1.062.087

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Ki kicsoda? 2005

Reklám. Média. Marketing. PR.

Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Geomédia Kiadói Rt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 191 oldal
Sorozatcím: Ki kicsoda
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 14 cm x 22 cm
ISBN: 963-9508-07-1
Megjegyzés: Fekete-fehér fotókkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Amikor a 19. század végén Marcel Proust egy néhány soros kérdőívet állított össze, úgy gondolta, hogy a válaszok alkalmasak lehetnek rá, hogy megismerjük az alany legbensőbb gondolatait. Túlzás... Tovább

Előszó

Amikor a 19. század végén Marcel Proust egy néhány soros kérdőívet állított össze, úgy gondolta, hogy a válaszok alkalmasak lehetnek rá, hogy megismerjük az alany legbensőbb gondolatait. Túlzás lenne azt állítani, hogy mi is ilyen mély pszichológiai jelentőséget tulajdonítunk a mi kérdőívünknek. Abban viszont hiszünk, hogy segíthet egy kicsit jobban megismernünk egymást.
Ilyen a ki kicsoda összeállításával a magyar reklám-, média, marketing- és pr-szakmában mg biztosan nem próbálkozott meg senki, de arról sem tudunk, hogy ezt a piacot lefedő, de műs jellegű ki kicsoda készült volna valaha. Most, hogy a végére értünk (valójában persze soha nincs vége egy ilyen munkának), elmondhatjuk: nem csodáljuk.
Nem szeretnénk eltúlozni az érdemeinket, de tény, ami tény: nagy fába vágtuk a fejszénket. Ne legyen illúziónk: egy ilyen könyv soha nem lehet teljes. De ahelyett, hogy azon siránkoznánk, mennyi fontos szakmai szereplő maradt ki belőle, mi mégis inkább annak a közel 700, vezető pozíciójú, befolyásos szakembernek örülünk, akik elfogadták a felkérésünket, és - részben vagy teljesen - kitöltötték a kérdőívünket.
A könyv a reklám-, média-, marketing- és pr-világnak csak egy pillanatképét adhatja, hiszen ez a piac híres fluktuációjáról, az állásukat és pozícióikat gyorsan változattó szakemberek cserélődéséről. Ezért fontos megjegyezni, hogy az adatfelvétel 2005 nyarán zajlott. Vissza

Tartalom

Tartalom 5
Előszó 7
Ki kicsoda? 8
Cégindex 184
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Ki kicsoda? 2005 Ki kicsoda? 2005 Ki kicsoda? 2005 Ki kicsoda? 2005

A lapélek enyhén foltosak. A kötés megtört.

Állapot:
3.480 ,-Ft
17 pont kapható
Kosárba