kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Tankönyvkiadó |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Vászon |
Oldalszám: | 465 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 15 cm |
ISBN: | |
Megjegyzés: | Fekete-fehér és színes fotókkal, ábrákkal illusztrálva. |
Előszó | 3 |
Olvasás | 32 |
Feladatok | 32 |
Felkészülés a tanításra | 47 |
A tanítási anyag feldolgozása | 59 |
Az otthon és az iskola | 63 |
A környező természetből | 69 |
Az otton és az iskola | 72 |
A közlekedés | 81 |
Munkahelyek, foglalkozások | 91 |
Ünnepeink: március 15 | 94 |
Munkahelyek, foglalkozások | 96 |
Ünnepeink: április 4 | 97 |
Munkahelyek, foglalkozások | 99 |
Ünnepeink: május 1. | 102 |
Az otthon és az iskola | 103 |
A környező természetből | 103 |
Ismétlés | 107 |
Írás | 111 |
Feladatok | 111 |
Az írástanítás anyaga és a tantervi követelmények | 114 |
Felkészülés a tanításra | 117 |
A tanítási anyag feldolgozása | 129 |
Év eleji ismétlés | 129 |
Az írott kisbetűk alakításának és kapcsolásának betűcsoportonkénti gyakorlása | 131 |
Az írott nagybetűk alakításának és kapcsolásának betűcsoportonkénti gyakorlása | 145 |
A betűk szabályos alakításának és kapcsolásának gyakorlása szövegírással | 154 |
Nyelvtan-helyesírás | 161 |
Feladatok | 161 |
A tanítás anyaga | 164 |
A főbb módszertani irányelvek | 166 |
A követelmények | 178 |
Felkészülés a nyelvtan-helyesírás tanítására | 181 |
A tanítási anyag feldolgozása | 189 |
Az első osztályban tanult elyesírási ismeretek felelevenítése (Mit tudunk édes anyanyelvünkről?) | 189 |
A beszéd és a mondat vizsgálata (Beszéd - mondat - szó) | 194 |
A hangok jelölése szavakban (Hangok - betűk) | 207 |
A hang és a betű téma | 215 |
A rövid és a hosszú magánhangzók téma | 220 |
A kétjegyű mássalhangzók téma | 226 |
A rövid és hosszú mássalhangzók téma | 231 |
A szótagolás és az elválasztás | 240 |
Másképp halljuk, másképp írjuk | 250 |
A szótő és a toldalékok téma | 253 |
Hogyan írjam? Melyiket válasszam? | 256 |
Év végi ismétlés | 260 |
Számtan - mértan | 269 |
Feladatok | 269 |
Követelmények | 271 |
A tanterv új vonásai | 272 |
Felkészülés a tanításra | 274 |
A tanítási óra | 277 |
A tanítási anyag feldolgozása | 283 |
Ismétlés az év elején | 283 |
A százas számkör | 291 |
A mértékismeret bővítése | 300 |
Kétjegyű számok összeadása, kivonása | 314 |
A szorzó és bennfoglaló táblázatok tanítása | 324 |
A maradékos bennfoglalás tanítása | 337 |
Kétjegyű számok szorzása egyjegyű szorzóval | 339 |
Év végi ismétlés | 342 |
Rajz | 345 |
A rajztanítás feladata | 345 |
Rajzi munkakeretek | 346 |
Nevelési feladatok | 348 |
Képzési feladatok | 350 |
Követelmények | 352 |
Osztályzás | 352 |
Felkészülés a tanításra | 353 |
A tanulók eszközei | 360 |
Módszerek, eljárások | 361 |
Óraleírások | 363 |
Természet utáni tanulmány | 363 |
Díszítő jelegű munkák | 371 |
Rajzolás és festés adott témáról | 372 |
Képzőművészeti és népművészeti alkotások bemutatása | 375 |
Testnevelés | 379 |
Feladatok | 379 |
A 7-8. éves tanulók életkori sajátosságai | 379 |
A nevelés és a testnevelés kapcsolata | 381 |
Felkészülés a tanításra | 390 |
A második osztály legfontosabb ismeretanyaga | 392 |
Az anyag feldolgozása őszi, tavaszi és téli csoportosításban | 399 |
Tárgymutató | 435 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.