben. Interjú Polinszky Károly miniszterrel
Polinszky Károly: (Levél) a tankötelezettség teljesítéséről. Valamennyi általános iskola igazgatójának, tanítóinak, tanárainak
Polinszky Károly: A tanulók cselekvő részvétele nélkül nem lehet korszerűen nevelni
Szűcs Istvánné: A tettek beszéltek és beszélnek. 30 éves a magyar úttörőmozgalom
Welker Ottó: Az új tantervek elé
Tantervi tervezetek
Irodalom. Általános iskola 5-8. osztály
Irodalom. Gimnázium I-IV. osztály
Történelem- állampolgári ismeretek. Általános iskola 5-8. osztály
A történelem és társadalmi ismeretek. Gimnázium I-IV. osztály
Cikkek, riportok, tanulmányok
Abaházi Richárdné: A felelősök félelme
Adrián Emil: "Óhaja nem volt megvalósítható"
Ambrus András: "Használni akartam- nem tündökölni"
Milyen legyen a továbbképzés?
Appel György: Hogyan használjuk az eszközöket?
Az újítómozgalomról
Átányi Horváth László: Kényelmes osztályfőnök
Segítőtársaink az uttörők
Váratlan programok
Bagi Aranka: Jellemző jellemzések
Bakonyi Béla: A szakmunkástanulók beiskolázásáról
Bakonyi Pál: Iskolakísérletek. Miért van szükség rájuk?
Iskolakísérletek. Milyen segítségre várnak?
Balázs Béla: Naptár
Balázs Györgyné: Mit bizonyítanak a kísérletek?
Balázs Mihály: Egységes szemlélettel. Megjegyzések a cigánykérdéshez
Bali István: A főiskolák figyelmébe
Ballér Endre: Tanterv vagy pedagógiai program?
Balogh Ödön: Töprengés a karzaton
Balogh Zoltán: Matematikai tankönyvek mérlegen
Baracs Ágnes: Iskolarendszer és fejlesztési tendenciák Franciaországban
Baráz Miklós: Milyen ne legyen az igazgató?
Barta György: A Föld alakja és gravitációs tere
Bálint József: Bérlettel sem egyszerű
A jót is nehéz elfogadtatni
A nyelvtan jelentősége
Pedagógusok földje
A tanulók megbízatásairól
Bánhegyi László: Néhány szó a takarékosságról
Báthory Zoltán: Pedagógiai céljaink és az általános iskola
Bellay László: A fejlődési különbségek figyelembevétele
Beresnyák József: Leszavazták a rendtartást
Bergmann Erzsébet: Az iskolaérettségi vizsgálatok szükségességéről
Bernáth Attila: Ne vessük el a frontális munkát
Berzsenyi Dániel: A pesti magyar társasághoz (részlet)
Bihari Gyuláné: A napközik jubileumán
Bint Ferenc: Iskolák, padok, berendezések
Bíró Ferencné - Pesti János: Források- eszközök
Blatt György: Az iskolai ünnepélyekről
Bodnár István: Üzenet a szemétben
Bodó László: Az új tantervek elé. A felkészülés ütemterve
Bognár József: Klubrendszer a felső tagozaton
Öngólok
Boreczky Elemér: Oktatáspolitika és iskolafejlesztés Jugoszláviában
Borsányi László: A holland iskolamúzeumban
Történelemtanítás és múzeum
Borsos István: Akkorák-e a differenciák?
Bozóky Éva: Az irodalom védelmében
Bóc Imre: Az értelmes fogyasztás
400 millió taneszközökre. Egy KNEB-vizsgálat nyomán
A vizsga
Centgraf Károly: Baklövés
Múzeumpedagógia
Történelmünk irattára. Beszélgetés Dr. Kállay Istvánnal, a Magyar Országos Levéltár osztályvezetőjével
Csaba György: A sejtek felismerései
Csala Károly: miért és mennyire nem tudunk idegen nyelveket?
Csapó Imréné: Ki az igazi pedagógus?
Csák Gyula: Békés béke
Csákvári József: Naplótöredék
A szocialista emberkép az iskolában
Cselpanova, O.: Ösztönző módszerek
Csikós József: Az ifjúság kongresszusa
Csiky Antal: A biztonságos közlekdésre nevelés
Csoma Gyula: "Mindenki iskolája"
Csongvayné Biczó Aranka: Nemcsak a családos lehet családpárti
Csontos Magda: Balotaszálláson 23 százalék
Béremelés az óvodában
Egy pedagógiai filmsorozat ürügyén
Első leckének
Helgáék vitát kavartak
Hiány és fölösleg
Jegyzet a fővárosi tanácskozásról
Kötelességünk boldoggá tenni a gyermekeket. Beszélgetés Szűcs Istvánnéval a novemberi nevelési értekezletekről
Levél egy volt tanítványomhoz
Ötven lány tanácskozása
Sziget és iránytű
Szülők bálja
Tervek, jelentések, takarékosság
A tévé egyeteme
Csontos Magda: A filmesztétika mozija
Iskolák és otthonok
Új osztályozási és vizsgarend
Ünnepség mélynyomással
Csöndes János: Érdemes szólni
Csőregh Éva: Veszélyeztetett gyermekek- lakótelepeken
Csulák Mihály: Előhang a hőskölteményhez
Könyv nélkül, írásban
A megnyilatkozások kódolása
A pályakezdők fogadása
Vita helyett
Daly Lenke: A felnőttoktatás "felnőttkora" elé
Dezsényi László: Pesterzsébet, 1945-1946
Dobi Sándor: Felnőttoktatás az Ózdi Kohászati Üzemekben
Dobó László: Egyoldalú vélemény
Félbemaradt kísérlet
Domonkos Sándor: Mi legyen a földdel?
Testnevelés falun
Dóra Zoltán: Értékeljünk egységesen
Elhunyt Rózsa Éva
Erdey-Grúz Tibor. 1902-1976
Esztergályi Dénesné: Történelem- közelről
Falus Tamásné: Még egy szót az ünnepélyekről
Faragó Klára: Baráti kapcsolatok az ifjúkorban
Faragó László: Hogy kevesebb legyen a bukás
A tanítókról tárgyilagosan
Fábián Pál: A szaktudományok és a helyesírás
Fehér István: "Üzemi baleset" az iskolában
Fejes Ferenc: A mezőgazdasági szakemberképzésért
Fekete Gyula: Életmű- falusi katedrán
Fekete Sándor: Szerencsés nemzedék
Ferge Zsuzsa: Oldható-e az iskolai merevség?
Fonay Tibor: Hányféleképpen nevelünk?
Kérdések és válaszok
Fórizs József: A munka szerint differenciáltunk. (=Öt százalék bérfejlesztésre)
Füle Sándor: Oktatástechnológiai képzés, továbbképzés
Fülöp Tamásné: Film a továbbképzés szolgálatában
Füst Milán: (Berzsenyi Dánielről) = 200 éve született Berzsenyi Dániel
Galambos János: Aktív és passzív nyelvtudás
Garzó Mária: Hallgatás a jóról
Használt könyvek, új könyvek
Kétféle magyar nyelv
Ki kézel, ki szóval
Szakkörösök a könyvesboltban
Szaktantermi oktatás
Ülnek a gyerekek
Gábor István: Az átigazított Bánk bán
Egy szem cukor
Felelősség
Hallgatás
Hivatás
Önbecsülés
Réz Jeromos
Szellemi értékek
Szerencse
Toldi
Gácser József: A tankötelezettség Békés megyében
Gádorné Donáth Blanka: A neveléslélektani kutatások és a nevelőiskola
Gál Andrásné - Xantus Gyuláné: Osztály- órarendszer vagy évfolyam nélküli iskola?
Gál Erzsébet: Az iskola nyitottsága
Gánti Tibor: A Földön kívüli életről- reálisan
Gáspár János - Kovács Géza: Szocialista városok együttműködése
Gáspár Zsuzsa: Elsősök vagyunk
Gáspárné Zauner Éva: Az iskolai felzárkóztatás szervezeti lehetőségei
Gerencsér Attila: Nyelvtanulás, nyelvtudás
Gergely Attila: Történelemtanítás és szociológia
Gergely László: Iskolák tüdőgyógyintézetben
Géczi Etelka: Emlékek az iskoláról
Gombos Zsuzsa: Az orosz nyelv tanítása külföldön
Gosztonyi János: Az oktatás- közügy
Tanévnyitó beszéd Horvátzsidányban
Gödény Endre: Vasárnapi túlóradíj
Graf Rezső: Serkentő könyvek
Gyömbér István: Beszélgetés helyett vizsga?
A Győrffy István Kollégium fölhívása a magyar társadalomhoz a demokratikus Népi Kollégiumokat Építő Mozgalom ügyében
Győri György: A csepeli tagozat. Egy főiskola budapesti részlege
Dallal, tánccal, rajzkrétával. A sokoldalú személyiségfejlesztés sajátos módja egy budai általános iskolában
Egy különös egyetemi kísérlet
"Falukollégium" a fővárosban
A gyermek önállósága
Holtvágányon. Egy befejezetlen építkezés öt esztendeje
Iskola felülnézetből
Az iskola szerepe a társadalmi mobilitásban. Beszélgetés Gazsó Ferenccel
Játék és pedagógia a Balatonnál
Kinek a rokona?
A könyv semmivel sem pótolható. Beszélgetés Révész Ferenccel, a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár igazgatójával
Kőbányai őrjárat
Látogatóban az R-20-asnál
Miért éppen én?
Nincs nevelés ellentmondások nélkül. Beszélgetés Kelemen László neveléspszichológussal
Otthonteremtők
Szovjet vendégtanórák Óbudán
"Tisztelt Döntőbizottság!"
Győri György: A jó nyelvi kultúra az irodalmi kultúra alapja. Beszélgetés Megyer Szabolcs Kazinczy-díjas nyugalmazott vezető szakfelügyelővel
Győri György - P. Kovács Imre: A napközi otthonról. A budapesti Fazekas Mihály gyakorlóiskola napközi otthonában
A szakközépiskolák helyzetéről. A Köznevelés kerekasztala a nyíregyházi Kossuth Lajos szakközépiskolában
A tanulóifjúság fegyelméről. A Köznevelés kerekasztala Győrött, a Ságvári Endre Általános Iskolában
Gyurkóné Miszlai Gabriella: Hogyan mentették meg a gyerekek Rózsát és Ibolyát?
"Nem értek a filmhez..."
Hagymásy Endréné: A logopédus jelölje ki
Hajnal Árpád: Beszélgetés a békéről
Hajnal Iván: Az új iskola: iskolacentrum
Halász Árpád: Az elsajátítás útjai
Mire legyünk büszkék?
Halász László: A tanulók olvasási kultúrája a pszichológus szemével
Halda Alíz: Figyelem: létezünk!
Kényeztetés és követelés
Kiiratkozás
A lebeszélő könyvtáros
Harmincéves a Társadalmi Szemle
Harmincéves az általános iskola
Harsányi Zoltán: Meghalt Juhász Antal
Tankönyveink stílusa
Hary Márta: Az újpesti munkásakadémia
Hága Györgyi: Iskola pázsittal
Hegedűs T. András: Fejleszthető-e az intelligencia?
Nevelési problémák és nevelési magatartások
Hercegi Károly: Szakmunkások az iskolapadban
Hernádi Miklós: Regényirodalom és pedagógia
Hetényi József: Nevelőotthoni lehetőségek
Hetés Eszter: Milyen ártalmak érhetik a kisiskolásokat?
Hmelnyickij, L.: Egy város összefogása
Hoffmann Gertrúd: Gyermekpszichológiai munka a nevelési tanácsadóban
Homonnay Szabolcs: A kémiaoktatás jövője
Hopp Lajos: Az író Rákóczi
Horcicková, Eva: Az oktatási és nevelési rendszer továbbfejlesztése
Horváth ajtony: A mundér becsülete?
Szobafogság
Horváth Gabriella: Kísérletezzünk-e a neveléssel?
Az olvasástanítás két módszere
Horváth Jánosné: A tanár emberi példája
Horváth Józsefné: Társadalmi összefogással
Horváth Lászlóné: Egy könyvtárban tartott óra tapasztalatai
Horváth Márton: Reformkísérleteink tanulságai
Hudy Endre: "Aki dudás akar lenni"
Huszonöt éves a Képes Nyelvmester
Huszonöt éves az Ifjúsági Lapkiadó
Az ifjúság neveléséről
Illés Andrásné: Csodálkozom és irigykedem
Illyés Gyula emlékei az iskoláról
Illyés Gyula: Szabadság és műveltség. (Részletek a "Kiáltvány a parasztság művelődése ügyében" c. írásból)
Incze Zsuzsa: Természettudományos tantárgyak szövetsége
Inkei Péter: Fakultatív tanítás az iskolában
Nemzetközi nevelésszociológiai munkaértekezlet
"Itt kezdett kiegyenesedni bennem a lélek". Kollégisták visszaemlékezései
Iván László: Zugtanítók, zugiskolák
Járó Katalin - Veres Sándor: Önmeghatározás és társas pozíció
Jezsovics Sarolta: Egy napközis nevelő jegyzeteiből
Jókai Anna: Iskolák és különbségek
Jóvér Béláné: Az új történelemkönyvről
Jubileum Karcagon
Juhász Károly: Szóljanak a jelöltek
Juhász Sándor: Tornatermek, sportudvarok
Kabainé Huszka Antónia: A koragyermekkori szocializálódás a bölcsődében
Kaiser Anna: Már tudnak olvasni a cigánygyerekek
Kalmár Ernő: Viselkedészavarok rendezése természetes környezetben
Kamondiné Molnár Margit: A továbbtanulásról
Kardos József: A pedagógusképzés helyzete és fejlesztésének feladatai
Karlovitz János: A pályairányítás segédkönyvei
A tankönyvek és a tankönyvkritika
Kádár János: A szocializmust építő magyar nép értékeli a fiatalok munkáját
Kálmáná György: Az általános iskola továbbfejlesztése
Iskolahálózatunk korszerűsítése
Kánya Éva: A szülők segítettek
Kárpáti Andrea: Diákok az Ermitázsban
Szovjet gyermeklexikon
Kávássy Sándor: Példaképem: Szabó István
Kéri Henrik: A kémiaoktatás jövője
Kirova, Mária: A kongresszus a nevelésről
Kis Géza, K.: Egy elsős apa kalandjai
Kiskun Farkas László: Ábrándozás a "hangos iskoláról". A hangtár-ügy ürügyén
Kispesta István. 1918-1976
Kiss Albertné: Stílusunk romlása
A tanár szabadsága
Kiss Árpád: Iskola, osztály, osztályharc. Egy francia marxista neveléstudós könyvéről
Kiss Elemér: Az iskola nevlési rendszere
Kiss Ferenc: Hogyan szemléltetek?
Saját erőből
Kiss Géza: "Érted haragszom, nem ellened"
Kiss György Mihály: Technikai fegyvertár- kis hibával
Kiss József: Nevek a tablón
Kiss Lászlóné - Nagy Attiláné: Az érem másik oldala
Kiss Zoltán: Pillanatfelvétel
Kocsis József: Az iskola igazgatása és a munkaközösségek
Az iskolák arculata és a felügyelet
Az iskolai könyvtár nem nélkülözhető
Nagyobb lehetőség, nagyobb felelősség. (Öt százalék bérfejlesztésre)
Tűnődés az érzékenységünkről
Kocsis Tibor: Mire való a bérfejlesztés?
Nevelők beszélnek
Koltai Magdolna: Cigánytanulóink segítése
Koltói Ádám: Közvetlen hangon
Kondakov, M. I.: Pedagógiai tudomány és pedagógiai gyakorlat
Kondratova, V.: Az első tanítónőm
Kopiás Sándor: A pedagógusok és a közművelődés
Korányi Erzsébet: Mire legyen büszke egy alma mater?
Koren István: A taneszközökről
A Tanért válasza
Kornidesz Mihály: Az oktatás és nevelés korszerűsítését az egész társadalom figyelemmel kíséri
Kovalevszkij, Kirill: Munkára nevelés az iskolában
Kovács Antal: Árkádiában élünk
Kovács Endre: A pályaválasztás jelene és jövője
Kovács Géza: Iskolák és üzemek Ajkán
Segít a pszichológia
Kovács Imre, P.: Ászár két arca
A békéscsabai műhely
Gyulai Pál (1826-1909)
"Kidobott" bérmaradványok
Kirakatban és változásban
Minden iskolát ellátunk az alap-vető taneszközökkel. Beszélgetés Koren Istvánnal, a Tanért vezérigazgatójával
"Örökös hiányérzet hajt előre". Bemutatjuk a budapesti II. Rákóczi Ferenc Gimnázium tanárátA Sárrét gimnáziuma
Szabad szombat
Szakmunkások szakközépiskolája
Szeretettel és szigorúsággal lehet nevelni. Bemutatjuk Magyar Istvánné pesterzsébeti orosz szakos tanárnőt
Törvény a közművelődésről
Kovács Imre, P.: A tanórák védelme
Kovács Józsefné - Sinka Endréné: A szomszédban láttuk
Kovács Máté: Az általános iskola a megvalósulás útján
Kozéki Béla: Motiváció az iskolában és a családban
Kozma Tamás: Fejleszthető-e a holland közoktatás?
Hosszú távú oktatástervezés
A jövő iskolájáért
"Rejtettt" tanterv
Társadalmi fejlődésünk és az általános iskola
Vendégmunkások és a tanulás
Kozma Tamás: Padok
A tanulás tere
Kósa László: Csengeri krónika
Szeged reneszánsz kori műveltsége
Kósa Somogyi István: Szerves vezetők és félvezetők
Kóti János: A rendszeres nevelési segélyről
A közoktatási népbiztos emlékezik
Kőrös Endre: Létezhet-e szilícium alapú élet?
Kőszegi Kontra György: Beszélgetések a budai tanítóképző főiskolán
Társtalanul
Krausz Éva: Nem zsákutca
Kroninstein Gábor: Egységvcsomag
Tanulásra ítélve
Kuczik Istvánné: Mi egész nap játszunk
Kuczka Péter: Lesz-e magyar űrhajós?
Kulcsár Ildikó: "A fuvola könnyű hangszer". Bemutatjuk Kárász Ilona zenepedagógust
Hetvenkét órás otthon
Hivatásunk rangjáért
Legyen rang a tanulás
Megállt a tudomány
Őszintén az iskoláról
A "papír" hatalma
Szemtelenek?
Tanító filmek seregszemléje
"Tárgy: spontán abortusz"
Tények különböző megvilágításban
Úttörők és KISZ-esek között
Kulcsár Ildikó: A Lobogó új tervei
Kurucz Géza: Nemzetközi nyelvre volna szükség
Kuti István: Huszonnégy boldog ember. (=Öt százalék bérfejlesztésre)
Kürti P. Jarmila: Az alkotó ismeretszerzés és az oktató-nevelő munka
Laczik Jánosné: A közösség öntörvénye
Laczkó B. András: Szervezetfejlesztés az iskolában
Lada Éva: Hárman az idősebbek közül
Lajos József: Munkaterv és rugalmasság
Lang Anna: Szótárért elégtelen
László János: Szerepelméleti kutatások
Lendvayné Aba Ildikó: A tantervek és az órán kívüli nevelés
Lengyák Péter: Egy iskola segítsége
Lengyel Ádám: Vigyázzunk a környezetünkre
Lénárd Ferenc: A pedagógiai kísérletezés etikájáról
Losonczi Miklós: Nevelés?
Országos tanterem
Lovász Gabriella: Integrált anyanyelvi nevelés
Lőrik József: Egy könyvismertetés margójára
Lukács Ákos: Foglalkozásuk iskolatitkár
Munkaidőnk: az életünk
Magyar Ferencné: Az olvasástanítás új módszere
Magyar-jugoszláv tankönyvkiadási együttműködés
Markovics Tibor: Nemcsak a tábla változott. Egy nevelőotthon újjászületése
Maróthy László: Tetterős embereket akarunk nevelni
Maróti Zsuzsa: Ifjúsági osztályok Győrött
Kinőttél már a gyerekkorból
Pápaiék birodalma
Márffy István: A rábeszélő könyvtáros
Medgyes Béla: Nemzetközi együttműködés- hatékonyabb pedagógiai tájékoztatás
Medvegy Antal: Egy vendégszoba megdicsőülése
Házasságkötés miatt...
Példa
Szellemi tornaterem
A vendéglátás alsó határa
Meghalt Stolmár László
Mezei Gyula: "Egy üzem- egy iskola" Budapesten
Ki a tehetséges gyerek?
Mészáros Lajos: Jó kirándulás volt
Mihályi Sándor: Miniszteri értekezlet Nyíregyházán
Miklósvári Sándor: Nincs különválasztva
Mikusné Nádai Magda: Zánkai törekvések
molnár Erzsébet: pályaválasztás lesből
Molnár Károly: Csak a munkaritmusuk lassú
Molnár Mátyás: A Rákóczi-hagyomány az iskolában
Morvay István: Csizmás kandúr
Munkásőrök a hazafias nevelésért
Nacskina, N.: Gyerekek és évszakok
Nagy Ferenc: A szöveg tudománya
Nagy Ferenc: Kibernetikai kisenciklopédia
Nagy József: Embereszményünk és az általános iskola
Az oktatás stratégiái
Nagy László: Jó intézkedés volt. (Öt százalék bérfejlesztésre)
Nagy Sándor: Megjegyzések a felnőttoktatáshoz
Nagy Sándorné: Érési idő
Költőpénz
Nem elég a gyakorlat
Óvjuk meg a tankönyveket!
Németh Géza, B.: Egyes- könnyű kézzel
Németh László: (Berzsenyi Dánielről) = 200 éve született Berzsenyi Dániel
Németh Szilvia: Arcképvázlat egy tanítóról
Németi Tibor: Titoklesen?
Novák Gábor: Értsünk szót a szülőkkel
Furcsa tiltás
Gyógypedagógiai alapismeretek
Az írás hitele
Kifelé a zsákutcából
Látogatás egy testnevelés tagozatos iskolában
Mi a fontos?
A sport nagykorúsága. Beszélgetés Frenkl Róbert egyetemi tanárral
Szenvedélyem a tanítás és a kutatómunka. Bemutatjuk Dr. Sipos Lajost, az újpesti Könyves Kálmán Gimnázium tanárát
Tanár vagyok ma is
Tudományos társaság a család- és nővédelem segítésére
Újpesti úttörők között
Novák Gábor - Várdai Gábor: Egy fedél alatt
A pályakezdő pedagógusok elhelyezkedéséről
Az úttörőmozgalom harminc éve
Tanácskozás a felsőoktatásról
Az új testnevelési tantervekről
Nyelvi klubdélután Kőbányán
Nyilas Dezső: Merre tart az általános iskola?
Nyőgéri József: Célom: összefogni, nevelni az embereket. Bemutatjuk Vajda József zalaegerszegi tanárt
Az oktatás ötéves terve egységet, tudatosságot igényel a szemléletben és a cselekvésben. Interjú Polinszky Károly miniszterrel
Oláh Imre - Vágvölgyi Ferenc: Újra a kisegítősökről. Bátmonostoron 12,1 százalék
Orbán Sándor: Az iskolai felügyelet a Szovjetunióban
Orosházi Katalin: Pártatlan elbírálást
Orosházy Lajos: Egy biológiai tankönyvről
Ónody Miklós: A második világháború története
Öt százalék bérfejlesztésre
Ötevenéves a Korunk
Padányi Lajos: A nyelvtudásról
Paizs Imréné: Az olvasó diákok statisztikája
Palásti László: Az ezeréves mecsetiskolától Tagore egyeteméig. Beszélgetés Germanus Gyulával
Papp Ferenc: Számítógépek a nyelvtudományban
Papp Irén: Hol a hiba?
Parfjonova, N. M.: Kongresszus után- új távlatok felé
Pataki Ferenc: A pszichológia a nevelésben
Patkós András: A pszionok. Fizikai Nobel-díj, 1976
Pál Lénárd: Mit kaptam útravalóul?
Pál Rita: Iskola a Jókai utcában
Pálffy Zoltán: "Illendőségi határ?"
Pálfi Szilárd: Kézírásunk romlásáról
Pálvölgyi Lajos: A gép és az ember
Pártmunka az iskolában
Pásztor Bertalan: A meghunyászkodás ellen
Pásztor Emil: Mit hiztak magukkal?
Pecsernyikova, I.: Pedagógiai népi egyetem
Pedagógusnapi kitüntetések
Petrenka János: Mindentudó készülék
Petri Andrásné Feyér Judit: Hogyan tanítsunk olvasni?
Petrus Magda: Így is lehet nézni?
A 400 millió ránk eső része
Péter László: Nemcsak a csata
Péterfy Éva: Válasz "Az első hó" írójának
Polinszky Károly: (Levél) a tankötelezettség teljesítéséről. Valamennyi általános iskola igazgatójának, tanítóinak, tanárainak
A tanulók cselekvő részvétele nélkül nem lehet korszerűen nevelni
Polsakiewicz Hanna: Ezer nevelési tanácsadó tanár
Popovics Antal: Várja őket a társadalom
Prokofjev, M. A.: Közoktatási feladataink a tizedik ötéves tervben
Pusztai József: Amire egy könyv figyelmeztet
Puzirjev, F. I.: Áttérés az általános középfokú oktatásra
Rajkainé Bagi Aranka: Pedagóguslakások Kazincbarcikán
Rácz-Székely Győző: Dunaújvárosi képek- óvodákról, iskolákról
Komplex esztétikai nevelési kísérletek
Költő a mezsgyén
Körzetesítés a Bakony alján
A kőszegi gimnázium
"Még a lovak lábát sem patkolták meg".- A mohácsi csata 450. évfordulója
Szebbek, tartalmasabbak lesznek az új tankönyvek. Beszélgetés Petró Andrással, a Tankönyvkiadó igazgatójával
Rácz-Székely Győző: Deák Ferenc, 1803-1876
A Rákóczi-ünnepségek elé
Rét Rózsa: Esztétikai- irodalmi nevelés
A jövő iskolájáért
A matematikai nevelés
Nyelvi-kommunikációs nevelés
A szomatikus nevelés
Technikai műveltség- technikai nevelés
A természettudományos nevelés
Történeti- társadalmi- politikai nevelés
Révay Gyula: A kerekasztalról
A szép beszédre serkentsünk
Tanítás és történelemszemlélet
A vizsgák légköre
Rézman Imréné - Rézman Imre: A fegyelem titka
Rideg István: Tankönyveink nyelve
Ritoók Pálné: Az iskoláskor küszöbén
Rolle, Hans: A kongresszusi elvek valóra váltásáért
Róna Borbála: Mentálhigiéné az iskolában
Rónaky Edit: Találós kérdések
Változatosabb tankönyveket
Visszafejlődünk?
Róta Pál: Békés megyei helyzetkép
Ruszkay András: Befejezzük vagy csak abbahagyjuk a tanévet?
Sarkadi László: Kokárda és vörös szegfű
Ságh Edit: Fényben és árnyékban
Sándor László, N.: Átválthatatlan diplomák
Csak három százalék?
Demográfia, munkaerő-gazdálkodás, közoktatás (Interjú Dr. Szabady Egonnal)
Sárai Zsuzsanna: Kérdőjelek egy pecsét ürügyén
Sári Gusztáv: Újra az iskol,ai adminisztrációról
Schelken Pálma: "Megszerettetni a közös éneklést"
Bemutatjuk Szokolyi Lajos szakoktatót
Zeneiskolák a fővárosban
Sej, szellők, fényes szellők... Harminc éve született a NÉKOSZ
Sipos Antal: Mikor kezdjük a zenetanítást?
Sugárné Kádár Júlia: A nyelvi-kommunikációs készség fejlődése
Szabolcsi Anna: Nyelv a társadalomban
Szabolcsi László: Továbbképzési kísérlet Szabolcsban
Szabó Ernő: Doktorosítunk?
Szabó Ernőné: Intézkedtek
Rövid örömünk
Szabó Éva: Fiatalok a tantestületben
A pedagógusok munkatársai
Szabó Józsefné: Kapcsolatom a szülőkkel
Mibe kerül az iskolatej?
Szabó Lászó: A műszaki könyvek korszerűsítéséről
Szabó László: Úttörőparlamentek
Szabó Mihály: Fölösleges aggodalom
Heverő gépek az iskolában
Szabó Miklós, D.: Apróságok- nagyban
Magánélet és nevelés
Szabó Pál: Az iskolaérettségről
Szalai Katalin: Vezetés, hatékonyság, olajkályha
Szalay László: Korszerűsítés, oktatástechnika
Szalay-Marzsó Lászlóné: Környezetvédelem az iskolában
Szalmási Pál: Szükségünk van a humán műveltségre
Szebenyi Péter: Mit mond a felépítésük? (Az új tantervek elé)
Szegál Borisz: A gyermeki erőszakosság természete és szabályozása
Szerb Antal: (Berzsenyi Dánielről) = 200 éve született Berzsenyi Dániel
Szerényi Mária: Lehet-e cél a passzív nyelvtudás?
Szényi Gábor: Lánoyk zárt körben
Szíjártó István: Diákújságok
Sziklainé Gombos Zsuzsa: Nyelvtanulás szuggesztív alapon
Szilágyi János: Rendhagyó nevelőotthon Pécsett
Szikladányi Mária: Radák Olga emlékezete
Szlatényi Béla: A sportünnepélyekről
Szoboszlay Béla: A lengyel szaktantermek
Szűcs Antalné: Igazolvány nélkül nem lehet?
Szűcs Ágnes: Folyamatos fejlesztés az iskolában
Szűcs Istvánné: A tettek beszéltek és beszélnek. 30 éves a magyar úttörőmozgalom
Szűcs József: Azóta sok minden történt
A szülők foglalkozása szerinti statisztikai felmérésről
Tantervi tervezetek
Irodalom. Általános iskola 5-8. osztály
Irodalom. Gimnázium I-IV. osztály
Magyar nyelv. Általános iskola 5-8. osztály
Magyar nyelv. Gimnázium I-IV. osztály
Történelem- állampolgári ismeretek. Általános iskola 5-8. osztály
Történelem és társadalmi ismeretek. Gimnázium I-IV. osztály
Tari Kálmán: Cikkünk nyomán
Temetés után
Templom Józsefné: Úttörőparlament a Fóti Gyermekvárosban
Tibor Klára: Beiratkozás után. Tanteremgondok a XXI. kerületben
A jelenlét- mérce?
Múzeum az iskolában- iskola a múzeumban
Timár András: Libéria nevelésügye
Toma András: Segítsük a kezdőket
Tóth Béla: Szemetelő kirándulók
Tóth Dénes: Megbecsülés, közérzet
Tóth Erika: A szóval verésről
Tóth Ernő: Szocialista közgondolkodást
Tóth Ernő: Játékos fejtörők
Tóth Etelka: Ez kell neked, vásott kölyök!
Mit várhatunk a felelősöktől?
Szükség van a pszichológiára
Tóth József: A szabályozás változatai
Tóth László: Almát körtével?
Önmagukról, a pályáról vallottak
Tóth László (Nyíregyháza): Kiváló munkaközösségek Szabolcsban
Tóth László, B.: Papírral a kézben
Tóth László, D.: A zeleméri árvaház
Tóth Miklós: Csak magánügy?
Tóth Sándor: Mikor tanuljon?
Tóth Tibor: Vissza a tanyára? Riport a tanyai kollégiumokról
Tölgyesi József: Még egyszer az iskolatitkárokról
Továbbképzés a gyermekgondozási szabadság idején
Török Lehel: Egy tantestületben Radnóti Miklóssal
Történelmünk- tíz kötetben
Trencsényi Borbála: Vonzóbb irodalomtanítást
Tüskés Tibor: Németh László katedrája
Szakmájuk művészei lesznek
Tyerescsenko, A.: Az új fiú
Unger Mátyás: "Hogy megérdemeljem a nép bizalmát és szeretetét." II. Rákóczi Ferenc próbatételei
Új szervezeti rend sz OPI-ban
Újhegyi Lajos: Ábránd és valóság
Útravaló. Írók, tudósok vallomása a pedagógushivatásról
Vaikó Éva: Közművelődés Sarudon
"Valami nagyon jó reménység volt." Politikusok, írók, tudósok a NÉKOSZ-ról
Valkó Péter: Segíthetnek az egészségügyiek
Varga Sz. Sándor: Porosodó technika
Varga Tamás: A hetedikes matematikakönyv védelmében
Varga Zoltán: Példa és ösztönzés
Varga Zoltán: A mából induljunk!
Vass János: Egymást segítve
Vass Lajosné: Az iskola nyitottságáról
Vatai Anna: Magányra ítélve
Vati Papp Ferenc: Amit tettem értük, azt velük együtt tettem. Beszélgetés Szathmáry Lajossal
Egy kiáltvány jubileumán. Beszélgetés Illyés Gyulával
Közoktatás, svájci módra
A nemzetközi együttműködés szolgálatában. Interjú Leo Ferniggel
Próbatétel, nyugdíj előtt
Vándor Éva: Klubfoglalkozás tanórán
Vári Péter: A programozott oktatás
Vilcsek Jánosné: A közvélemény ereje
Virágvölgyi Péter: Írástanításunk tegnap, ma, holnap
Vita Zsigmond: Gáspár János, a magyar gyermekirodalom úttörője
Vitruk, A.: Művészettörténeti klub
Voksán József: A felnőttoktatás iskolarendszerünk szerves része
Welker Ottó: Az új tantervek elé
Zibolen Endre: Iskoláinkban is százéves a méter
Képek, jelképek a nevelés történetéből. A hét szabad művészet
Képek, jelképek a nevelés történetéből. A virgácstól a fáklyáig
A négyezer éves tanterem
Zöldi László: Miért kell Moháccsal foglalkozni?
Kerekasztal-beszélgetés történelemszemléletünk zavarairól
Mire képes a történelemtanár? Kerekasztal-beszélgetés a történelemtanítás ellnetmondásairól
Topográfia
Zrinszky László: A nevelésközpontú iskoláért
Zsaskovszky Krisztina: A közlés öröme
Zsidei Barnabás: Harsogó pedagógia
Zsolnai József: A jó tanító és a pedagógiai kutatás
Bognár József: Klubrendszer a felső tagozaton
Győri György: Dallal, tánccal, rajzkrétával. A sokoldalú személyiségfejlesztés sajátos módja egy budai általános iskolában
Incze Zsuzsa: Természettudományos tantárgyak szövetsége
Maróti Zsuzsa: Ifjúsági osztályok Győrött
Rácz-Székely Győző: Komplex esztétikai nevelési kísérletek
Szilágyi János: Rendhagyó nevelőotthon Pécsett
Külföld
Bíró Ferencné - Pesti János: Források- eszközök
A VI. nemzetközi történelemtanítási szimpozion
Gombos Zsuzsa: Az orosz nyelv tanítása külföldön
Inkei Péter: Nemzetközi nevelésszociológiai munkaértekezlet
Kozma Tamás: Vendégmunkások és a tanulás
Kozma Tamás: A tanulás tere
Sziklainé Gombos Zsuzsa: Nyelvtanulás szuggesztopédiai alapon
Amerikai Egyesült Államok
Győri György: Egy különös egyetemi kísérlet
Anglia
Szűcs Ágnes: Folyamatos fejlesztés az iskolában
Bulgária
Kirova, Maria: A kongresszus a nevelésről
Csehszlovákia
Csontos Magda: Új osztályozási és vizsgarend
Horcicková Eva: Az oktatási és nevelési rendszer továbbfejlesztése
Franciaország
Baracs Ágnes: Iskolarendszer és fejlesztési tendenciák Franciaországban
Hollandia
Borsányi László: A holland iskolamúzeum
Kozma Tamás: Fejleszthető-e a holland közoktatás?
Jugoszlávia
Boreczky Elemér: Oktatáspolitika és iskolatovábbfejlesztés Jugoszláviában
Lengyelország
Polsakiewicz, Hanna: Ezer nevelési tanácsadó tanár
Szoboszlay Béla: A lengyel szaktantermek
Libéria
Timár András: Libéria nevelésügye
Német Demokratikus Köztársaság
Rolle, Hans: A kongresszusi elvek valóra váltásáért
Német Szövetségi Köztársaság
Kozma Tamás: "Rejtett" tanterv
Svájc
Vati Papp Ferenc: Közoktatás, svájci módra
Szovjetunió
Kárpáti Andrea: Diákok az ermitázsban
Szovjet gyermeklexikon
Kovalevszkij, Kirill: Munkára newvelés az iskolában
Orbán Sándor: Az iskolai felügyelet a Szovjetunióban
Szemle
Bayer István: "Kis fizikus" munkafüzetek
Bába Iván: Vajúdó parasztvilág
Bálint Margit: Gyerekek napköziben
Beke György: Apor Péter, az emlékíró
Bencze Lajos: Biológiai stúdium
Bozóky Éva: Dokumentumok U. M.-ről
Életmód és család
Fővárosi munkáscsaládok művelődési helyzete
Bozsaky Katalin: A néprajz elmélete
Csontos Magda: Hangpantheon
Mit tehet egy tanár?
Csorba Csaba: A kápolnai csata jelentősége
Könyv Metternichről
Kurucok romantika nélkül
Mondák és álmondák
Csulák Mihály: Kézenfogva
Tárgyilagos verselemzés
Gábor István: Borisz Godunov
Írószobák
Légy jó mindhalálig az Operában
Oedipus rex
Rákóczi-bemutató a Budapesti Gyermekszínházban
Sem emlék, sem varázslat
Szabó Magda drámája a Nemzetiben
Gábor István: Látjátok feleim
Genzwein Ferenc: Az oktatásügyi szervezetkutatás lehetőségei
Győri György: A cigánytanulók neveléséről
Győri György: Bartók és Svácj
Kétféle szemlélet
Harsányi Zoltán: Pest megyei barangolások
Hernádi Miklós: Válságban a szociálpszichológia
Iszlai Zoltán: Hét gömb rendje
Krúdy történelmi elbeszélései
Kelényi István: Sánta Ferenc portréja
Karlovitz János: Cigánygyerekek az iskolában
Kiss Gy. Csaba: Szilágysági hepehupa
Kovács Imre, P.: Berzsenyi ébresztése
Filozófusok a nyelvről
Kovács Imre, P.: A hivatalos nyelv magyarságáért
Mongol mitológia
Kozma Tamás: Korunk kihívása?
Kozma Tamás: Kompenzál-e a kompenzáló oktatás?
A szociológia ágazatai
Szociológia és iskolatervezés
Szovjet pedagógia, szovjet pedagógusok
Kósa László: Bejárta Tolnát, Baranyát
Bújj, bújj, zöld ág...
Kőszegi Kontra György: A szülői munkaközösségekről
Kulcsár Ildikó: Mit tehet az osztályfőnök?
Prózaelemzés
Kulcsár Ildikó: A mi világunk
Majoros József: Irodalom és társadalom
Marafkó László: Babits Mihály és a forradalmak kora
Nagyváros születik
Az udmurt irodalom története
Mecséri Simon: Párválasztási véleménykutatás
Mohás Lívia: Fejlődéslélektani vizsgálatok
Felkészítés az iskolára
Morvay István: Két új magyar filmről
Vörös rekviem
Nagy Ferenc: Gyakorlóanyag a pöszeség javításához
Játékos nyelvtan- játékos helyesírás
Nagyszentpéteri Géza: Hogyan levelezzünk?
Közoktatás és pedagógia az abszolutizmus és a dualizmus korában
Szervezetkutatás az iskolában
Szuhomlinszkij pedagógiai írásai
Versek mikroszkóp alatt
Nemess Mariann: Tapasztalatgyűjtemény tanítóknak
Németh István: Korunk nemzeti felszabadító forradalmai
Nemzetek születése
A nemzetközi munkásmozgalom története 1945-1974
Tanulmányok a Varsói Szerződésről
Novák Gábor: Korunk tudománya
A viselkedés tanulható
Novák Gábor: Úttörőknek, kisdobosoknak
Ónody Miklós: A honvédelmi nevelés segítése
Ökrös László: Kérdések a vallásról
Pásztor Emil: A magyar nyelv tantárgy-pedagógiája
Magyar nyelvemlékeink
Pósa Zsolt: Jövőkutatás
Rácz-Székely Győző: Csillag a máglyán
"Mostan kedvem kerekedik"
Rácz-Székely Győző: "Akinek Magyarország adósa"
Szerb Antal
Rubóczky István: Az alakuló ember
Könyvek a fizikáról
A szabadság első hónapjai
Salamon Zoltánné: Pedagógus kórusfesztivál Sopronban
Seres József: Fenyő Miksa és a Nyugat
Szekér Endre: Filmelemzés magyarórán
Vadrózsák
Tóth Ernő: Két zenei kiadványról
Tóth László: A nemzet provokátora
Ürögi Imre: Két katonai kiadványról
Vati Papp Ferenc: "Szembesíteni eszméket és valót"
Az ismertetett könyvek
Andics Erzsébet: Metternich és Magyarország
Bálint Sándor: Szeged reneszánszkori műveltsége
Bánkúti Imre: A kurucok első dunántúli hadjárata (1704 január-április)
Bárdos Lajos: Hangzatgyakorló
Beke György: Szilágysági hepehupa
Berger György: Fejtörő játékok, játékos fejtörők
Békés István: Pest megyei barangolások
Bromlej, J. V.: Etnosz és néprajz
Brutyenc, K. Ny.: Korunk nemzeti felszabadító forradalmai
Czövek Erna: Emberközpontú zenetanítás
Csepeli Gy. - Hegedűs T. A. - Kozma T.: Az oktatásügyi szervezetkutatás lehetőségei
Dankó Imre: Csengeri krónika
Dér Zoltán: Három tudós tanár
Domokos Péter: Az udmurt irodalom története
Duba Gyula: Vajúdó parasztvilág
Erdei Ferenc: Agrárgazdasági tanulmányok
Magyar tanyák
Fekete Sándor: A nemzet prókátora
Fenákel Judit: Dokumentumok U. M.-ről
Fenyő Miksa: Feljegyzések és levelek a Nyugatról
Ferge Zsuzsa: Az iskolarendszer és az iskola tudás társadalmi meghatározottsága
Fuchs, Werner: Bartók Béla Svájcban
Füle Sándor: Nevelőmunka az általános iskolai napközi otthonokban
Gazsó Ferenc: Iskolarendszer és társadalmi mobilitás
Gecse Gusztáv: Kérdések a vallásról
Gonobolin, F. N.: A figyelem fejlesztése
Gulyás Sándor: Cigánygyerekek hátrányai és esélyei
Hivatalos nyelvünk kézikönyve
Hoffmann Ottó: Anyanyelvi nevelés az általános iskola felső tagozatában
Honffy Pál: Filmelemzés a magyarórán
Honffy Pál - Szabolcs Árpád: Hogyan levelezzünk?
Horgas B. - Levendel J. - Trencsényi L.: A gyerekek másképpen olvasnak
Horváth A. - Hartai L. - Zábory S.: Korszerű oktatástechnikai eszközök és módszerek a katonai képzésben
Illés Lajosné: A szovjet pedagógia története. 1917-1972
Illyés Gyula: Itt élned kell
Jánossy Lajos: Fejezetek mechanikából
Kathona Géza: Fejezetek a török hódoltsági reformáció történetéből
Kelendi Gyuláné: Gyerekek a napköziben
Kerékgyártó Imre - Kiss Katalin: Mit tehet az osztályfőnök?
Key, Ellen: A gyermek évszázada
Király István: Irodalom és társadalom
Kiss Dénes: Hét gömb rendje
Kiss Tamás: Árkádiában éltünk
Korszerű eljárások az általános iskola első osztályában
Kosztolányi Dezső: Látjátok, feleim
Kovács Géza: A jövő kritikus elágazási pontjai
A nagy távlatok és a tervezés
Kovács Lajos: Tapasztalatok a cigánytanulók nevelésének és oktatásának köréből
Kozlova, M.: Nyelv és filozófia
Kósáné Ormai Vera - Járó Katalin - Kalmár Magda: Fejlődéslélektani vizsgálatok
Köte Sándor: Közoktatás és pedagógia az abszolutizmus és a dualizmus korában (1849-1918)
Kriza János: Vadrózsák
Krúdy Gyula: Rákóczi harangjai
Kulcsár Júlia, V.: A könyv és a 10-14 éves gyermek
Kulcsár Kálmán: A szociológia ágazatai
Lang, Johannes G.: Az elektromos és mágneses erőtér
Láng Ferenc: Biológiai Stúdium
Lengrand, P. - Jessup, A. I.: Permanens nevelés
Lengyel Dénes: Magyar mondák a török világból és a kuruc korból
Régi magyar mondák
Lőrioncz László: Mongol mitológia
Lux Alfréd: Az alakuló ember
Molnár József - Simon Györgyi: Magyar nyelvemlékek
Myrdal, Gunnar: Korunk kihívása
Nagy János - Pataki István - Sterl István: Húsz év a szocializmus és a béke védelmében
A nemzetközi munkásmozgalom története. 1945-1974
Niederhauser Emil: Nemzetek születése Kelet-Európában
Papp János: "Forr a világ..."
Pataki Ferenc: Utak és válaszutak a mai szociálpszichológiában
Pálhegyi Ferenc: Gyermekek frusztrációs próbája
Pekelisz, Viktor: Kibernetikai kisenciklopédia
Ridnyik, V. J.: Kvantummechanika mindenkinek
Sas Elemér: Beszélgetések a fizikáról
Sas Judit, H.-: ÉLetmód és család
Seres József: Szépprózai művek elemzése
Serfőző László: Barátok, fegyvertársak
Simon István: Írószobák
Sípos Lajos: Babits Mihály és a forradalmak kora
Somlyai Magda: Nagy csaták után
Szabó Pál: Iskolás lesz a gyermekünk
Szilágyi Vilmos: Pszichoszexuális fejlődés- párválasztási szocializáció
Sztyepanov, J. V. Sz.: Szemiotika
Szuhomlinszkij: A kommunista személyiség nevelése
Szülők és nevelők
Tüskés Tibor: Nagyváros születik
Versről versre
Török Gábor: József Attila-kommentárok
Varga Ferencné: Sző, fon, nem takács. Mi az?
Vasy Géza: Sánta Ferenc
Vincze Flóra Vincze László: Regényirodalom és pedagógia
Vinczéné Bíró Etelka: Gyakorlóanyag a pöszeség javításához
Völgyesy Pál: A pályaválasztási döntés előkészítése
Pályázatok, pályázati eredmények
Kulturális Minisztérium és az Országos Pedagógiai Intézet "Iskola a múzeumban- múzeum az iskolában" c. pályázata
Magyar Tudományos Akadémia Művészettörténeti Kutató Csoport: Művészettörténeti pályázat tanárok részére
Magyar Tudományos Akadémia Nyelvtudományi Intézet: Nyelvtudományi pályázat egyetemi végzettségű tanárok részére
Magyar Pedagógiai Társaság, Oktatási Minisztérium, Honvédelmi Minisztérium stb.: Pályázat a honvédelmi nevelés körében
Magyar-Szovjet Baráti Társaság, a Szovjet Irodalom szerkesztősége és a Lapkiadó Vállalat pályázata a szovjet irodalomról
Magyar Úttörők Szövetsége, Oktatási Minisztérium stb.: Pályázat a Kincskereső c. folyóirat felhasználásáról
Oktatási Minisztérium Általános Iskolai Főosztály: Pályázat a könyvtárak, a múzeumok és a művelődési otthonok által a pedagógiai munkában nyújtott segítségről
Oktatási Minisztérium és a Köznevelés szerkesztősége pedagógiai tárgyú pályázata
Oktatási Minisztárium Marxizmus-leninizmus Oktatási főosztály: Pályázat felsőoktatási jegyzet megírására
Szakszervezetek Országos Tanácsa és Oktatási MInisztérium: Pályázat a felsőoktatás korszerű módszereinek fejlesztése tárgykörben
Oktatási MInisztérium Általános Iskolai Főosztály: A közművelődési intézmények és az általános iskolák együttműködése témakörben meghirdetett pályázat (Köznevelés, 1976. 14/12) eredménye
Oktatási MInisztérium és a Köznevelés szerkesztősége által 1975. december 19-én meghirdetett pályázat eredménye
Oktatási MInisztérium és a Munkaügyi Minisztérium által a középiskolai kollégiumok, iskolák és múzeumok kapcsolata témakörben meghirdetett pályázat eredménye
Tankönyvkiadó 1975. június 26-án meghirdetett tankönyvpályázat eredménye
Munkajogi tanácsadó (rovatvezető: Dr. Ferencz Győző)
Hírek
TANÉRT-tájékoztató
Téka
Külföldi hírek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem