1.067.053

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kézikönyv a matematika 3. osztályos anyagának tanításához

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Tankönyvkiadó Vállalat
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 392 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN: 963-17-7826-6
Megjegyzés: A könyv tankönyvi száma: 83023. Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva. Kihajtható mellékletet tartalmaz.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A 3. osztályos kézikönyv a 2. osztályoshoz hasonló szerkezetű. Alapja az ún. F-táblázat (felépítéstáblázat), amely ciklusonként mutatja az egyes témák megjelenését és más témákkal párhuzamosan... Tovább

Előszó

A 3. osztályos kézikönyv a 2. osztályoshoz hasonló szerkezetű. Alapja az ún. F-táblázat (felépítéstáblázat), amely ciklusonként mutatja az egyes témák megjelenését és más témákkal párhuzamosan folyó továbbépítését. Egy-egy témát több hétre tervezünk, de a kézikönyvben mindegyikről egy helyen van szó, annál a ciklusnál, ahol elkezdődik. Némelyik melléktéma (kék alapon) olyan szorosan kapcsolódik egy főtémához (piros alapon), hogy nem is szántunk rá külön fejezetet, hanem beledolgoztuk a rá vonatkozó megjegyzéseinket a megfelelő főtémáról szóló fejezetbe. (Ilyen melléktéma például a "Halmazok képzése állításokhoz"; ez a táblázatban mellette látható, állításokról szóló főtémába van illesztve.) Vannak olyan hetek, amikor nem indul új téma - például a 6. héten -, ilyenkor a már előbb elkezdett témák tanulása folytatódik. A kézikönyvnek ezzel a szerkezetével a tematikus tervezést, egy-egy nagyobb időszak témáinak előzetes átgondolását igyekszünk segíteni.
Szeretnénk azonban eloszlatni egy esetleges félreértést: egy-egy héten és azon belül egy-egy órán nemcsak az F-táblázatban feltüntetett témák fordulhatnak elő, sőt nem is jó, ha csak azok fordulnak elő. Az a jó, ha minden héten és csaknem inden órán sor kerül mérésekre, függvényjátékokra, nyitott mondatokra, ezekkel kapcsolatos vagy egyébfajta számolásra, és egyáltalán, ha a témák sokféle módon, természetesen kapcsolódnak össze. Az F-táblázat az egy-egy témában való előrelépés, továbbhaladás vezérfonala, ezért ilyen részletek nem derülhetnek ki belőle. A témák kapcsolódásait és az F-táblázatban fel nem tüntethető, folyamatos gyakorlást igénylő feladatokat, témarészleteket csak a ciklusos bontású tanmenetjavaslat tartalmazza.
Jelöléseink ugyanazok, mint a 2. osztályos kézikönyvben. Vissza

Tartalom

Bevezető4
A tantervi anyag módszertani ismertetése5
Segédanyagok205
Ciklusos beosztású tanmenetjavaslat205
A tankönyv ismertetése337
Felépítéstáblázat
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Kézikönyv a matematika 3. osztályos anyagának tanításához Kézikönyv a matematika 3. osztályos anyagának tanításához Kézikönyv a matematika 3. osztályos anyagának tanításához Kézikönyv a matematika 3. osztályos anyagának tanításához Kézikönyv a matematika 3. osztályos anyagának tanításához Kézikönyv a matematika 3. osztályos anyagának tanításához

A borító kopott, a címlapon tulajdonosi bejegyzés, néhány lapon ceruzás aláhúzás, bejegyzés látható.

Állapot:
840 ,-Ft
4 pont kapható
Kosárba