Fülszöveg
• Vajon valóban szabadon használhatjuk a közösségimédia-felületeket?
• Mit tud rólunk a Facebook és a Google?
• Hol hagyunk digitális lábnyomokat?
• Miért követnek minket a hirdetések?
• Mit tehetünk az internetes zaklatás ellen?
• Hogyan ismerhetjük fel, ha az adatainkat el akarják lopjj^
• Biztos, hogy függő a gyerekünk, vagy csak a világ vájj^pzott?
• Mi történik halálunk után a digitális térben hagyott információinkkal?
• Lehet, hogy egy idő után mi is áruvá válunk? V^gy t^n már azok is vagyunk?
Klausz Melinda könyve az ember életszakaszain keresztül mutatja be az új technológia jelentette kihívásokat, betegségeket, problémákat és megoldási módszereket. Esettanulmányokkal és tippekkel vezet végig az adatvédelemtől a közösségimédia-stressz szindrómán, az internetes zaklatáson át a like-csalásokig és a generációk közötti különbségek bemutatásáig. A kötet segítségével választ kaphatunk arra is, hogy miért ragaszkodnak a mostani gyerekek és fiatalok a...
Tovább
Fülszöveg
• Vajon valóban szabadon használhatjuk a közösségimédia-felületeket?
• Mit tud rólunk a Facebook és a Google?
• Hol hagyunk digitális lábnyomokat?
• Miért követnek minket a hirdetések?
• Mit tehetünk az internetes zaklatás ellen?
• Hogyan ismerhetjük fel, ha az adatainkat el akarják lopjj^
• Biztos, hogy függő a gyerekünk, vagy csak a világ vájj^pzott?
• Mi történik halálunk után a digitális térben hagyott információinkkal?
• Lehet, hogy egy idő után mi is áruvá válunk? V^gy t^n már azok is vagyunk?
Klausz Melinda könyve az ember életszakaszain keresztül mutatja be az új technológia jelentette kihívásokat, betegségeket, problémákat és megoldási módszereket. Esettanulmányokkal és tippekkel vezet végig az adatvédelemtől a közösségimédia-stressz szindrómán, az internetes zaklatáson át a like-csalásokig és a generációk közötti különbségek bemutatásáig. A kötet segítségével választ kaphatunk arra is, hogy miért ragaszkodnak a mostani gyerekek és fiatalok a közösségimédia-felületekhez, és bizony nekik már a digitális hagyatékukról is rendelkezniük kell
Felgyorsult a világ, így ma már akár fürdés közben, akár az ebédlőasztalnál is bátran face-bookozhatunk vagy küldhetünk egy sms-t, sőt akár egy üzletet is lebonyolíthatunk. Egy tablet vagy egy laptop mobilizálható. Az újfajta kommunikáció beférkőzött a magánszféránkba. Hagyományos értelemben vett magánéletről ma már nagyon nehezen beszélhetünk, hiszen bármelyik pillanatban - egy-egy értesítést követően - bekapcsolódhatunk a virtuális térbe. A közösségimédia-felületeken szörfölve sokszor úgy érezzük, hogy valójában rengeteget törődünk másokkal
Klausz Melinda, a kozossegi-media.com vezetője 2007 óta foglalkozik közösségimédia-marketinggel. A Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karának marketingvezetőjeként még az iWiW és a my VIP felületein kommunikált először saját cégének képviseletében. 2007-ben indította első blogját, 2009-ben adta fel első Facebook-hirdetését, míg első alkalmazását 2010-ben készítette. 2015-ben az általa alapított és vezetett Klausz Social Group kétszer is elnyerte a Magyar Marketing Szövetség szakmai elismerését, a „Marketing Gyémánt" védjegyet.
Jelenleg több fesztivál és rendezvény közösségimédia-kommunikációját látja el. Tanít a Metropolitan Egyetem posztgraduális képzésein, a Marketing Szövetség kurzusain, és saját vállalkozásán belül.
Honlapja: kozossegi-media.com
Vissza