1.060.504

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kisvállalati marketing biblia I. (dedikált példány)

A csodálatos vevőszaporítás

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Budapest
Kiadó: Pongor Publishing Üzleti Kiadó Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 300 oldal
Sorozatcím: Marketing sikersorozat
Kötetszám: 1
Nyelv: Magyar  
Méret: 22 cm x 14 cm
ISBN: 978-963-88996-1-3
Megjegyzés: Wolf Gábor szerző által dedikált példány. Fekete-fehér illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A vállalkozásod fantasztikus!
Vevők özönlenek, mint a víz?
Terjed a híred, mint a tűz?
Ha a vállalkozásod nem lett akkora durranás, mint induláskor megálmodtad, akkor egyetlen esélyed maradt, hogy mégis eljuss az üzleti mennyországba, és ezt az esélyt úgy hívják: marketing!
Nem a te hibád, ha nem értesz a marketinghez, vagy nem jók az eredményeid: nekünk nem adta tovább az előző generáció a marketingtudását, hiszen neki sem tanította senki! A multiktól sem lehet marketinget tanulni, mert ők más dimenzióban játszanak, A sok elméleti könyvtől meg csak a fejed fog fájni - honnan tanuljon akkor egy magyar vállalkozó olyan marketinget, reklámozást, márkaépítést, amely működik?
Kezedben az első magyar marketingkönyv, amely:
• Nem multiknak szól - hanem mikro-, kis- és közepes vállalatoknak,
• Nem amerikai könyv fordítása - hanem 100% magyar tapasztalat,
• Nem elméleti tananyag - hanem csupa példa és gyakorlati tipp.

Tartalom

Bevezetés titka 1
Hogyan fog Téged gazdaggá tenni ez a könyv?
Az ajándékba kapott markológép története, avagy „hogy sose kelljen a lányomnak azt mondanom, hogy..."
Marketingteszt
Mérd le, milyen szinten áll a jelenlegi marketinged - egyszerű kiértékeléssel!
A mosópor nem a tévéreklámtól megy annyira
Avagy először is verj ki mindent a fejedből, amit eddig a reklámról és a marketingről hallottál!
A piac titka 23
Hogyan hódíts meg egy nagy piacot kis pénzből?
Gyakorlati útmutató piacépítéshez minimális költségvetéssel, maximális sebességgel!
1.1) Rejtvény: A balatoni lángossütő különös előnye 25
1.2) A túl nagy célközönség átka - és a recept, hogy miként válasszuk meg okosan a sajátunkat 30
1.3) Mi a titka a reklámnak, amelyikre egyszerűen képtelenség nem odafigyelni? Egyetlen szó 33
1.4) Milyen számodra a TÖKÉLETES VEVŐ? Két kérdés, amelyre tudnod kell a választ - és egy meglepő harmadik 36
1.5) A céged nem arról szól, ami a neve, hanem 42
A portékád titka 47
A titkos recept, amely ellenállhatatlanná teszi a kínálatodat!
Avagy 5+1 fűszer, amivel mától kezdve kiemeljük cégedet a tömegből
2.1) A „csali művészete", avagy így tedd be az első lábadat egy új vevőhöz 52
2.2.) Mi az, ami még az árengedménynél is jobban motiválja a vevőt?
Igen, a Te vevődet is! 57
2.3) Tereld el a vevő figyelmét, és adj el neki - avagy a légitársaságok legnagyobb marketingtrükkje 63
2.4) Két marketingfogás, hogy soha többé ne kelljen azt hallanod: „még gondolkodom rajta"! 66
2.5) A titkos összetevő, amelytől orvosok, ügyvédek és komoly üzletemberek is sikítoznak örömükben! 70
2.6) A gyerek, aki név nélkül nőtt fel 72
A reklám titka 77
A jó reklám nem az, amelyik tetszik a népnek!
Avagy állítsd össze a saját piac-hódító reklámodat a segédletünkkel olyan könnyen, mint egy IKEA™- polcot
3.1) Három elterjed reklámtípus, amelyet Te is használsz, de amely garantáltan nem működik! 81
3.2) A direkt reklám csodája, avagy a reklám, amely nem informál, nem szórakoztat - hanem ELAD! 86
3.3) Hogy nézzen ki a reklámod? 101
3.4) Gyakori hibák, amelyek hatástalanítják a reklámodat 107
A média titka 113
Domináld az iparágad marketingjét!
Avagy hogyan folyhatsz még a csapból is anélkül, hogy a gatyád is rámenne
4.1) A céged bevétele gyakran elsősorban ettől függ - három igaz történet 115
4.2) Szóval: hol reklámozz? Stratégiai kérdés! 120
4.3) Harminchét reklámhely, amelyről a konkurensed nem tud 126
4.4) Csak a zöldfülűek vásárolnak reklámhelyet listaáron - avagy hogyan vásárolj médiát 126
4.5) Az EGYETLEN ok, amiért tömegmédiában (tévé, rádió, óriásplakát, bulvárlapok stb.) érdemes reklámoznod 130
4.6) Mit reklámozz ott, ahol folyamatosan hirdetsz? 131
4.7) A két legjobb kisvállalati reklámstratégia gyors terjeszkedéshez: a vetésforgó és az álomlista 135
A vevőlista titka 141
A létező legerősebb marketingfegyver
...amely mégsem kerül többe, mint egy spirálfüzet
5.1) A régi vevőkben rejlő óriási kincs, amelyért szinte egyetlen cég sem nyújtja ki a kezét 144
5.2) Fogadjunk, nem tudod, melyik a vállalkozásod legnagyobb költsége! 148
5.3) Hogyan élj királyi módon a már meglévő vevőidből? Avagy a legfontosabb marketingstratégia, amelyet ebből a könyvből tanulni fogsz 154
5.4) A saját pénznyomda receptje, avagy a háromlépéses marketingstratégia arra az esetre, ha gyorsan nagy bevételre van szükséged 160
5.5) Tíz kiváló indok, amely miatt a régi vevőid visszajönnek vásárolni 162
5.6) Kilencvenöt kampányötlet, hogy sose fogyj ki belőlük! 164
5.7) Minták, minták, minták: SMS-reklámok, e-mail-kampányok, képeslapok, reklámlevelek, kreatív borítékok és őrült, de működő ötletek 167
A márka titka 181
Amitől híre megy, hogy Te vagy a legjobb
Hogyan építs erős márkát és vevőhűséget egy céges hírlevéllel
6.1) Amíg nincs hírleveled, bármelyik ügyfelem le tud győzni Téged - így:.. 186
6.2) Shakespeare titka, avagy tíz elem, amelyből könnyen összeállíthatod a
hírleveledet 197
6.3) Ki a célközönséged? Megmondom, milyen hírlevelet küldj neki! 207
A piaci hiteled titka 213
Így válj szavahihetővé a vevők szemében
...hogy aki tegnap még kételkedett, ma vásároljon
7.1) Öt szó, amelyet nem szabad használni a reklámokban 215
7.2) Meglepő okok, amelyek miatt a mai fogyasztók első látásra megbíznak egy cégben 219
7.3) A piac bízni fog benned, mert szakértőnek fog gondolni 221
7.4) A piac bízni fog benned, mert sikeresnek fog gondolni 222
7.5) A piac bízni fog benned, mert híresnek fog gondolni 227
7.6) Írd át a cégismertetődet, a honlapod „rólunk" oldalát a mai világ számára 231
A garancia titka 235
Így írd át a garanciádat, és söpörd le a konkurenseidet!
...avagy vevőszerzés garantálva!
8.1) A garancia szülőatyja vagyont keresett ezzel az ötlettel! 238
8.2) Miért van olyan rengeteg hitetlen nemvevő, és mi az, amivel a legtöbbjüket megtérítheted? 240
8.3) Így hatástalanítsd a konkurenciád reklámját egy mérnöki pontossággal megfogalmazott garanciával! 246
8.4) Hogyan csinálj sztárt a garanciádból? Öt technika 251
8.5) Hogyan akadályozd meg, hogy a piac visszaéljen a garanciáddal? 253
A gondolatolvasás titka 259
Így szerezd meg a győzelemhez szükséges információkat
Avagy milyen adatokra lesz szükséged az eredményesebb marketinghez, és hogyan szerezd meg őket
9.1) Feltűnt már, hogy a háborúk egyik legfontosabb szereplője a kém? 261
9.2) Érte már kritika a cégedet? Akkor ezt olvasd el! 265
9.3) Az öt legfontosabb terület, ahová ki kell küldened a kémeidet, és a kérdések, amelyeket fel kell tenniük . 267
9.4) Amit sose kérdezz meg a vevőidtől 273
A megvalósítás titka 277
Marketing a mindennapokban
avagy így tervezd és vidd sikerre a céged marketingjét
10.1) Ezekből az elemekből állítsd össze az éves marketing tervedet 280
10.2) Menedzseld a marketingedet úgy, mintha már most multi lennél! 287
10.3) Mennyit költs marketingre? 290
Utószó titka 293
A kép összeáll avagy így változik meg az életed a jobb marketing révén - és hogyan tovább?

Wolf Gábor

Wolf Gábor műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Wolf Gábor könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem