1.067.308

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kézikönyv a matematika 3. osztályos anyagának tanításához

Szerző
Budapest
Kiadó: Tankönyvkiadó Vállalat
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 392 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN: 963-17-6929-1
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva. Tankönyvi szám: 83 023. Kihajtható melléklettel.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A 3. osztályos kézikönyv a 2. osztályoshoz hasonló szerkezetű. Alapja az ún. F-táblázat (felépítéstáblázat), amely ciklusonként mutatja az egyes témák megjelenését és más témákkal párhuzamosan... Tovább

Előszó

A 3. osztályos kézikönyv a 2. osztályoshoz hasonló szerkezetű. Alapja az ún. F-táblázat (felépítéstáblázat), amely ciklusonként mutatja az egyes témák megjelenését és más témákkal párhuzamosan folyó továbbépítését. Egy-egy témát több hétre tervezünk, de a kézikönyvben mindegyikről egy helyen van szó, annál a ciklusnál, ahol elkezdődik. Némelyik melléktéma (kék alapon) olyan szorosan kapcsolódik egy főtémához (piros alapon), hogy nem is szántunk rá külön fejezetet, hanem beledolgoztuk a rá vonatkozó megjegyzéseinket a megfelelő főtémáról szóló fejezetbe. (Ilyen melléktéma például a "Halmazok képzése állításokhoz"; ez a táblázatban mellette látható, állításokról szóló főtémába van illesztve.) Vannak olyan hetek, amikor nem indul új téma - például a 6. héten -, ilyenkor a már előbb elkezdett témák tanulása folytatódik. A kézikönyvnek ezzel a szerkezetével a tematikus tervezést, egy-egy nagyobb időszak témáinak előzetes átdolgozását igyekszünk segíteni.
Szeretnénk azonban eloszlatni egy esetleges félreértést: egy-egy héten és azon belül egy-egy órán nemcsak az F-táblázatban feltüntetett témák fordulhatnak elő, sőt nem is jó, ha csak azok fordulnak elő. Az a jó, ha minden héten és csaknem minden órán sor kerül mérésekre, függvényjátékokra, nyitott mondatokra, ezekkel kapcsolatos vagy egyébfajta számolásra, és egyáltalán, ha a témák sokféle módon, természetesen kapcsolódnak össze. Az F-táblázat az egy-egy témában való előrelépés, továbbhaladás vezérfonala, ezért ilyen részletek nem derülhetnek ki belőle. A témák kapcsolódásait és az F-táblázatban fel nem tüntethető, folyamatos gyakorlást igénylő feladatokat, témarészleteket csak a ciklusos bontású tanmenetjavaslat tartalmazza. Vissza

Tartalom

Bevezetős4
A tantervi anyag módszertani ismertetése (Hámori Miklós - Radnai Gyuláné Szendrei Julianna - Varga Tamás)5
1. ciklus5
2. ciklus43
3. ciklus54
4. ciklus101
5. ciklus118
6. ciklus127
7. ciklus134
9. ciklus138
10. ciklus148
11. ciklus158
12. ciklus161
13. ciklus168
14. ciklus182
15. ciklus184
16. ciklus192
Segédanyagok205
Ciklusos beosztású tanmenetjavaslat (Szálka Györgyné)205
A tankönyv ismertetése (Kovács Zoltán)337
Felépítéstáblázat (melléklet)
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Kézikönyv a matematika 3. osztályos anyagának tanításához Kézikönyv a matematika 3. osztályos anyagának tanításához Kézikönyv a matematika 3. osztályos anyagának tanításához

Könyvtári könyv volt.

Állapot: Közepes
840 Ft
670 ,-Ft 20
3 pont kapható
Kosárba