kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | ELTE |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Tűzött kötés |
Oldalszám: | 68 oldal |
Sorozatcím: | Iskolapszichológia |
Kötetszám: | 7 |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 15 cm |
ISBN: | |
Megjegyzés: | Megjelent 700 példányban. |
Bevezető | 5 |
A kommunikáció kontextusa | 7 |
A kommunikációs folyamat elemei | 7 |
Az osztálytermi kommunikáció szintjei | 11 |
Családi szocializációs hatások | 12 |
Oktatási környezetek és kommunikáció | 17 |
Az oktatott csoport nagysága | 19 |
Mit tartanak fontosnak a diákok a hatékony tanárok kommunikációjában? | 20 |
Előadások, kérdések és válaszok | 22 |
Az osztály irányításában szerepet játszó kommunikáció | 30 |
A tanári elvárások kommunikálása | 31 |
A dícséret kommunikálása | 35 |
Az elbátortalanítás nyelvezete | 38 |
Túlélési stratégiák | 40 |
A személyre orientált kommunikáció, a segítségnyújtás nyelvezete | 43 |
Értékek kommunikálása | 48 |
Az önészlelés és a megfigyelők észleléseinek jelentősége a kommunikáció értelmezésében | 52 |
A tanári kommunikáció megfigyelése | 54 |
Az iskolapszichológus szakmai működése a kommunikáció szempontjából | 61 |
Összegzés helyett | 66 |
Irodalom | 67 |