Fülszöveg
JILDS SKÍLL8
Megoidásközpontú gyermeknevelés a gyakorlatban
EGYENI ES KÖZÖSSÉGI ALKALMAZASHOZ
SZÜLŐKNEK, PEDAGÓGUSOKNAK, COACHOKNAK, 3-14 ÉVES KORÚ GYERMEKEKKEL FOGLALKOZÓ SZAKEMBEREKNEK ^ MOTIVÁCIÓS MÓDSZER 15 LÉPÉSBEN, ESETTANULMÁNYOKKAL
A Kids'Skills olyan megoldásközpontú módszer, mely segítséget nyújt a gyer-mel<eknek érzelmeik kezelésében, és támogatja ől<et abban, hogy megbirkózzanak a viselkedési problémáikkal.
• A könyv első része megismerteti az olvasókkal a Kids'Skills módszerét, háttér-információkkal szolgál, beleértve az inspirációs Forrásokat és a módszer fejlődésének történetét is.
• A második rész felvázolja a Kids'Skills 15 lépését, és bemutatja egy eset teljes történetét a módszer gyakorlati alkalmazásának illusztrálására.
• A harmadik rész különálló történetekből áll: egyedi eseteken keresztül ismerhetjük meg, hogyan segített a Kids'Skills a gyerekeknek túljutni különböző problémákon. A történetek a gyerekek kora szerinti időrendben kö-vetl<eznek egymás...
Tovább
Fülszöveg
JILDS SKÍLL8
Megoidásközpontú gyermeknevelés a gyakorlatban
EGYENI ES KÖZÖSSÉGI ALKALMAZASHOZ
SZÜLŐKNEK, PEDAGÓGUSOKNAK, COACHOKNAK, 3-14 ÉVES KORÚ GYERMEKEKKEL FOGLALKOZÓ SZAKEMBEREKNEK ^ MOTIVÁCIÓS MÓDSZER 15 LÉPÉSBEN, ESETTANULMÁNYOKKAL
A Kids'Skills olyan megoldásközpontú módszer, mely segítséget nyújt a gyer-mel<eknek érzelmeik kezelésében, és támogatja ől<et abban, hogy megbirkózzanak a viselkedési problémáikkal.
• A könyv első része megismerteti az olvasókkal a Kids'Skills módszerét, háttér-információkkal szolgál, beleértve az inspirációs Forrásokat és a módszer fejlődésének történetét is.
• A második rész felvázolja a Kids'Skills 15 lépését, és bemutatja egy eset teljes történetét a módszer gyakorlati alkalmazásának illusztrálására.
• A harmadik rész különálló történetekből áll: egyedi eseteken keresztül ismerhetjük meg, hogyan segített a Kids'Skills a gyerekeknek túljutni különböző problémákon. A történetek a gyerekek kora szerinti időrendben kö-vetl<eznek egymás után, a hároméves kisgyerektől a tizennégy éves lomasz esetéig.
• A könyv negyedik részében olyan történeteket ír le a szerző, melyek a Kids'Skills közösségi alkalmazására nyújtanak példákat - gyerekcsoportokra, iskolai osztályokra vagy akár egy egész iskolai közösségre nézve.
• A záró szakaszban a Kids'Skills legfőbb alapelveinek összefoglalása következik tömören, emlékeztetőül, hogy kéznél legyenek arra az esetre, ha az olvasó ki akarja próbálni gyakorlatban Is a módszert a gyereknevelés során.
E könyv célja az, hogy új ablakot nyisson mindazok számára, akik gyerekekkel Foglalkoznak, illetve gyermeket nevelnek. Azt szemlélteti, hogy ha tisztelettel és együttműködőén közeledünk a gyerekekhez, ők nemcsak készséges partnereinkké válnak, hanem képesek is megbirkózni a saját gondjaikkal.
Vissza