Kezdjük miondjárt a lényeggel | 15 |
A változás régi modelljének problémái | |
A változás menedzselésének új módja | |
A felvilágosult vezetés | |
Hogyan forgathatjuk maximális haszonnal ezt a könyvet? | |
A szervezeti változások dinamikája | 25 |
Lehetséges módok a változtatásra | |
Egy üzlet fejlődési szakaszai | |
A vállalkozói szakasz | |
A növekedés szakasza | |
Hanyatlás vagy megújulás | |
A személyes fejlődés szakaszai | |
A folytonos megújulás | |
Mik a valódi kérdések? | 41 |
A probléma tünetei | |
A valódi probléma | |
A gondolkodásmód hatása a teljesítményre | |
Rendszerek és folyamatok, kontra emberi tényezők | |
Először a beállítottsággal kell foglalkozni | |
A gondolkodásmód kérdése | 51 |
A 80%20% különbségek | |
Beállítottság | |
Mi akadályozza az embereket abban, hogy fenntartsák eredményes beállítottságukat? | |
Az énkép fejlesztése | |
Az énkép és a személyes teljesítmény | |
A fókusz kérdése | 67 |
Azt kapjuk, ami figyelmünk fókuszában van | |
A figyelem két oldala | |
Az energiaösszpontosítás modellje | |
Amit el akarunk kerülni, az vonzást gyakorol ránk | |
Problémairányultság kontra megoldásirányultság | |
A gondolkodásmód megváltoztatása | 83 |
Az új paradigma | |
A paradigmaváltás | |
Személyes paradigmák | |
A fókuszváltás ereje | |
Az előrevivő energiarész hányadosa | |
Az előrevivő energialáz és a teljesítménygörbe | |
Fókuszmodellünk elnevezése | |
A folytonos megújulás keretmódszere | |
Kérdezni jobb, mint közölni | 107 |
"Úgy csináld, ahogy mondom!" | |
Végül is kinek a nézőpontja számít? | |
Egy más megközelítés | |
A vezető és a beosztott által érzékelt valóság különbsége | |
Az igazi szakértők | |
A kezdeményezőerő felszabadításának legeredményesebb eszköze | 117 |
Az előrevivő fókusz kombinálása kérdésekkel | |
Mitől előrevivők a kérdések? | |
Az előrevivő kérdések előnyei | |
Kérdések, melyek elfojtják, illetve felszabadítják a kezdeményezőkészséget | |
Az előrevivő kérdések legfontosabb jellemzői | |
Az időzítés mindennél fontosabb | |
Az előrevivő kérdések szerkezete | |
A legfontosabb elem | |
Az előrevivő kérdések alkalmazása | |
Egységes akarat a közös célok és jövőkép bázisán | 141 |
Min szorgoskodunk? | |
A csúcsteljesítmény jellemzői | |
A szándék | |
A jövőkép | |
Az egységes felsorakozás | |
A jövőkép ereje | |
Előrevivő kérdések alkalmazása a cél és a jövőkép megfogalmazására | |
A kiváló teljesítményt segítő környezet | |
Megújulás a valós világban | 159 |
Elmélet és gyakorlat | |
Mwegújulás a minőség területén | |
Megújulás az ügyfél- illetve vevőszolgálat területén | |
Megújulás a folytonos eredményességjavításban | |
Megújulás az üzletkötésben | |
Megújulás a problémamegoldásban | |
Vezetés a megújuló szervezetben | 179 |
Megújulás és vezetés | |
Vezetés a múltban | |
Másként látják a vezetők, és másként az emberek | |
A vezetés ma | |
Szélsőséges vezetési stílusok | |
A felvilágosult vezetés | |
Vezetés és hatalom | |
A döntő tényező - a tudatosság | |
A következetesen felvilágosult vezető tettei | |
A vezetés működés közben | |
Végül a lényegről | 199 |
A szándék mint döntő összetevő | |
Túl a függetlenségen | |
A felvilágosult vezetés lényege | |
A személyes kihívás | |
Önértékelés | |
tárgymutató | 215 |