1.062.087

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kommunikáció - Üzleti kommunikáció

Szerző
Budapest
Kiadó: Képzőművészeti Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 220 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-337-012-4
Megjegyzés: CD-melléklet nélkül. Fekete-fehér illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Sikereink, kudarcaink meghatározó eleme kommunikációnk eredményessége. A jó kommunikációhoz nincs egyetlen kulcs, de vannak alapelvek, szabályok, melyek segítenek célunk elérésében. A nem verbális kommunikáció és a metakommunikáció ismeretköre a hivatalos, formális kommunikációs helyzetek rutinszerű gyakorlói számára is új lehet. A könyv ismeretanyagának elsajátítása és a kiegészítő CD használata során az Olvasó • magyarázatot talál azokra a kommunikációs folyamatokra, amelyekkel életében, munkája közben találkozik; • megismeri és képes lesz megoldani napi munkája kommunikációs feladatait; • hatékonyan tud információt gyűjteni és feldolgozni, levelezni, tárgyalni, álláspályázatot készíteni; • megismeri a kommunikációt akadályozó tényezőket, segíti azok felismerését és megszűntetését; • eredményesebben fog kommunikálni céljainak elérése érdekében. A kommunikáció tana ma világszerte a képzés, oktatás része. Ez a kiadvány az új követelménymoduloknak, a kompetenciaelvű központi... Tovább

Fülszöveg

Sikereink, kudarcaink meghatározó eleme kommunikációnk eredményessége. A jó kommunikációhoz nincs egyetlen kulcs, de vannak alapelvek, szabályok, melyek segítenek célunk elérésében. A nem verbális kommunikáció és a metakommunikáció ismeretköre a hivatalos, formális kommunikációs helyzetek rutinszerű gyakorlói számára is új lehet. A könyv ismeretanyagának elsajátítása és a kiegészítő CD használata során az Olvasó • magyarázatot talál azokra a kommunikációs folyamatokra, amelyekkel életében, munkája közben találkozik; • megismeri és képes lesz megoldani napi munkája kommunikációs feladatait; • hatékonyan tud információt gyűjteni és feldolgozni, levelezni, tárgyalni, álláspályázatot készíteni; • megismeri a kommunikációt akadályozó tényezőket, segíti azok felismerését és megszűntetését; • eredményesebben fog kommunikálni céljainak elérése érdekében. A kommunikáció tana ma világszerte a képzés, oktatás része. Ez a kiadvány az új követelménymoduloknak, a kompetenciaelvű központi programoknak megfelelően készült, messzemenőkig figyelembe véve az új szakmai és vizsgakövetelményeket. Vissza

Tartalom

Bevezetés / 9
A tanulás módszere / 11
A kommunikáció aranyszabályai / 12
1. Az emberi interakciók / 13
1.1. Az interakció fogalma / 13
1.2. Az interakciók folyamata / 14
Összefoglalás / 18
Feladatok / 19
2. Mi a kommunikáció? / 20
2.1. A kommunikáció általános modellje / 21
2.2. A kommunikáció társadalmi méretei / 27
2.3. A kommunikáció funkciói / 28
2.4. A kommunikáció szintjei / 28
2.5. A hatékony kommunikáció akadályai / 30
Összefoglalás / 32
Feladatok / 33
3. A verbális és a nem verbális kommunikáció / 34
3.1. A verbális kommunikáció / 34
3.2. A nem verbális kommunikáció / 36
Összefoglalás / 55
Feladatok / 56
4. A telefon használata / 58
4.1. Nem csak egy hang! / 58
4.2. A telefonos kommunikáció / 59
4.3. A telefonhasználat alapszabályai / 60
4.4. Fontosabb telefonos szolgáltatások / 61
Összefoglalás / 62
Feladatok / 62
5. Az üzleti Élei írásbeli fonnál / 64
5.1. Az Irodai kommunikáció / 64
5.2. Szakdolgozat, tanulmány, házi dolgozat készítem / 81
Összefoglalás / 89
Feladatok / 90
6. Az álláspályázat / 91
6.1. Hol keressünk állást? Hogyan keressünk munkatársat? / 92
6.2. Az álláspályázat tartozékai / 94
6.3. A felvételi interjú / 98
Összefoglalás / 104
Feladatok / 104
7. Beszédek, előadások / 107
7.1. Az elő nem készíthető megszólalásfajták / 108
7.2. A részben előkészíthető megszólalásfajták / 111
7.3. Az előkészíthető megszólalásfajták / 112
7.4. Az előadások - prezentációk készítésé / 115
Összefoglalás / 121
Feladatok / 122
8. A konfliktusok / 123
8.1. A konfliktus fogalma, típusai / 124
8.2. A konfliktus kialakulásának folyamata / 127
8.3. A vezető szerepe a konfliktuskezelésben / 132
8.4. A konfliktusok kezelése - teszt / 133
összefoglalás / 139
Feladatok / 140
9. A tárgyalás / 141
9.1. Á tárgyalás jellemzői, típusai / 142
9.2. A sikeres tárgyalás feltételei / 143
9.3. A tárgyalás előkészítése / 144
9.4. A tárgyalás fázisai / 147
összefoglalás / 154
Feladatok / 155
10. Az értekezlet / 156
10.1. Az értekezlettel szemben támasztott követelmények / 156
10.2. Az értekezletek fajtái / 158
10.3. Az értekezletvezető szerepe / 161
10.4. Az értekezlet résztvevői / 164
10.5. Az értekezlet dokumentációi / 168
Összefoglalás / 169
Feladatok / 170
11. Üzleti illemkódex / 171
11.1. Viselkedési alaphelyzetek / 171
11.2. Viselkedési szabályok / 172
Összefoglalás / 184
Feladatok / 185
12. Rendezvények szervezése / 186
12.1. Rendezvényturizmus / 187
12.2. Vendéglátási formák / 198
Összefoglalás / 202
Feladatok / 204
13. Kommunikáció az interneten / 205
13.1. Az internet felépítéséről röviden / 206
13.2. Az internet szolgáltatásai és előnyei / 208
13.3. Netikett / 210
Összefoglalás / 211
Feladatok / 212
Fogalomtár / 213
Ajánlott irodalom / 219
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Kommunikáció - Üzleti kommunikáció Kommunikáció - Üzleti kommunikáció

CD-melléklet nélküli példány.

Állapot:
3.440 ,-Ft
17 pont kapható
Kosárba