1.061.471

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kommunikációelmélet III.

Homogén médiumok/Kézirat

Szerző
Budapest
Kiadó: Tankönyvkiadó Vállalat
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött papírkötés
Oldalszám: 301 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN:
Megjegyzés: Kézirat. J 2-1067.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Előszó Kommunikációelméleti jegyzetünk - készülő - első kötete a kommunikáció szemiotikai alapjaival foglalkozik, második kötete szociológiai és szociálpszichológiai szinten elemzi a társadalmi... Tovább

Előszó

Előszó Kommunikációelméleti jegyzetünk - készülő - első kötete a kommunikáció szemiotikai alapjaival foglalkozik, második kötete szociológiai és szociálpszichológiai szinten elemzi a társadalmi érintkezés és kommunikatív viselkedés folyamatait. Ezt követi az egyes homogén médiumok (egy nemű közegek) elemzése, melyek közül a legfundamentálisabb, legősibb közeg, a nyelv, és a legmodernebb közeg, a film problémáit tárgyaljuk a jelen kötetben. Jegyzetünk a harmadéves népművelés szakos hallgatók számára készült, akik számára a tanrend választási lehetőséget biztosít.
"A nyelv rendszere" és "A fotofonikus közlés" című tárgyak között. E két tantárgy anyagát tartalmazza a kommunkációelméleti jegyzet harmadik kötete. Vissza

Tartalom

ZSILKA JÁNOS: A NYELVI RENDSZER FOGALMA........................5
KIRÁLY JENŐ: FOTOFONIKUS TÜKRÖZÉSELMÉLET ..................79
1. rész. A fotofonikus visszatükrözés filozófiai problémái ..........81
1. Filmkommunikáció és tükrözéseim élet ...............83
2. A visszatükrözési elmélet és' a fenomenológia ... 85
2. rész. Az első tükrözés problémái ..................................91
3. Az első tükrözés alakító eszközei ......................93
4. A filmdramaturgia képelméleti alapjai ................94
5. A film mikrodramaturgiája ..............................97
6. A film makrodramaturgiája: a téma .............109
7. A film makrodramaturgiája: a cselekmény .... 115
8. A film makrodramatrugiája: a konfliktus..............131
9. A film makrodramaturgiája: a művészi alakok ........139
10. A filmművészeti alakok szellemi arca ..............145
11. A filmdramaturgia irányzatai ............................161
12. Az első tükrözés néhány részproblémája..............165
13. Az első tükrözés kikristályosodása: a forgatókönyv ..................169
3. rész: A második tükrözés problémái ..............................175
14. A második tükrözés alapjai ...........................177
15. A filmdekoráció problémái.....................180
16. A film színésze ............................................188
17. A filmszínész gesztusa ....................................196
18. A második tükrözés határkérdése: a világítás........205
4. rész: A harmadik tükrözés problémái ............................209
19. A harmadik tükrözés fotográfikus alakító eszközei. 211
20. A fotográfikus alakító eszközök részletes áttekintése .................................................214
21. A harmadik tükrözés fonográfikus alakító eszközei. 249
5. rész: A negyedik tükrözés problémái .........................263
22. A negyedik tükrözés alapjai................................265
23. A negyedik tükrözés alakító eszközei ..............266
24. A külső montázs típusai ..................................280
25. A negyedik tükrözés járulékos alakító eszközei...........285
26. A hangmontázs problémái.................................293
27. A film ritmusa................................................298
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem