1.060.504

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kézikönyv a sajátos nevelési igényről és az integrációról

Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tisztelt Olvasó!
Ennek a könyvnek a megírására az sarkallta a szerzőket, hogy a partnereink között - oktatási intézmények, fenntartók, szülők, szociális szférában dolgozók - igényként merült fel,... Tovább

Előszó

Tisztelt Olvasó!
Ennek a könyvnek a megírására az sarkallta a szerzőket, hogy a partnereink között - oktatási intézmények, fenntartók, szülők, szociális szférában dolgozók - igényként merült fel, a korrekt és szakszerű tájékoztatás a sajátos nevelési igényű gyerekek integrált oktatásával kapcsolatosan.
Törekedtünk érthető, az igények kielégítését célzó megfogalmazásra és tartalmi megtöltésre. Szeretnénk, ha betekintést nyerhetnének tevékenységünk sokszínűségébe. Remélem, a kiadvány megkönnyíti az érintett réteg munkáját, közelebb hozza őket a Szakértői és Rehabilitációs Bizottsághoz, nagyobb betekintést enged a munkánkba, a jogszabályok tisztázásába, értelmezésébe.
Könyvünk első kiadását nagy érdeklődéssel fogadta a szakmai közvélemény. Jelenlegi, második kiadásunk az első kiadás megjelenése óta hatályba lépett jogszabályi változások figyelembevételével került átdolgozásra, ezzel egyidejűleg törekedtünk szellemiségének, tartalmának megőrzésére. Vissza

Tartalom

I. Előszó 4
II. A tanulási képességet vizsgáló szakértői és rehabilitációs bizottság
működése 7
II/1) A Tanulási Képességet Vizsgáló Szakértői és Rehabilitációs
Bizottság feladata 7
II/2) A szakértői bizottság működését meghatározó törvények 9
III. Speciális szükségletű gyermekek a közoktatásban 18
III/1) Mozgáskorlátozottak, testi fogyatékosok,
mozgásfogyatékosok, mozgássérültek 18
III/2) Érzékszervi fogyatékosok 22
III/3) Értelmi fogyatékosok 27
III/4) Autizmus 32
III/5) Beszédfogyatékosok 37
III/6) Halmozottan fogyatékosok 40
III/7) A megismerő funkciók vagy a viselkedés fejlődésének
organikus okra visszavezethető vagy vissza nem vezethető tartós
és súlyos rendellenessége 42
III/8) Folyamatos figyelemmel kísérés 68
III/9) A fejlesztő iskolai oktatás 70
III/10) Beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézség 72
IV. Integráció 74
IV/1) Alapismeretek az integrációról 74
IV/2) Az integrált nevelés-oktatás típusai és szintjei 75
IV/3) Az integráció gyakorlati alkalmazása 77
IV/4) Az integráció előnyei és hátrányai 84
V. Szakszavak szótára a szakvélemények értelmezéséhez 89
V/l) Mozgásállapottal összefüggő szakszavak 98
VI. Irodalomjegyzék 101
VII. Tartalomjegyzék 104
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem