1.062.617

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Minőség a Public Relations-ben

Szerző
Fordító
Lektor

Kiadó: Star PR Ügynökség
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 55 oldal
Sorozatcím: Quality Public Relations
Kötetszám: 1
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 15 cm
ISBN: 963-04-8802-7
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

1995 tavaszán megállapodás született a három public relations szövetség, az IPRA (International Public Relations Association - Nemzetközi Public Relations Szövetség), a CERP (Confédération... Tovább

Előszó

1995 tavaszán megállapodás született a három public relations szövetség, az IPRA (International Public Relations Association - Nemzetközi Public Relations Szövetség), a CERP (Confédération Européenne des Relations Publiques - Public Relations Európai Konföderációja) és az ICO (International Committee of Public Relations Consultancies' Association - Public Relations Tanácsadók és Ügynökségek Szövetsége) között a public relations minőségének fejlesztése területén történő együttműködésről. E szándékukat 1995 júniusában Párizsban is megerősítették, amikor az említett szövetségek elnökei aláírták a Párizsi Nyilatkozatot. A nyilatkozatban a szövetségek ígéretet tettek a public relations szakma minőségügyi programjának közös kialakítására, működtetésére és továbbfejlesztésére. Abban is megállapodtak, hogy a munka elvégzésére bizottságot hoznak létre, és megalakították az IQPR-t (International Committee for Quality in Public Relations). Az IQPR időközben megváltoztatta a nevét, és jelenleg "International Institute for Quality in Public Relations" néven működik. A Párizsi Nyilatkozatban vállalt kötelezettség - tehát az IQPR első feladata - a szakma Minimális Minőségi Szabványainak meghatározása és kialakítása volt. Ezeket a még igényesebb minőségkezelésre vonatkozó irányelvek követik majd, amelyek magukban foglalják a public relations tevékenység mérésére szolgáló módszereket is. Vissza

Tartalom

Előszó 7
A Helsinki Charta 9
Minimális Minőségi Szabványok 12
ISO 9000 a Public Relations-ben 39
Public Relations szövetségek 48
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Minőség a Public Relations-ben
Állapot:
1.540 Ft
770 ,-Ft 50
6 pont kapható
Kosárba