1.063.262

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kézikönyv Az én ábécém első osztályos anyanyelvi tankönyvcsaládhoz

Szerző
Szerkesztő
Celldömölk
Kiadó: Apáczai Kiadó Kft.
Kiadás helye: Celldömölk
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 111 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 28 cm x 20 cm
ISBN: 963-464-453-8
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva. Tankönyvi szám: AP-110/2
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A Nemzeti Alaptantervben és a Kerettantervben is fontos helyet kap az Anyanyelv - Irodalom fejezet, amelyben az alkotók kiemelik: "Az anyanyelvi nevelés leghangsúlyosabb területe az értelmes, szép... Tovább

Előszó

A Nemzeti Alaptantervben és a Kerettantervben is fontos helyet kap az Anyanyelv - Irodalom fejezet, amelyben az alkotók kiemelik: "Az anyanyelvi nevelés leghangsúlyosabb területe az értelmes, szép beszéd, az olvasás és az írás eszközszintű használatának, az ehhez szükséges alapvető képességeknek és készségeknek a kifejlesztése." "Az irodalmi nevelés elsődleges feladata az irodalomolvasás megszerettetése, az olvasási kedv felébresztése és megerősítése." Meghatározza a fejlesztési követelményeket és az óratervet. Vissza

Tartalom

Előszó3
Az 1. osztályos tankönyvcsalád tagjai8
Az ÉN ÁBÉCÉM tankönyvünk felépítése, módszerek és az alkalmazott eljárások8
Szövegértést fejlesztő gyakorlatok9
A Gyöngybetűk írásmunkafüzet felépítése, módszerek, eljárások9
Betűhívóképek10
Mássalhangzók hangutánzó képei10
Kisbetűs gyakorlófüzetem10
Az első olvasókönyvem10
Betűfaló10
Szépen, helyesen11
Nagybetűs gyakorlófüzetem + olvasófüzet11
Felmérések11
Mire épül az ÉN ÁBÉCÉM tankönyvcsaládunk?12
Az elemző - hangoztató - összetevő módszerrel az olvasástanulás fázisai12
A hang- és betűtanítás12
Az írás tanítása16
Az előkészítő időszak feladatai18
A tanulók beszédének megfigyelése18
Az előkészítő időszak gyakorlati, módszertani ajánlásai34
A beszéd tagoltságának megfigyeltetése34
Hangutánzó - hangösszevonási gyakorlatok35
Óravázlatok az előkészítő időszak hangösszevonás gyakorlataihoz37
Írás-előkészítési feladatok48
A hang és betűtanítás időszaka54
Hangtanítás54
Betűtanítás54
Az ÉN ÁBÉCÉM hang- és betűtanításának feladatai55
Hanggal kapcsolatos feladatok55
Betűvel kapcsolatos feladatok55
Szótagszintű feladatok56
Szószintű feladatok56
Mondatszintű feladatok57
Betűtartó használata57
Differenciálás a betűtanítás időszakában?58
Játékos gyakorlatok a hang- és betűtanítás idejére58
Írástanítás76
Bemutatás76
Gyakoroltatás76
A tanulói munkák ellenőrzése, javítása és javíttatása76
Új ismeret rögzítése házi feladattal76
A Gyöngybetűk írásmunkafüzet feladatrendszere77
A betűírásnál alkalmazott eljárások, feladatok77
Frontális óravezetés vagy differenciálás?79
A II. félév feladatai88
Az Első olvasókönyvem felépítése88
A tankönyv felépítése88
Az első olvasókönyvem feladatrendszere90
Áttérés a szótagolásról a folyamatos olvasásra92
A szövegfeldolgozás javasolt eljárásai92
Ismerettartalmú szövegek feldolgozása első osztályban94
Versmondás, verselemzés első osztályban95
Az íráskészség fejlesztése a Szépen, helyesen munkafüzet és a Nagybetűs gyakorlófüzetem segítségével97
A tanításnak két egysége van97
A tananyag-elrendezés indoklása98
A Szépen, helyesen munkafüzet feladattípusai99
Módszertani javaslatok az írott nagybetűk tanításának időszakához99
Utószó100
Tanmenetjavaslat101
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem