1.056.329

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kézikönyv az életbiztosítási cégek számára

Fordító
Lektor

Kiadó: Nationale-Nederlanden Magyarországi Biztosító Rt.
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 264 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 30 cm x 21 cm
ISBN:
Megjegyzés: Néhány színes ábrával illusztrálva. Kazetta-melléklet nélkül.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A kazetta a Svájci Viszontbiztosító Társaság „Kézikönyv az életbiztosítási cégek számára "című munkájának melléklete. A nevem Brown Leacock, a társam Fay Knight. Mindketten a Svájci... Tovább

Előszó

A kazetta a Svájci Viszontbiztosító Társaság „Kézikönyv az életbiztosítási cégek számára "című munkájának melléklete. A nevem Brown Leacock, a társam Fay Knight. Mindketten a Svájci Viszontbiztosító Társaság munkatársai vagyunk. A kazetta hallgatása során alaposan megismer majd bennünket. Ez a kézikönyv azért készült, hogy értékesítési vagy üzleti igazgatóként segítsen Önnek, hogy tudását és üzleti fogásait fejlessze és az üzletkötők képzésének különböző módszereivel ismertesse meg. A kazetták a kézikönyvben tárgyalt témákat dolgozzák fel. Fay és én azon leszünk, hogy mindezt érthetőbbé tegyük az Ön számára.
Most pedig nézzük, hogyan is épül fel a kézikönyv. Az anyag tizenegy fejezetből áll. Az első öt az irányítással és az értékesítés ellenőrzésének témakörével foglalkozik. A további fejezetek az életbiztosítás értékesítését tárgyalják. a 6-11. fejezet segítséget nyújt az üzletkötők képzéséhez is. Az Ön vállalatára vonatkozó kiegészítő, speciális anyagokkal együtt a könyvet az üzletkötők is olvashatják alapképzésük anyagaként.
Most nézzük egymás után az egyes fejezeteket.
Az első rész az irányítással és a vezetéssel foglalkozik, általános képet ad arról a szerepről, amit igazgatóként az értékesítési szakmában Önnek be kell töltenie.
- Igaz, hogy a vállalatok különböző elnevezéseket használnak vezetőikkel kapcsolatban? Néha azt hallani, hogy fiókigazgató vagy ellenőr, néha pedig azt, hogy üzleti vagy értékesítési igazgató. Ezenkívül sok más kifejezéssel is találkozhatunk.
- Mi csak az igazgató elnevezést használtuk a kézikönyvben. Ez alatt olyan személyt értettünk, aki az életbiztosítások értékesítésének irányításával foglalkozik.
- Ha már az elnevezéseknél tartunk, ugye az is igaz, hogy nem minden cég nevezi üzletkötőit üzletkötőknek? Néha ügynöknek hívják őket, néha értékesítési képviselőknek. Néhány vállalat pedig a tőkegyűjtő nevet adja nekik.
- Tudod, ha egy olyan kézikönyvet írunk, amelyet több cég használ és amely sokféle témát felölel, majdnem lehetetlen, hogy a legmegfelelőbb elnevezéseket használjuk. Ebben a kézikönyvben üzletkötőkről, ügynökökről és értékesítési képviselőkről beszélünk. Ezek az elnevezések azokra a személyekre vonatkoznak, akik életbiztosítások értékesítésével foglalkoznak. Ahogy Shakespeare írja: „Egy rózsának, bárhogy is hívják, mindig édes az illata." Tehát az elnevezés nem olyan fontos, mint az a munka, amelyet az illető végez. Szeretnénk mindenesetre, ha elnézőek lennének velünk szemben, és ha például az igazgatót említjük, arra a személyre gondolnának, aki az üzletkötők irányításáért felelős. Ahol ügynökről, üzletkötőről vagy képviselőről van szó, ott azokra gondolunk, akik életbiztosítást értékesítenek.
- Ez érthetőnek tűnik.
- Térjünk vissza a kézikönyv fejezeteihez, és vessünk egy pillantást a második részre, amely az igazgatóság filozófiájáról és a napi tervezésről szól. Ez a két témakör azért került a kézikönyvbe, mert egy hatékonyan működő igazgatóságnak határozott filozófiával kell rendelkeznie. Olyan alapelvekkel, amelyek meghatározzák működését. Egy igazgatónak, akire rengeteg feladat hárul, pontos napi tevékenységi tervre van szüksége. Egy vázra, amely alapján munkáját végzi.
- Szerepelnek ezekben a fejezetekben olyan eszközök vagy segédanyagok, amelyeket az igazgatók felhasználhatnak munkájuk során?
- Igen, ezek az egyes fejezetek után találhatók meg. Ha elolvasod az egyes fejezeteket, kiderül, hogy ezek a mellékletek milyen módon segítenek a napi munkában. Vissza

Tartalom

I. Rész AZ ÉLETBIZTOSÍTÁS ÉRTÉKESÍTÉSÉVEL FOGLALKOZÓ IGAZGATÓSÁG IRÁNYÍTÁSA ÉS ELLENŐRZÉSE
Definíciógyűjtemény 7
Bevezetés 11
Első fejezet IRÁNYÍTÁS ÉS VEZETÉS 13
Az irányítás összetevői 15
A fejezetre vonatkozó hangkazetta anyaga 17
A vezetés 19
1. számú melléklet: A fejlődés tervezésének munkalapjai 23
Második fejezet AZ IGAZGATÓSÁG FILOZÓFIÁJA 27
Napi tervezés 30
1. számú melléklet: Heti időtervező 33
Harmadik fejezet ÖSZTÖNZÉS ÉS ELLENŐRZÉS 35
Az irányítás sokat jelent 37
Ismerje meg önmagát - ismerje meg képviselőit 41
Az ösztönzés a gyakorlatban 45
Az ellenőrzés lényege 52
Az ellenőrzés módszerei 58
Ellenőrzés a nyilvántartások alapján 60
Az ellenőrzés működés közben 67
A kezdő képviselő 76
A tapasztalt képviselő 81
Az eredmények számbavétele 88
A fejezetre vonatkozó hangkazetta anyaga 91
1. számú melléklet: LIMRA Ellenőrző
Nyomtatványok 95
Negyedik fejezet TOBORZÁS 107
A fejezetre vonatkozó hangkazetta anyaga 109
Általános tudnivalók 116
A toborzás szükségessége 117
A folyamat 117
1. számú melléklet; Hatásközpontnak végzett bemutatás 127
2. számú melléklet: Telefonon való kapcsolatfelvétel a képviselőjelölttel 129
3. számú melléklet Megközelítési beszélgetés a képviselőjelölttel 130
4. számú melléklet: Az életbiztosítási képviselő karrier-útmutatója 132
Ötödik fejezet A KIVÁLASZTÁS 135
1. számú melléklet: „Lenni vagy nem lenni ..."
Önértékelő teszt 139
II. RÉSZ AZ ÉLETBIZTOSÍTÁSOK ÉRTÉKESÍTÉSÉNEK MŰVÉSZETE
Hatodik fejezet A CÉG, A KÉPVISELŐ, A TERMÉK ÉS A PIAC 143
Az értékesítési képviselő feladata 145
Biztonság, megtakarítások, szolgáltatások 152
A fejezetre vonatkozó hangkazetta anyaga 157
Hetedik fejezet AZ ÜGYFÉLSZERZÉS 161
A megbeszélések 163
Az idő 163
Ki is tulajdonképpen a reménybeli ügyfél 163
A reménybeli ügyfelek felkutatására irányuló folyamat 165
A személyek minősítése 175
Az esetleges újabb ügyféljelöltek 177
Az ügyféljelöltek nyilvántartási rendszerének létrehozása 179
A fejezetre vonatkozó hangkazetta anyaga 184
1. számú melléklet Gyakorlati útmutató az ügyfélajánlatokkal kapcsolatos tevékenységhez 188
2. számú melléklet: Szükségletazonosító 190
3. számú melléklet: Egyéni ügyfélszerző terv 195
Nyolcadik fejezet AZ ÉRTÉKESÍTÉS 201
A fejezetre vonatkozó hangkazetta anyaga 203
Az értékesítés 212
A megközelítés 212
A megbeszélés 214
A zárás 219
Bűvös szavak és kifejezések 224
1. számú melléklet: Az előzetes megközelítés telefonon 227
2. számú melléklet: Az előre elkészített megközelítési beszélgetés felhasználása 231
3. számú melléklet: Ha nem jött létre az üzlet - kérdezze önmagát 236
4. számú melléklet. Hogyan memorizáljuk az előre elkészített értékesítési beszélgetéseket 237
Kilencedik fejezet A KIFOGÁSOK 239
A kifogás nem jelenti azt, hogy az ügyféljelölt nem fog vásárolni 241
A kifogások típusai 242
Néhány tipikus kifogás és azok kezelése 242
A fejezetre vonatkozó hangkazetta anyaga 249
Tizedik fejezet A KÖTVÉNY ÁTADÁSA 251
A kötvény átadása 253
A kötvényátadás előkészítése 255
A módosított kötvény átadása 256
1. számú melléklet A kötvényátadást megelőző ellenőrző lista 258
Tizenegyedik fejezet FOLYAMATOS ÜZLETMENET 259
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem