A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Előszó
Napjaink iskolai nyelvoktatásában egyre jobban érvényesül a kommunikatív szemlélet. Az újabban megjelent tantervek és a Nemzeti Alaptanterv is ezt az igényt állítják előtérbe.
A kommunikatív...
Tovább
Előszó
Napjaink iskolai nyelvoktatásában egyre jobban érvényesül a kommunikatív szemlélet. Az újabban megjelent tantervek és a Nemzeti Alaptanterv is ezt az igényt állítják előtérbe.
A kommunikatív szemléletű nyelvoktatás célja az, hogy a nyelvtanuló képes legyen a hétköznapi élet valós kommunikációs helyzeteiben magát szóban és írásban megértetni, illetve mások szóbeli és írásbeli megnyilvánulásaira nyelvileg megfelelően reagálni. Tudjon kommunikációt kezdeni, folytatni és befejezni.
A nyelvi kommunikáció egy valós kommunikációs helyzetben, azaz bizonyos helyszíneken, adott témában; kommunikációs partnerek között, beszédszándékok segítségével valósul meg.
A beszédszándékok a nyelvi kommunikáció fontos építőkövei, lényegében kommunikatív értékű nyelvi megnyilvánulások. Általuk bizonyos tevékenységet valósítunk meg nyelvi eszközökkel.
Vissza
Fülszöveg
A Nemzeti Alaptanterv a követelmények között az első helyen szerepelteti a beszédszándékok tanítását. Beszédszándékok sok nyelvkönyvben előfordulnak, de átfogó bemutatásuk eddig még hiányzott a magyar nyelvű szakirodalomból.
A beszédszándékok a nyelvi kommunikáció fontos építőkövei. Segítségükkel kezdünk el, folytatunk, illetve fejezünk be egy beszélgetést. A könyvben bemutatott beszédszándékokat a tananyag témáihoz, beszédhelyzeteihez kapcsolódóan lehet feldolgozni. Bemutatásukat, megtanításukat és -tanulásukat segítik a könyv végén található párbeszédek és feladatok.
"A tárgyalt beszédszándékok jól igazodnak a vonatkozó német nyelvű szakirodalom listáihoz, és nagyrészt lefedik a készülő érettségi követelményrendszerében felsorolt beszédszándékokat is. Sikerült olyan rendszert találni hozzájuk, amelyben ez a szerteágazó terület áttekinthetővé válik." (Einhorn Ágnes - részlet a szakmai bírálatból)
Tartalom
ELŐSZÓ 7
MÓDSZERTANI TANÁCSOK A KÖNYV HASZNÁLATÁHOZ 9
A KOMMUNIKÁCIÓ TÁRGYÁRA VONATKOZÓ BESZÉDSZÁNDÉKOK KEZDEMÉNYEZŐ BESZÉDSZÁNDÉKOK 11
Hír, tudósítás 11
Felvilágosítás 12
Elbeszélés 12
Leírás 13
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
×
1
2
3
Regisztráció
×
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Mehet
×
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.