Előszó
A Magyar Üzleti Kezdeményezések 1990 májusában jött létre, Őfelsége Kormányának Walesi Hercege magyarországi látogatásakor. Az alapítvány célja a magyarok üzleti vállalkozásainak elősegítése,...
Tovább
Előszó
A Magyar Üzleti Kezdeményezések 1990 májusában jött létre, Őfelsége Kormányának Walesi Hercege magyarországi látogatásakor. Az alapítvány célja a magyarok üzleti vállalkozásainak elősegítése, illetve az, hogy a magyar állampolgárok elsajátítsák az üzleti élethez nélkülözhetetlen szakértelmet.
Hat angliai vállalat összefogásával és szponzorálásával készült el ez a könyv, s a munka koordinálását a Nemzetközi Üzleti Vállalkozik a Helyi Társadalomban cég (angol rövidítése IBIC) végezte. E könyv része egy nagyobb vállalkozásnak, amelyet nemzetközi vállalatok szerveznek, a neve Magyar Üzleti Kezdeményezések - amelynek természetesen az a célja, hogy segítse Magyarországot a piacgazdaság megteremtésében.
A Kezdeményezéseket a Nemzetközi Üzleti Vállalkozások a Helyi Társadalomban szervezet, s ez utóbbi intézmény egy nem profitorientált intézmény. Az IBIC célja, hogy megnyerjen minden olyan nemzetközi céget, amely hajlandó a helyi közösség üzleti életbe bekapcsolódni. Ehhez természetesen hozzátartozik a "jó testületi szellem" is. Az IBIC szervezi a Walesi Herceg Üzletvezetőinek fórumát is, amelyhez cégvezetők tartoznak, mindazok, akik a fenti értékeknek elkötelezettjei.
E kézikönyv igen jó példája az IBIC, valamint a magyar Figyelő közötti konstruktív partnerkapcsolatnak. Az alábbi hat cég támogatta a könyv megjelenését: Allied Lyons, Coopers and Lybrand, Grand Metropolitan, Midland Bank, Rank Xerox, valamint az Unipart.
Az eredeti angol nyelvű könyvet a National Extension College adta ki, a Lloyds Bank és a Shell U. K. szponzorálásával.
Vissza