kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Volán Humán Oktatási és Szolg. Rt. |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 464 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 25 cm x 17 cm |
ISBN: | 963-04-8482-X |
Megjegyzés: | Fekete-fehér fotókkal illusztrált. |
Bevezetés | 7 |
A komplex prevenciós óvodai program fejlődéslélektani és nevelésfilozófiai megalapozottsága, a fejlesztés célja | 9 |
A harmonikus személyiségfejlesztés | 9 |
Az értelmi nevelés feladatai | 10 |
A testi nevelés | 11 |
Az iskolai potenciális tanulási zavarok megelőzése- prevenciója | 11 |
A fejlesztés alapja | 11 |
A fejlesztőprogram alkalmazásának alapelvei | 14 |
A fejlesztőprogram | 14 |
A tanulási képességet meghatározó pszichikus funkciók feltárására és fejlesztésére irányuló kísérletek | 25 |
A fejlesztés elméleti és módszertani kérdései | 25 |
A fejlesztő kísérlet körülményei | 28 |
A fejlesztőhatás mérését szolgáló eljárások | 29 |
Eredmények | 30 |
Komplex Prevenciós Óvodai Program kialakulásának története napjainkig | 36 |
A gyermek megismerésének, fejlődésének nyomon követését szolgáló eszközök és módszerek | 45 |
A gyermek fejlődésének nyomon követése megfigyelési szempontsor alkalmazásával | 46 |
A gyermek fejlődésének nyomon követése, rögzítése a "Fejlettségmérő lapok" alkalmazásával | 46 |
Mozgásfejlettség | 48 |
Testsémafejlettség | 48 |
Téri tájékozódás, a térbeli mozgás fejlettsége | 49 |
Értelmi fejlettség | 49 |
Finommotoros koordináció fejlettsége | 50 |
Nyelvi kifejezőkészség fejlettsége | 50 |
Szociális fejlettség | 51 |
Szociális érettség | 52 |
Összegezés | 52 |
A gyermekek iskolai fejlődésének, teljesítményének nyomon követése az első osztályban | 53 |
Mellékletek | 54 |
A komplex prevenciós óvodai program tartalma | 71 |
Természetes gyermeki megnyilvánulások | 72 |
A mozgás | 72 |
A játék | 110 |
Kultúraátadás | 172 |
Kultúraátadás a komplexitás függvényében | 172 |
Egészséges életmód | 179 |
Gyermek és környezete | 193 |
Gyermek és társas környezete | 193 |
Környezet és az esztétika összefüggései | 322 |
A környezet a beszédfejlesztés, anyanyelvi és irodalmi nevelés kölcsönhatása | 378 |
A komplex prevenciós óvodai program alkalmazásának feltételrendszere | 447 |
Az óvodapedagógus feladatai | 447 |
Szervezeti és időkeretek | 450 |
Személyi és tárgyi feltételek | 454 |
Ellenőrzés, értékelés | 455 |
Az óvoda kapcsolatrendszere | 458 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.