1.061.872

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A tanulók tevékenységének tervezése és irányítása VIII.

Érettségi összefoglaló

Szerző
Grafikus
Lektor
Budapest
Kiadó: Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Karának Matematikai Szakmódszertani Csoportja
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 97 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 29 cm x 21 cm
ISBN:
Megjegyzés: Megjelent 600 példányban. Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Pedagógus körökben sok vita tárgya az érettségi« Egyesek szükségesnek, mások feleslegesnek tartják; formáját, tartalmát pedig szinte mindenki másképp szervezné. Egy dologban azonban valamennyien... Tovább

Előszó

Pedagógus körökben sok vita tárgya az érettségi« Egyesek szükségesnek, mások feleslegesnek tartják; formáját, tartalmát pedig szinte mindenki másképp szervezné. Egy dologban azonban valamennyien egyetértünk; az érettségire való felkészülés oktató, sót nevelő munkánk egyik lényeges pillére. Az a néhány hónap, amelyet a gimnáziumi évek végén a tanult matematikai fogalmak, összefüggések ismétlésére, rendszerezésére, kiegészítésére tudunk fordítani, sok esetben megkétszerezi, de mindenképpen aránytalanul nagy mértékben növeli a tanulók tudását. Az ismeretszerzés lépcsőfokait oktatásunkban mindig szem előtt tartjuk; gondosan ügyelünk az érdeklődés felkeltésére, az újszerű problémák sokoldalú bemutatására, a tiszta fogalomalkotásra, a rögzítésre, az alkalmazásra stb., de ugyanakkor gyakran megfeledkezünk a tanulás édestestvéréről: a felejtésről, amelyet pedig természetes jelenségként kell értékelnünk. A frissen szerzett ismeret, ha keveset használják, könnyen feledésbe merül, de szerencsére könnyen fel is idézhető, és az "újratanulás" eredménye a korábbinál jóval szilárdabb és tartósabb tudás. Az ismétlés természetesen nem egyszerű "újratanulás", hiszen a IV. gimnáziumi év második felében a tanulók már mélyebben, több összefüggésével együtt látják a matematikai problémákat, mint 2-3 évvel korábban, egyszerűnek találják a Vissza

Tartalom

Rendszerező ismétlés 3
I. téma Aritmetika 11
Táblázat 21
II. téma Algebra 24
Táblázat 25
III. téma Elemi függvénytan 40
Táblázat 47
IV. téma Analízis 48
Táblázat 55
V. téma Geometria 59
Táblázat 72
VI. téma Trigonometria, koordináta-geometria 75
Táblázat 76
VII. téma Testmértan 91
Táblázat 97
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
A tanulók tevékenységének tervezése és irányítása VIII. A tanulók tevékenységének tervezése és irányítása VIII. A tanulók tevékenységének tervezése és irányítása VIII. A tanulók tevékenységének tervezése és irányítása VIII. A tanulók tevékenységének tervezése és irányítása VIII.

A borító elszíneződött, a gerinc javított.

Állapot:
1.840 ,-Ft
9 pont kapható
Kosárba