Fülszöveg
„A befolyásolás-pszichológia módszerei praktikus segítséget nyújtanak céges és személyes kapcsolatainkban az etikus hatásgyakorlás területén."
Lénárt Viktor vezérigazgató, Grow Csoport, a könyv szakmai lektora
< MIÉRT estek vissza 30%-kal egy áruházlánc éves eladásai egyetlen cent áremelés miatt?
< MIÉRT fizetett egy tévécsatorna 3,3 millió dollárt egy film vetítési jogáért, ha tudta, hogy 1 millió dollárt veszít majd az üzleten, és hogyan kerülhetjük el a hasonló hibákat?
< MIÉRT hiszünk jobban annak az orvosnak, aki sztetoszkópot hord a nyakában, és hogyan erősíthetjük öltözködésünkkel hitelességünket?
< MIÉRT ajándékozta el egy angol tiszteletes temploma pénzét, és hogyan jutott ezáltal hússzoros összeghez?
< MIÉRT adományoztak az emberek 18 ezer dollárt egy kutya megmentésére, és hogyan növelhetjük mi is jótékonysági kampányaink sikerét?
Gyakran előfordul, hogy szeretnénk valakit meggyőzni vagy befolyásolni - a főnökünket, az egyik munkatársunkat, egy vevőt vagy...
Tovább
Fülszöveg
„A befolyásolás-pszichológia módszerei praktikus segítséget nyújtanak céges és személyes kapcsolatainkban az etikus hatásgyakorlás területén."
Lénárt Viktor vezérigazgató, Grow Csoport, a könyv szakmai lektora
< MIÉRT estek vissza 30%-kal egy áruházlánc éves eladásai egyetlen cent áremelés miatt?
< MIÉRT fizetett egy tévécsatorna 3,3 millió dollárt egy film vetítési jogáért, ha tudta, hogy 1 millió dollárt veszít majd az üzleten, és hogyan kerülhetjük el a hasonló hibákat?
< MIÉRT hiszünk jobban annak az orvosnak, aki sztetoszkópot hord a nyakában, és hogyan erősíthetjük öltözködésünkkel hitelességünket?
< MIÉRT ajándékozta el egy angol tiszteletes temploma pénzét, és hogyan jutott ezáltal hússzoros összeghez?
< MIÉRT adományoztak az emberek 18 ezer dollárt egy kutya megmentésére, és hogyan növelhetjük mi is jótékonysági kampányaink sikerét?
Gyakran előfordul, hogy szeretnénk valakit meggyőzni vagy befolyásolni - a főnökünket, az egyik munkatársunkat, egy vevőt vagy ügyfelet, netán a hitvesünket vagy a gyerekünket. Vajon mit kell tennünk a sikerhez?
Steve J. Martin, Noah J. Goldstein és Róbert B. Cialdini, a meggyőzés tudományának szakértői 52 apró és egyszerű módszert mutatnak be könyvükben, amelyek segítségével könnyen befolyásolhatjuk mások döntéseit. Ezek a finom, észrevétlen, etikus lépések nem igényelnek különösebb időenergia- vagy pénzbefektetést, hatásuk azonban óriási: a segítségükkel jobb megítélésre, kiváló kapcsolatokra, sőt sokkal nagyobb anyagi haszonra tehetünk szert.
Vissza