kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Ifjúsági Lapkiadó Vállalat |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Könyvkötői kötés |
Oldalszám: | 660 oldal |
Sorozatcím: | Köznevelés |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 26 cm x 20 cm |
ISBN: | |
Megjegyzés: | Fekete-fehér fotókkal illusztrálva. További szerzők a könyvben. |
Cikkek, riportok, tanulmányok | |
Abonyi Mihályné: Vetélkedők a tanórán | |
Abrudbányai János: A napközis tanárok és az új tantervek | |
Ajkai Vilmos: Személyiségformálás a napközi otthonban | |
Andor Mihály: Mit tettünk értük? | |
Appel György: Oktatástechnikai továbbképzések | |
Aradi Jenő: Új rajztantervek | |
Arany Éva, N.: Emlékezés Janusz Korczakra | |
Arató Endréné: A környezetismeret tanításának kulcskérdései | |
Ács Viktor: Rendezetlen dolgok | |
Ágh Bíró Béla: Fiúk az egészségügyi szakközépiskolában | |
Bagi Aranka: Nincs két egyforma óra | |
Bajkó Mátyás: Írjunk iskolatörténetet | |
Bakonyi Pál: Értékelés és osztályozás az általános iskolai nevelés és oktatás tervében | |
Az iskolamodell-kísérletekről | |
Balázs Imre: Jutalmazás Káptalanfán | |
Balázs Mihály: Cigánytanulók az általános iskolában | |
Bali István: Felvételi és felmondás | |
Balogh Márta: Egy osztályfőnöki óra krónikája | |
Baracs Ágnes: A betűvetéstől a társadalmi változásig | |
Iskolareform Franciaországban | |
Vita a személyi lapokról | |
Bartall Róza: A tanító néni mondta | |
Bayer István: Sok-sok kövesdi diák példaképe volt | |
Bánfalvi József: A gyűrött méz | |
A tanulás becsülete | |
Báthory Zoltán: Tehetségkutatás vagy tehetségnevelés? | |
Beke György: Az önképzőkör haszna | |
Benkő Judit: Az oktatás helyzete Latin-Amerikában | |
Bernáth Attila: Tartalom és módszer | |
Tevékeny öregkor. Bemutatjuk Németh József, Komor János és Zsinka László nyugdíjas pedagógusokat | |
Változatlan óraszám | |
Békési Lajos: Mit tanítson a "szaktanító"? | |
Bihari Gyuláné: Jár vagy nem jár? | |
Két kirándulás | |
Versek és költők egy napköziben | |
Bíró György: Általános iskolai felnőttoktatás a miskolci járásban | |
Bodnár István: Kérdőív helyett | |
Bognár József: Gondolati ingajárat pályahűség és elhagyás között | |
Bokor Péter: Hogyan tanítok? | |
Borovics György: Nevelési helyzetek | |
Bors József: Felületes bírálatok | |
Lehet, hogy valamit rosszul csinálunk? Hozzászólás a Makarenko-vitához | |
Borsos István: Dilemma | |
Bozóky Éva: Aki nem ismert lehetetlent | |
Bógyi Kálmán - Veres Zoltán: Milyen lesz a besnyőtelki komplex művelődési intézmény? | |
Bóra Ferenc: Somogyi képesítés nélkül tanítók | |
Böhme, H. J. - Nguyen Dinh Tu - Valcseva, D.: Pillantás három ország felsőoktatására | |
Bujdos László: Hátsó gondolatok nélkül | |
Bujdosó Balázs: Gyógypedagógiai problémák | |
Bukta József: Duiákok a gyárban | |
Burka Endre: Pedagógiai köztudatunk zavara | |
Búcsú Gerlóczi Lajosnétól | |
Búry Lászlóné: Hol tartunk az óvodai nevelés korszerűsítésében? | |
Cervenakné Neményi Eszter: A matematika tanításának tervezése | |
Chászárné Simon Alice: Javasolt tananyagbeosztás a technika 1. osztálybeli tanításához | |
Czeizel Endre: Humángenetika és pedagógia | |
Czigány László: Gondolatok a dolgozatírásról | |
Csapó Imréné: Igenis: nagy ügy | |
Tanítsuk meg játszani a gyerekeket! | |
Csák Gyula: Új márciusok | |
Császár Lajosné: Amit lehet az óvodában... | |
Csehimindszentről válaszoltak | |
Csekéné Jónás Erzsébet: Főiskolások a felnőtté válás útján | |
Cserny Péter: Mikor és hol? | |
Csipes Antal: Örömtelen vetélkedő | |
Csirmaz Árpád: Ünnepnapok, névsorok | |
Csiszár Ernő: A nyelvi modell szerepe | |
Természetjárás és internacionalista nevelés | |
Csoma Vilmos: Valóban zagyvaság? | |
Csontos Magda: Ahogy akarják | |
Aprókkal nem bajlódunk? | |
Az Ápisz akciója | |
A csehimindszenti késedelem | |
Demokratikus kapcsolatokat- nagyobb felelősségtudattal. Beszélgetés Mezei Gyulával | |
Errata-lap a Tragédiához | |
Miért élünk? | |
Pedagógus-Hilton | |
A rangidős szegedi igazgató | |
Rejtjeles üzenet a Balatonról | |
"Sikerélmény" | |
A századik évben | |
Tihanyban gyereknek lenni | |
Csőregh Éva: Hogyan csökkentsük a műveltségi hátrányt? | |
Csulák Mihály: Könyvtár és korszerűség | |
Nyolc kérdés a dolgozatírásról | |
"Örülök, hogy a könyveimmel hasznára lehetek a szocialista pedagógiának." Beszélgetés Georges Snyder egyetemi tanárral | |
Valóban zagyvaság! | |
Dallmar, Günter: Pedagóguskongresszus | |
Deák Zsuzsa: A pedagógusok jövőtudata | |
Dimény Judit: Fiataloknak- a kortárs zenéről | |
Dobiné Mónus Erzsébet: Algoritmus | |
Amit nem felejt el a diák | |
Amit szabad Jupiternek... | |
Ijesztgetés | |
Kapcsolataink | |
Lámpaláz- munkaláz | |
Nemzeti jövedelmünk és az oktatás | |
A pályairányítás és a testnevelő tanár | |
Domokos Zsuzsa: Moszka, Taskent, Buhara | |
Dratsay Zsigmondné: Tiszta szándék | |
Dravetzky Balázs: A Hadtörténeti Múzeum közművelődési programja | |
Dubravecz Attila: A somogyi közoktatás mérlege | |
Egerszegi Ferenc: Jól képzett általános felügyelőkre van szükség | |
Eglesz Istvánné - Kovács Csongorné - Sztrókayné Földvári Vera: Az ötödik osztályos új matematika tanításához készült kiadványokról | |
Emberségről példát | |
Erki Edit: A vitatkozás kultúrája | |
Esztergályos Jenő: A játék varázsa | |
Méz és ecet | |
Falus Tamásné: Hogyan segítheti az énektanár az alsó tagozatos ének-zene tanítást? | |
Új eszközök az ének.zene tanításához az általános iskola 1. osztályában | |
Faragó László - Hankovszky Valéria: Az OPI válasza (Tóth Dénes "Az összevont osztályok gondjai" c. írására) | |
Faragó Mihályné: Alkotó játék | |
Fejlett oktatás, korszerű oktatási eszközök. Budapesten tanácskoznak a szocialista országok pedagógiai lapszerkesztői | |
Fekete Gyula: A diplomás nők között több a magányos. Újkeletű gondok a párválasztásban | |
Fekete Pál: Fóliaképek az általános iskolai történelemtanításhoz | |
Ferenczfalvy Kálmánné: Kötődés a munkahelyhez | |
Figula István: Hodászi cigányok | |
Flamm János: Felkészítés az áthelyezésre | |
Nem évvesztés | |
Forrai György: Onán "vétkétől" egy új pszichológiai értelmezésig | |
Fórizs József: Kell-e gyökeres fordulat pedagógiánkban? A Makarenko-vitához | |
Fülöp Lajos: Az anyanyelvi és esztétikai nevelés megújítása a szakközépiskolában | |
Gaál Éva: Játszva tanulni- tanulva játszani | |
Gaál Gyula: Ki tanítson első osztályban? | |
Galicza János: Ösztönös pedagógia? | |
Garzó Mária: Sokrétű munka | |
Tanárok gyermektükörben | |
Gábor István: Fölemelés | |
Hovanscsina | |
Jólét | |
Pálca | |
Portya | |
Gálos Júlia: A középiskolai felnőttoktatás korszerűsítése | |
Gálosi Márta - Pál Ferenc: Több, mint ünneprontás | |
Gáspár Zsuzsa: Látszatjutalom | |
Gerencsér Attila: Alkotó pedagógusok | |
Gergely János: Immunfolyamatok | |
Gledura Lajos: Az olvasástanítás korszerűsítése | |
Gosztonyi János: Az anyanyelv az iskola munkanyelve legyen | |
Gosztonyi Jánosné: Értékelés és osztályozás az alsó tagozaton | |
Göndöcs Károly - Tóth Béláné: Az iskolarendszer reformja Belgiumban | |
Graf Rezső: Magyar nyelv a szakközépiskola I. osztálya számára | |
Grandpierre Attila: Különleges csillagászati objektumok | |
Gránitz Miklós: Látogatás Zakopánéban | |
Gross Róbert: Mikor lesz tornatermünk? | |
Gubányi Lászlóné: A pénzkezelésről | |
Gyenge József: Az edzett ifjúságért | |
Gyenis Gyula: Az emberfajták | |
Gyenis Lajos: Az úttörőmozgalom gondjai | |
Gyermekek üdültetése | |
Győri György: Akik egész életüket a nevelésügynek szentelték. Beszélgetés Voksán Józseffel | |
Bekötősdi | |
Büntetés? | |
Az emlékezet rejtélyei | |
Esztétikum az oktatófilmekben | |
"Én itt vagyok otthon". Hétvége egy nevelőotthonban | |
Az érem másik oldala | |
Félévi értekezlet a Mókus utcában | |
Az iskola a tanulás műhelye legyen. Beszélgetés Lénárd Ferenc neveléspszichológussal | |
Kezdősebesség | |
Kérdések és válaszok a 11 napos munkarendről | |
Kétszáz esztendő a művészi művesség szolgálatában | |
Megvalósult ötletek | |
Munkacsoportos iskolavezetés Pilisvörösvárott | |
Az orvos néptanító. Beszélgetés Buga László főorvossal | |
A szabad szombatos munkarend kiterjesztése | |
Szellemi műhely Kaposvárott | |
Tanítónak tanultak. Három pályakezdő viszontagságai | |
Új budapesti iskolák | |
Újjáteremteni az iskolában az életet | |
Váci beszélgetések | |
Vitazáró | |
Győri Imre: Aki az iskolát támogatja, a társadalom érdekét szolgálja | |
Győző Gyula: Tapasztalataink az összevont szakközépiskolai érettségi-felvételi vizsgán | |
Gyurkovics Lajos: Agyag az óvodában | |
Hajnal Mihályné: Az iskola és az átmeneti értékek | |
Tanterven kívül | |
Halász Árpád: A jogi szabályozás kérdései | |
Halda Alíz: Hová ballagunk? | |
Hankovszky Valéria: Osztályfőnöki óra az általános iskola 3-4. osztályában | |
Hary Márta: Talpraesett ötödikesek | |
Háló Magda: Készülődés az új tanévre | |
Hány százalék a nyugdíj? | |
Hegedűs Kornélia: Felkészülés az olvasásra | |
Hegedűs Magdolna: Berzsenyi Dániel első iskolája Kissomlyón | |
Időzavar | |
"Zánkába bele kell szeretni". Egyhónapi szolgálat az úttörővárosban | |
Héjjas Endre: Az orosz nyelv egyik kísérleti tankönyve a 4. osztályban | |
Hlavács József: Feladatunk a nyelvi hátrányok felszámolása | |
Hogyan gazdálkodunk a pedagógus munkaerővel? | |
Holtzer Lóránt: Számítógéppel egyszerűbb | |
Honffy Pál: Még egyszer az irodalomtankönyvekről | |
Hoppál Mihály: A fejfák üzenete | |
Horányi Özséb: Egyfélék-e a képek? | |
Horcicková, Eva: Az új technika a pedagógusok segítőtársa | |
Horn Miklós: Csoportok a közösségben | |
Horváth Ferenc: Régiekről emlékezünk | |
Horváth Gabriella: A nyugdíjazás módja | |
Horváth György: "Lerágott csont" vagy "végre" vita? | |
Mire jó a Képes Nyelvmester? | |
Mit tudunk a személyiségről? | |
Horváth János: Felesleges különbségek | |
Horváth Jánosné: Magolás Esztergomban | |
Horváth József: Ápoljuk hagyományainkat | |
Horváth Márton: Köznevelésünk rendszere a történelem mérlegén | |
Horváth Zsuzsa: Az esztétikai nevelés megújítás a szakközépiskolában. Javaslatok az I. osztályos irodalom tanmeneti feldolgozásához | |
Horváthné Kohl Ágnes: Változások a szakközépiskolai biológia tanyanyagában | |
Huba János: A játék is munka | |
Huszár Istvánné: Munkaerő-tervezés | |
Huszár János: Meneküljünk? | |
Illés Lajosné: Zankov professzorra emlékezve | |
Inkei Péter: Pályaválasztás és továbbtanulás a Szovjetunióban | |
Jávor Ottó: Nélküle szegény lenne az emberiség. Százötven éve született Tolsztoj Leó | |
Jeney Lajos: Mit építsünk iskola helyett? Svédországi tapasztalatok | |
Juhász Mihály: Ötletbörze Tatabányán | |
Kaján László: Mai reformjaink távlatai | |
Kalmár Istvánné: Reggeli az iskolában | |
Koltay Kálmán: Százáves kívánság teljesül | |
Kamondiné Molnár Margit: Másképpen hangzó üzenetek | |
Órakedvezményt a nem függetlenítetteknek is | |
Karczagi Gyula: Új iskolaigazgatók. A határozott idejű kinevezések tapasztalatai | |
Karlovitz János: A pedagógiai könyvkiadás korszerűsítéséért | |
Tananyagszervezés | |
Kaszás Ferenc: Iskolai klubot építettünk | |
Kálmán György: Kutatások és kísérletek a köznevelés fejlesztéséért | |
Kálmánchey Tibor: Játsszunk vagy ne játsszunk a tanórán? | |
Kapcsolataink | |
Kántor Zoltánné: Keressünk szinonímákat? | |
A középiskolai átmenet gondjai | |
Kelemen P. Márta: Pedagógusnak lenni | |
Kelendi Gyuláné: A gyermekév küszöbén | |
A napközi otthon fő feladatai az új tantervek tükrében | |
Szakfelügyelők és pedagógusok | |
Kenderessy Tibor: Nyolc válasz a dolgozatírásról | |
Kepes Judit: Válaszúton az iskola | |
Kerékgyártó Imre: A nevelésközpontú iskola | |
Vezetők vagy főnökök? | |
Képes szakmaismertető ábécé | |
Képviselői felszólalások (Polinszky Károly országgyűlési beszámolójának vitájában) | |
Kincses Teréz: A hangnem és a tekintély | |
Tisztelet, alázat nélkül | |
Király Istvánné: Hogyan szólítsuk meg a szülőket? | |
Királyné Dévai Margit: Énkép és iskolai teljesítmény | |
Kiskun Farka László: John Brown vagy János bácsi? | |
Kazinczy-verseny az általános iskolában | |
Kis iskola, nagy iskola | |
Mutantur libelli? | |
Szorgalom | |
Tessék Krisztinát átültetni! | |
Tűnődés a kötelességeinkről | |
Az új munkarend nyomában | |
Villamoskaland | |
Kiss Albertné: Leírt tapasztalatok | |
Szülői értekezletek | |
Kiss Árpád: Az 1948. évi XXXIII. törvénycikk. Megemlékezés az iskolák államosításáról | |
Piaget önmagáról | |
Kiss Beatrix: Gyerekek a sorok mögött | |
Kiss Ferenc: Válasz a "Mikor lesz tornatermünk?" című cikkre | |
Kiss József: Egyszerű alkotójáték | |
A gondnok gondjai | |
Kétújfalun kevés a gond | |
Néhány gondolat a diákújságokról | |
Nyugdíjasnak lenni | |
Szükségtantermek Szabadszentkirályon | |
Új iskola épül Bicsérden | |
Kiss Judit: Hihetetlen igaz történetek | |
Kiss Ottó: Nyolcszáz forint | |
Kiss Zoltán: Hivatalból vagy hivatásból? | |
Kitüntetett újítók | |
Knopp András: Az iskola az emberiség folytonosságteremtő otthona | |
Kocsis József: Közügyeink és magánügyeink | |
Laci levele | |
Mi újság Szentlőrincen? | |
Munkaterv nélkül? | |
A pedagógiai szakkönyvek és az olvasók | |
Tanulni- élethossziglan. Beszélgetés Dr. Bernáth József főiskolai docenssel | |
Védett korban | |
Kocsis Tibor: Egyazon oldalon | |
Kolosi Tamás: Társadalmunk az ezredfordulón | |
Koltói Ádám: A bélyeg szerint | |
Dal, két szólamra | |
Forrásaim | |
Óra- partitúrával? | |
Recept az életre? | |
Tükörben | |
Komoróczki Sándorné: Változó tantervek | |
Kovács Géza: Mostohagyermekünk a napközi | |
Kovács Imre, P.: Balítéletekről | |
Beszélgetések a pályaválasztásról | |
Bútorok évei | |
Iskola a Terézvárosban | |
A jó példát, az emberi szót semmi sem pótolja a nevelésben. Bemutatjuk Zsebesi István váci igazgatót | |
Két nap Szabolcs-Szatmárban | |
Kié a szabad szombat? | |
Közel és távol | |
Munkavédelem | |
A régészet letűnt korok üzenetét közvetíti a mának. Beszélgetés Zolnay László régésszel | |
A tanyai kollégiumok jövője | |
Új taneszközök | |
Végig az első vonalban | |
Kovács István, B.: Nincsenek pókhálók | |
Kovács Károly: Ismerkedés a művészettel | |
Kovács Lajos: Nehéz hűség. Tanács és iskola | |
Kovács Péter: Tizenöt év Kőbányán | |
Több emberséget a nyugdíjazásnál | |
Kozéki Béla: A pedagógiai szakkönyvek és a nevelés | |
A teljesítmény motívációja az iskolai nevelésben | |
Kozma Tamás: Elég a fejmosás? | |
Az élet is derűs iskola lesz? | |
Gyerekválság Nyugat-Európában | |
Iskolareform Jugoszláviában | |
Korszerű-e a korszerű tankönyv? | |
Szervezetlen iskolák? | |
A Warnock-jelentés | |
Kóti Miklós: Felnőttoktatás Rákospalotán. Egy népi ellenőrzési vizsgálat tapasztalatai | |
Körkép tanyai diákotthonokról | |
Köte Sándor: Egész életében a nép tanítója volt.. Száz éve született Czabán Samu | |
Kövér Ferencné: Egyeztessük az érdekeket | |
A Köznevelés Galériája: Blaskó János | |
Ebergényi Amadil | |
Illés Ferenc | |
Juhász Erika | |
Vörös Ferenc | |
Zimányi Alajos | |
Kruppa László: Iskolaérettségi vizsgálatok Heves megyében | |
Kubányi Endréné: Huszonöt éve napköziben | |
Kubinyi Margit - Waczulik Margit: A szakközépiskolák I. osztályának történelem és társadalomismereti tankönyvéről | |
Kulcsár Ildikó: Akik nemzedékeket neveltek. A nyugdíjas pedagógusok otthonairól | |
Ecsettel, grafittal, nyomdafestékkel | |
Elmaradt köszönet | |
Mindenki jót akart. Egy szakfelügyelői látogtás kérdőjelei | |
Népművelőként is tanár maradok | |
Nézeteltérés kizárva | |
A sok bába között elvész a gyermek. A tanárképző főiskolák jegyzetellátásáról | |
Az utazó iskola | |
Kulcsár Ildikó: Ázsiától Afrikáig dolgozik a MAPRJAL | |
Kurth, Wolfgang: Egységes felszerelési normák | |
Lang Anna: Állomások | |
Láng Ferenc: A fényenergia hasznosítása a fotoszintézisben | |
László Jánosné: Továbbképzés az osztályfőnököknek | |
Lázár István: Búcsú apámtól | |
Lénárd Ferenc: A játékról, komolyan | |
Léner Péterné: A perec az oka? | |
Lévai Béla: Soknyelvűség és oktatás Afrikában | |
Lőrincz Lajos: Korszerűség és tanulás | |
Madarász Miklósné: Új műszaki rajz tankönyv a szakközépiskolákban | |
Magassy László: A játék mint a tanítás egyik eszköze | |
Magyar Úttörők Szövetsége- Magyar Kommunista Ifjúsági Szövetség: Köszöntő sorok pedagógusnapra | |
Malacky, Jozef: A siker a pedagógustól függ | |
Maróti Andro: Művek, műveltség, művelődés | |
Mándics Mihály: Anyanyelvtanítás délszláv iskoláinkban | |
Nyelvében is él a nép | |
Medgyesi Miklós: Kollégiumi nevelők | |
Medve Imola: Gondterhelt őrsvezetők | |
Medvegy Antal: A diákok ízlése | |
Kié a gimnázium? | |
Közelebb egymáshoz | |
Pedagógiai interferencia | |
Mekis János: Ismerjük egymást? | |
A siker biztosítéka: a közösség | |
Útravaló az olvasáshoz | |
Merő László: Tanmenetjavaslat az ideiglenes matematika 2. osztályos tanításához (I. rész) | |
II. rész | |
Mezei Gyula: Hetvenöt éves a gyermekvédelem | |
A közoktatási és közművelődési intézmények együttműködése | |
Szabad nyilatkozni! | |
Mezei József: Ember és emberiség. A klasszikus Madách | |
Mikulás József: Felkészületlenül? | |
Miről ír a Szocialista Nevelés? | |
Miről ír a Tanügyi Újság? | |
Miskolczi Margit: Országos továbbképzés | |
Szüntessük meg a differenciálást? | |
Miszlai Gabriella, Gy.: Félrevezető nyomtatvány | |
Lecke a lovardában | |
Mohácsy Károly: A szakközépiskolai I. osztályos irodalomkönyv | |
Molnár László: "Felsőfokú rátartiság" nélkül | |
Molnár Zoltán: Közoktatás, közművelődés | |
Móré Mihályné: Hasznos apróságok | |
Murányi Gábor: Könnyen mozduló kilincsek | |
Nagy Gyula: Húsz év után | |
Nagy Ildikó, S.: Várjuk a pályaválasztó fiatalokat | |
Nagy Irén: Hogyan kell harangot önteni? | |
Kinek az érdeke? | |
Nagy Mária: Mibe kerül a gyerek? | |
Nagy Sándorné: Ki a jó szakfelügyelő? | |
Nagy Sára: "Megjött édesapa" | |
Nemere István: Fakultatív tantárgy: államigazgatási ismeretek | |
"Mutasd meg Magyarországot!". Egy délelőtt az esztergomi Kossuth Lajos Általános Iskola cigányosztályaiban | |
Németh István: Honismereti szakkör Sárvárott | |
Németh József: Agronómusból iskolaigazgató. Bemutatjuk Turbuly László gutorföldi igazgatót | |
A nép tanítója volt. Száz éve született Berzeviczy Gizella | |
Novák Gábor: Budapestiek Szécsényben | |
Együtt a szülőkkel | |
Gyermekvédelmi megbízottak | |
Hárman Faddról | |
Háromból egy maradt | |
"Kerületi sajátosság" | |
Ki kerül kisegítő iskolába? | |
Körkép Ajkáról | |
Lecke | |
Lesz új iskola Pátyon | |
Nem lehet baja | |
Nevelési helyzetek | |
Nincs botfülű gyerek. Bemutatjuk Dudás Ferencet, a dorogi zeneiskola igazgatóját | |
Nógrádi változások | |
Testnevelés az NDK-ban | |
Újító pedagógusok | |
Novák Gábo - Rácz-Székely Győző: A tanítóképzés új műhelyei | |
Oktatásügyünk az országgyűlés napirendjén | |
Orbán László, Dr. 1912-1978 | |
Ordas Iván: Trón a tanteremben | |
Országos Pedagógiai Intézet: Utunk a nevelő iskola felé | |
Óvári Ágnes: Óbuda mezőváros közös iskolája, 1869 | |
Padányi Lajos: Falvak krónikásai | |
Pal, Arkagyij: Az orosz nyelv Kirgiziában | |
Palásti László: Művészettörténet az iskolában. Beszélgetés Dr. Aradi Nórával | |
Négy kérdés a pszichológushoz | |
Öregdiákok alapítványa | |
Palla László: Új leptonok | |
Palotai Mihály: Gondolatok a szakfelügyeletről | |
Panacsin, Fjodor: A szovjet közoktatás az alkotmányok tükrében | |
Papp Zoltánné: Jobb a helyzet | |
Tervszerűség és fegyelem | |
Parfjonova, Nagyezsda Mihajlova: Komplex módon, rendszerben | |
Pataki Ferenc: Az egyensúly zavarairól | |
Pawlowski, Zbigniew: Új oktatástechnikai ötletek versenye | |
Pálvölgyi Lajos: Rendszerelmélet a pedagógiában | |
Pásztor Bertalan: Jegyzőkönyvön kívül | |
Politizálás osztályfőnöki órán | |
Pásztor Emil: Játékosság az anyanyelvi órán | |
Nem csak a magyartanár dolga | |
Pedagógusnapi kitüntetések | |
Pereira, Alejandro Martinez: Film az oktatás szolgálatában | |
Perics Péter: Jogkörök és tudnivalók | |
Petike Antal: Az érdekek egyeztetése | |
Petrova, Cvetanka: Az oktatás és termelés kapcsolata | |
Petró András: Új tanév, új tankönyvek | |
Petrus György: Hat évtized | |
Péter Anna: Új iskola- gondokkal és reményekkel | |
Piha Ottóné: Közösségépítő játékok | |
Plaszkony László: Magyar nyelv a szakmunkásképző iskolák II. osztálya számára | |
Polinszky Károly: Közoktatásunknak lépést kell tartania a gyorsuló társadalmi és gazdasági fejlődéssel | |
Levél az iskolai könyvtárak ügyében | |
Rászolgáltak az elismerésre | |
Polinszky Károly: Az embernevelés az egész társadalom ügye. Az oktatási miniszter válasza | |
Parlamenti beszámoló a közoktatás helyzetéről. 1965-1978 | |
Pór Edit: Zsebszámológép az órán | |
Rácz Imre, Cs.: Szakfelügyelők az iskolájukban | |
Rácz-Székely Győző: Amire büszkék lehetnek a söjtöriek | |
Diákújság- ha van | |
Honvédelmi nevelés | |
Közoktatás Kemenesalján | |
Olvasótáborok | |
A szakoktató | |
Rápolthy Viktor: Mire jó az óravázlat? | |
Révay Gyula: Hitelesség | |
A játék- életelem | |
Okos szeretet | |
Az osztályfőnök a legjobb nevelő | |
A pedagógiai optimizmusról | |
Rigó András: Vendégek Brémából | |
Ritoók Pálné: Pályaorientáció | |
Rohonyi Katalin: A tanítás énekléssel kezdődik | |
Rokfalusy Lászlóné: A pedagógusok minősítése | |
Romány Pál Dr.: Elismerés a tanároknak és a diákoknak | |
Sajti Emese, B.: Kései figyelmeztetés | |
Salamon Zoltán: A pedagógusok életmódja. Egy vizsgálat tényei és tanulságai | |
Salgóvári László: Szépen játszani | |
Sarkadi László: Százezrek gondja | |
Sas Judit, H.: Nőiesség és férfiasság az iskolában | |
Sándor László, N.: Árnyékiskolák | |
Filozófiáról, kisiskolásoknak | |
Itt minden a gyakorló pedagógusoknak készül. Látogatás az Országos Oktatástechnikai Központban | |
A játszótársuk, mondd, akarsz-e lenni? | |
A vitának vége... | |
Schalk Gyula: Tanuljunk a mesterséges égbolt alatt! | |
Schottner Ede: Tanulók, tanítók | |
Sebestyén Nándorné: Május, békehónap | |
Sipos Lajos: Az egri tanítóképző 150 éve | |
Sós Mária, P.: Szabad-e kételkedni? | |
Stark Ferenc: Az iskola a nemzetiségi művelődés legalapvetőbb intézménye | |
Stefanescu, Costin: Népszerűsítjük a pedagógusok jó tapasztalatait | |
Steinmetz István: mit ér az ösztönösség? | |
Südi Bertalan: Csak bejutni nehéz? | |
Igaz is, meg nem is? | |
Nemcsak az iskola nevel | |
Óvatos "betartás" | |
Szabó Andorné: Elismerik-e az üdülőtábort? | |
Magyarul tanulnak | |
Szabó Ferenc: Szeretet és ajándékozás | |
Szabó Ildikó: A Köznevelés- egy közvéleménykutatás tükrében | |
Szabó Imre: Együtt a Tanérttel | |
Jegyzetgondok | |
Szabó László: Kölcsönös megértés | |
Szabó Mihály: Állami gondozottak voltak | |
Felsőfokú rátartiság | |
Film is kell a géphez | |
Képzelt láncok | |
Nem szabad nyilatkozni? | |
Vége a játéknak? | |
Zagyvaság- kisiskolásoknak | |
Szabó Pál: Szeressük-e tanítványainkat? | |
Szalay Ildikó: Játék a középiskolai oroszórákon | |
Szalay Károly: Kard és könyv. Százötven éve halt meg Fazekas Mihály | |
A százesztendős Krúdy Gyula | |
Szalontai Éva, H.: A szuggesztív tanítási-tanulási módszerek | |
Szalóki Lászlóné: Közlekedni tanulnak az óvodások | |
Óvodai továbbképzés a gyöngyösi járásban | |
Szarka József: Milyen úton járunk?. Megjegyzések Lóránd Ferenc cikkéhez | |
Szász Etelka: Lovagtörténetek és várjátékok | |
Szedlák Éva: De még mennyire! | |
Szekér István: A katedra két oldala | |
Szendrei József: Indul a szakközépiskolai szakmunkásképzés | |
Szentessy Ferenc: Magyar érettségi Ausztráliában | |
Szerémy Gyula: Nyelvrontás az iskolában | |
Szécsényi-Nagy Gábor: Csillagrendszerek- évmilliárdokkal ezelőtt | |
Székely Tibor: A szocialista iskoláért- Makarenkótól tanulva. Hozzászólás Lóránd Ferenc cikkéhez | |
Széky Pál: Az élősködő életmód ökológiája | |
Szilágyi Jenő - Szűcs Gyula - Terjéki Miklós: Új táblák | |
Szilágyi Rózsa: Javaslat Makarenko-ügyben | |
Szilágyi Vilma: Erkölcs, család, szexualitás | |
Sziljanova, Marija: Az iskolák is készítenek taneszközöket | |
Szmirnova, J.: Közoktatás Törökországban | |
Szoboszlay Béla: A gyakorlat a földrajztanításban is fontos. Beszélgetés Udvarhelyi Károly nyugalmazott főiskolai tanárral | |
A potsdami kísérlet | |
Szőllősi Gézáné: Mai játékok | |
Szőke György: A tolsztoji mű | |
Sztevanovity Milutin: Egy vetélkedő margójára | |
Szűcs Ervin: A modellezés | |
Takács László: Sikeres vállalkozás | |
Talmácsi Istvánné: Így nem szabad | |
Tani-tani. Vitazáró beszélgetés Kornidesz Mihállyal | |
A tankönyvkészítők megjutalmazása | |
Tapolczai Lászlóné: Nálunk sem kell engedély | |
Tál Gizella: Szeptember óta tanítanak | |
Temesi Alfréd (1911-1977) | |
Terestyéni Tamás: Tömegkommunikáció a gyakorlatban | |
Ternai Józsefné: Vendégek a Szovjetunióból | |
Téglás Tivadar: Százötven éve született Verne Gyula | |
Tél Tamás: Szimmetriasértések a természetben | |
Thomann Márton: Értekezletről értekezletre | |
A tévedés jogáért | |
Thomka Aladárné: Ki kérhetné számon? | |
Thuránszky Lehelné: Ma sem könnyű | |
Tibor Klára: Harminchét év az irattárban | |
Kinek a kudarca? Egy fegyelmi ügy tényei és tanulságai | |
Lengyel óvodákben | |
Toarniczky József: Fölösleges üzenetek | |
Közelebb a gyakorlathoz | |
Pedagógust a tanítványairól... | |
A szép beszéd megtanulható | |
Tokody Gyula: Hatvan év távlatából | |
Tolnai József: Az igazgatók és a művelődésügyi osztályok kapcsolata | |
Tomai Éva: Kiscsoportokat a hátrányos helyzetűeknek | |
Tomka Miklós: Tévézünk vagy tanulunk? | |
Tornaterem Jászszentandráson | |
Tóth Aurél: A táblázat marad | |
Tóth Dénes: Az összevont osztályok gondjai | |
Tóth Erzsébet: Gyöngyike | |
Tóth Etelka: Szivacs és kréta | |
Tűzoltó diákok | |
Tóth János: Diákok a színpadon | |
Tóth József: Hobbim- a hivatásom. Bemutatjuk Lőrinczi László nyugalmazott fizikatanárt | |
Látogatás után | |
Vessük el, mert régi? | |
Tóth Lajos: Az általános iskolák igazgatása és vezetése | |
Tóth László: A bejáró tanulókról és a tanulószobákról. Beszélgetés Komoróczki Sándorné főosztályvezetővel | |
Pedagógusnap | |
Új rovatunk, a Továbbképzés | |
Tóth Mária: Belépés nemcsak tornacipőben | |
Tehetetlenség | |
Tóth Valéria: Merre tart a kubai közoktatás? | |
Több nyelven- egy akarattal. A nemzetiségi pedagógusok országos tanácskozása | |
Törőcsik Jenőné: Kimaradt a kollégiumból | |
Mire van ideje a pedagógusnak? | |
Török Katalin: Edéd az iskolában. Pillanatkép a fővárosi diákétkeztetésről | |
Trencsényi László: Még egyszer a meséről | |
Tudomány és az iskola. beszélgetés B. E. Patonnal, az Ukrán Tudományos Akadémia elnökével | |
Uhrin Edit: Népművészeti nap a napközis táborban | |
A városi átlag fölött | |
Urbán György: Szülői feladatok | |
Új miniszterhelyettesünk: Knopp András | |
Újvári Márton: Diákmunka a köz érdekében | |
Varga Ferenc: Több, mint ünneprontás | |
Varga István: Magasak a követelmények | |
Varga Zoltán: Erőszak, verés, megalázás | |
Pedagógiai tévhitek | |
A valóság megismerése nincs korláthoz kötve | |
Vargha Balázs: Mi közük egymáshoz a tantárgyaknak? | |
Vati Papp Ferenc: "Elfelejtetni gyermekeinkkel rossz önmagunkat..." Beszélgetés Sánta Ferenccel iskoláról, tanárokról, nevelésről | |
Életre szóló barátságban a magyar nyelvvel. Beszélgetés Aurélien Sauvageot professzorral | |
Matematika, olimpiai fokon | |
Nagy László | |
Nehéz-e a magyar nyelv? Beszélgetés egy párizsi padlásszobában | |
Volt egyszer egy május | |
Váradi Gábor: Félárú | |
Ki a fontos? | |
Meghívó Belgiumból | |
Nem javul | |
Várkonyi Margit: A gyerek igaza | |
Nemzetközi pedagógus-szervezetek tanácskozása Dániában | |
Végh Valéris: Miért nem szóltak? | |
Vékony Lajos: Mi tartozik a munkakörbe? | |
Vihar Judit: Új orosz nyewlvi tankönyvek | |
Vilcsek Jánosné: Osztályfőnöki módszereim a munkára nevelésben | |
Az osztályfőnöki órák módszerei | |
Vincze István: Merre tovább? | |
Voksán József - Polinszky Károly: A pedagógusok munkaköri kötelelezettségeiről. Állásfoglalás | |
Voscsenko, Revmira: Bentlakásos iskolák Kazahsztánban | |
Wagnerné Szirmai Éva: Járnátok-e elsőbe, felnőttek? | |
Walz Jánosné: Nem felületes bírálatok | |
Welker Ottó: Általános műveltség és fakultativitás | |
Witalewska, Henryka: A lengyel pedagógusok kongresszusa | |
Zalka György: Az igazgatói munka ellenőrzése és minősítése | |
Munkahelyi minősítés | |
Az osztályfőnök mint pedagógiai vezető | |
Zétényi Imréné: Játszani jó! | |
Zibolen Endre: Adalékok pályánk tükréhez | |
Az egykori Országos Tanítóárvaház emlékezetére | |
Másfél évtized a gimnázium történetéből | |
Tehetségfejlesztés és iskolahálózat | |
Zikkov, Jevgenyij: Közös tanulás | |
Zoltán Péter: Ortutay Gyula (1910-1978) | |
Emlékezés egy közoktatásügyi miniszterre | |
Zsiros Sándor: Az egyensúlyzavar adalékaiból | |
Az ügyetlenek ügye | |
Zsolnai József: Szakmai-pedagógiai tudásunk kérdőjelei | |
Külföld | |
Benkő Judit: Az oktatás helyzete Latin-Amerikában | |
Böhme, H. J. - Nguyen Dinh Tu - Valcseva, D.: pillantás három ország felsőoktatására | |
Kozma Tamás: Az élet is derűs iskola lesz? | |
Gyerekválság Nyugat-Európában | |
Korszerű-e a korszerű tankönyv? | |
Lévai Béla: Soknyelvűség és oktatás Afrikában | |
Szabó Andorné: Magyarul tanulnak | |
Anglia | |
Kozma Tamás: A Warnock-jelentés | |
Ausztrália | |
Szentessy Ferenc: Magyar érettségi Ausztráliában | |
Belgium | |
Göndöcs Károly - Tóth Béláné: Az iskolarendszer reformja Belgiumban | |
Bulgária | |
Kovács Imre, P.: Beszélgetések a pályaválasztásról | |
Petrova, Cvetanka: Az oktatás és a termelés kapcsolata | |
Csehszlovákia | |
Miről ír a Szocialista Nevelés? | |
Dánia | |
Várkonyi Margit: Nemzetközi pedagógus-szervezetek tanácskozása Dániában | |
Franciaország | |
Baracs Ágnes: Iskolareform Franciaországban | |
Vita a személyi lapokról | |
Pór Edit: Matematikai dilemma | |
Vati Papp Ferenc: Volt egyszer egy május | |
Jugoszlávia | |
Kozma Tamás: Iskolareform Jugoszláviában | |
Tóth Lajos: Az általános iskolák igazgatása és vezetése | |
Kuba | |
Tóth Valéria: Merre tart a kubai közoktatás? | |
Lengyelország | |
Gránitz Miklós: Látogatás Zakopánéban | |
Tibor Klára: Lengyel óvodákban | |
Witalewska, Henryka: A lengyel pedagógusok kongresszusa | |
Német Demokratikus Köztársaság | |
Dallmar, Günter: A pedagógus-kongresszus az NDK-ban | |
Novák Gábor: Testnevelés az NDK-ban | |
Szoboszlay Béla: A potsdami kísérlet | |
Olaszország | |
Kepes Judit: Válaszúton az iskola | |
Románia | |
Beke György: Az önképzőkör haszna | |
Miről ír a Tanügyi Újság? | |
Svédország | |
Jeney Lajos: Mit építsünk iskola helyett? Svédországi tapasztalatok | |
Szovejtunió | |
Inkei Péter: Pályaválasztás és továbbtanulás a Szovjetunióban | |
Pal, Arkagyij: Az orosz nyelv Kirgiziában | |
Panacsin, Fjodor: A szovjet közoktatás az alkotmányok tükrében | |
A tudomány és az iskola. Beszélgetés B. E. Patonnal, az Ukrán Tudományos Akadémia elnökével | |
Voscsenko, Revmira: Bentlakásos iskolák Kazahsztánban | |
Zikov, Jevgenyij: Közös tanulás | |
Törökország | |
Szmirnova, J.: Közoktatás Törökországban | |
Szemle | |
Bujdosó Balázs: Kriminálpedagógia | |
Dizseri Eszeter: A film és a többi művészet | |
Könyv a rajzfilmről | |
Fábry Béla: A szovjet nevelésügy története 1945-ig | |
Füleky Attila: A föld különös jelenségei | |
Gábor István: Az aranyember | |
Bajcsy-Zsilinszky Endre | |
Bűn és bűnhődés | |
Színházi esték | |
Téli rege | |
Úrhatnám polgárok | |
Győri György: Alapképzés napköziseknek | |
Iskola és közművelődés | |
Termékenyítő öteltgyűjtemény | |
Hernádi Miklós: Bizalom és gyanakvás | |
Az ösztönökig- és tovább | |
Hetés Eszter: A látás iskolája | |
Horpácsi Sándor: Az ismeretterjesztés könnyűlovassága | |
Madách-monográfia | |
Szerette az igazságot | |
Járy Péter: "Új szókra van szükség". Barczafalvi Szabó Dávid emlékezete | |
Karlovitz János: Korszerű pályairányítás | |
Kelemen P. MMárta: Anyanyelvünk művelése | |
Juhász Gyula Nagyváradon | |
Kocsis József: Az osztályfőnök műhelyében | |
Kovács Imre, P.: Emberek, hétköznapok | |
Megszólal a mesemondó | |
Növénybarátok lexikona | |
Nyelvemlékek, kéziratok nyomában | |
Nyelvművelés mindennap | |
Öt tudós arcképe | |
Rendhagyó stilisztika | |
Riportok Erdélyből | |
Kozma Tamás: A család jövője | |
Értelmiségi-e a pedagógus? | |
Felügyelő érkezik | |
A múltidéző Blonszkij | |
A szakmai nevelés távlatai | |
Szentlőrinc üzenete | |
Kozma Tamás: Széljegyzetek a szociológiához | |
Laczkó András: Hármaskönyv | |
Így élt Vörösmarty Mihály | |
Pannóniai változatok | |
Lelkesné Bálint Margit: Játékos nyelvtanítás | |
Majoros József: Drámai arcélek | |
Népszínház | |
Mátraházi Zsuzsa: Harminc év- elbeszélésekben | |
Milyenek a fiatalok? | |
Regénytükör | |
Mecséri Simon: A politikai képzés kérdései | |
Morvay István: A televízió és a pedagógia | |
Nagy Ferenc: Az emberi nyelv sokfélesége | |
Két magyar jelentéstan | |
Nagyszentpéteri Géza: A beszédművelésről magas fokon | |
Az utópista szocialisták pedagógiai nézetei | |
Németh István: Évkönyv a munkásmozgalomról | |
A kommunista mozgalom dokumentumai | |
Munkásmozgalom és történetírás | |
A népfront Magyarországon | |
Novák Gábor: A kényelem veszélyei | |
Szobrok az iskola udvaron | |
Pásztor Emil: Negyvennyolcas katonaforradalmárok | |
Rácz-Székely Győző: Irodalomtanítás és szemléltetés | |
A komikum komolysága | |
Molnár Ferenc emlékezete | |
Történelem múlt és jelen időben | |
Történelmi alternatívák | |
Regős Zsuzsa: Egyetemisták Szegeden | |
Rónaky Edit: Gondolatok a gyermekirodalomról | |
Szülők, nevelők- együtt | |
Rubóczky István: Fizikatörténeti ábécé | |
Harc a környezeti ártalmak ellen | |
Az iskolarendszerű felnőttoktatás lehetőségei | |
Korunk időszerű fizikai problémái | |
A természet szeretete | |
Rudolf Ottó: Két könyv a helyesírásról | |
Seres József: A szülőföld varázsa | |
Sipos Lajos: Babits-tanulmányok | |
Szekér Endre: Az irodalom vonzásában | |
Küzdelmes és szép pedagógussorsok | |
Ürögi Imre: A felnőttnevelésről | |
Petőfi-versek elemzése | |
Az ismertetett könyvek | |
Antal László: A jelentés világa | |
Beke György: Vizek törvénye | |
Bertók László: Így élt Vörösmarty Mihály | |
Blonszkij, Pavel: Egy pedagógus emlékiratai | |
Domonkos Imre: A látás iskolája | |
Fried István - Szappanos Balázs: Petőfi-versek elemzése | |
Gazda István, ifj. - Sain Márton: Fizikatörténeti ABC | |
Gál Róbert: Az ipari szakmunkássá válás néhány társadalmi és pedagógiai összefüggése | |
Gálffy Mózes - Murádin László: Anyanyelvünk művelése | |
Gáspár László: A társadalmi gyakorlat szükségletei és az általános nevelés tartalma | |
Gonda I. - Niederhauser E.: Habsburgok | |
Győrffy György: István király műve | |
Hankiss Ágnes: A bizalom anatómiája | |
Heller Ágnes: Az ösztönök. Az érzelmek elmélete | |
Hédervári Péter: A föld különös jelenségei | |
Héjjas E. - Váczy L.: 100 játék az orosz nyelv oktatásához | |
Horváth Gedeonné: Sokoldalú szemléltetés az általános iskolai irodalomórán | |
Huszár Tibor: Értelmiségiek, diplomások, szellemi munkások | |
Indig Ottó: Juhász Gyula Nagyváradon | |
Jemnitz János - Litván György: Szerette az igazságot | |
Kardos László: Hármaskönyv | |
Kemény Gábor: Szabó Ervin és a magyar társadalomszemlélet | |
Kenedi János: A film és a többi művészet | |
Kosáry Domokos: Napóleon és Magyarország | |
Kosztolányi Dezső: Színházi esték | |
Kovalovszky Miklós: Nyelvünk világa | |
Kristó Gyula: História és kortörténet a Képes Krónikában | |
Lackó Mihály: Széchenyi és Kossuth vitája | |
Magassy László: A szóbeli kifejezőképesség fejlesztése az általános iskolában | |
Merényi József: Szülőföldünk, Észak-Magyarország | |
Mezei Gyula: A felügyelet szerepe az iskolai munka korszerűsítésében | |
Mezei József: Madách (Az élet értelme) | |
Nagy Andor: A televízió és a pedagógia | |
Nagy Péter: Drámai arcélek | |
Nemeskürty István: "Kik érted haltak, szent Világszabadság" | |
A nemzetközi kommunista mozgalom dokumentumai | |
A nemzetközi munkásmozgalom történetéből. - Évkönyv, 1978 | |
Pál László: Nevelés a büntetésvégrehajtásban | |
Pedagógussorsok, emlékek | |
Petrolay Margit: Gondolatok a gyermekirodalomról | |
Pomogáts Béla: Regénytükör | |
Ranschburg Jenő: Családi kör | |
Ruffy Péter: Bujdosó nyelvemlékeink | |
Schmidt Egon: Erdőn-mezőn nyitott szemmel | |
Seyffarth, Henryk: Gyermekedről van szó | |
Szabó Árpád: Periklész kora | |
Szalay Károly: Humor és szatíra Mikszáth Kálmán korában | |
Szczepanski, Jan: A szociológus szemével | |
Szentirmai László: Egyetemi hallgatók Szegeden | |
Szilágyi Ferenc: A magyar szó költészete | |
Szoboszlay Péter: A rajzfilmről | |
Szűcs Lajos: A növénykedvelők kislexikona | |
Tolvaj Bertalan: Az irodalom vonzásában | |
Tüskés Tibor: Pannóniai változások | |
Vargha B. - Dimény J. - Loparits É.: Nyelv- Zene- Matematika | |
Vaskó László: Az utópista szocialisták pedagógiai nézetei | |
Vastagh Zoltán: Az osztályfőnök műhelyében | |
Várkonyi Endre: Történelem jelenidőben | |
Várkonyi Tibor: A levegőszennyeződés | |
Várkonyi Zsuzsanna, F.: Baj van a gyermekemmel | |
Zrinszky László: A politikai képzés elméleti és módszertani kérdései | |
Zsilka János: Jelentés- integráció | |
Pályázatok- pályázati eredmények | |
Magyar Tudományos Akadémia: pályázat az akdémiai könyvkiadás megindulásának 150. évfordulója alkalmából | |
Magyar Úttörők Szövetsége és az Úttörővezető szerkesztősége: pályázat a mozgalomban szerzett tapasztalatok megírására | |
Tankönyvkiadó V.: pályázat tankönyvek megírására | |
Gyermekünk szerkesztősége: "Pillanatok és történetek a gyerekek életéből"- fotópályázat | |
Országos Egészségvédelmi Intézet: módszertani pályázat az egészségnevelési terv végrehajtásának előmozdítására | |
Oktatási Minisztérium középiskolai főosztály: pályázat a nevelésközpontú iskola, ill. a nagy évfordulók megünneplése témakörben | |
Oktatási Minisztérium, OPI és Magyar Pedagógiai Társaság: pályázat az alsófokú oktatási intézményekben folyó oktató-nevelő munka tapasztalatainak megírására | |
SZOT és Oktatási Minisztérium: pályázat a felnőttoktatásban dolgozók pedagógiai tapasztalatainak megírására | |
Orszégos Pedagógiai Intézet: pályázat az olvasás és a szövegszerkesztés képességének fejlesztése témakörben | |
Mü. M. Szakoktatási és Továbbképzési Intézet: tankönyvpályázat | |
Oktatási Minisztérium és OPI: az általános iskolao nevelőmunkában szerzett tapasztalatok megírására hirdetett pályázat eredménye | |
Oktatási Minisztérium: a filozófia, a politikai gazdaságtan és a tudományos szocializmus törzsanyagának megírására 1976-ban hirdetett pályázat eredménye | |
Országos Pedagógiai Intézet: a szakfelügyelői munka tapasztalatai témakörben 1977 decemberében meghirdetett pályázat eredménye | |
Munkajogi tanácsadó (rovatvezető: Dr. Ferencz Győző) | |
Hírek | |
Külföldi hírek | |
Téka | |
Név- és tárgymutató |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.