1.061.259

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kezdés előtt...

Amit egy vállakozónak tudnia kell

Szerző
Fordító
Lektor
Budapest
Kiadó: Figyelő Rt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 145 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN:
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A Magyar Üzleti Kezdeményezések 1990 májusában jött létre, Őfelsége Kormányának Walesi Hercege magyarországi látogatásakor. Az alapítvány célja a magyarok üzleti vállalkozásainak elősegítése,... Tovább

Előszó

A Magyar Üzleti Kezdeményezések 1990 májusában jött létre, Őfelsége Kormányának Walesi Hercege magyarországi látogatásakor. Az alapítvány célja a magyarok üzleti vállalkozásainak elősegítése, illetve az, hogy a magyar állampolgárok elsajátítsák az üzleti élethez nélkülözhetetlen szakértelmet.
Hat angliai vállalat összefogásával és szponzorálásával készült el ez a könyv, s a munka koordinálását a Nemzetközi Üzleti Vállalkozik a Helyi Társadalomban cég (angol rövidítése IBIC) végezte. E könyv része egy nagyobb vállalkozásnak, amelyet nemzetközi vállalatok szerveznek, a neve Magyar Üzleti Kezdeményezések - amelynek természetesen az a célja, hogy segítse Magyarországot a piacgazdaság megteremtésében.
A Kezdeményezéseket a Nemzetközi Üzleti Vállalkozások a Helyi Társadalomban szervezet, s ez utóbbi intézmény egy nem profitorientált intézmény. Az IBIC célja, hogy megnyerjen minden olyan nemzetközi céget, amely hajlandó a helyi közösség üzleti életbe bekapcsolódni. Ehhez természetesen hozzátartozik a "jó testületi szellem" is. Az IBIC szervezi a Walesi Herceg Üzletvezetőinek fórumát is, amelyhez cégvezetők tartoznak, mindazok, akik a fenti értékeknek elkötelezettjei.
E kézikönyv igen jó példája az IBIC, valamint a magyar Figyelő közötti konstruktív partnerkapcsolatnak. Az alábbi hat cég támogatta a könyv megjelenését: Allied Lyons, Coopers and Lybrand, Grand Metropolitan, Midland Bank, Rank Xerox, valamint az Unipart.
Az eredeti angol nyelvű könyvet a National Extension College adta ki, a Lloyds Bank és a Shell U. K. szponzorálásával. Vissza

Tartalom

A vállalkozói szemlélet5
Hol találjuk az üzleti ötleteket?19
Üzleti elképzelése ellenőrzése37
Üzleti elképzelése gyakorlati megvalósítása49
Üzleti terv összeállítása61
A vállakozási forma kiválasztása75
Hol célszerű megnyitni üzletét?87
Kölség- és áralakítás103
A fogyasztók megtartásának módja119
A beszállítók felkutatása133

Paul Morand

Paul Morand műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Paul Morand könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Kezdés előtt...

A borító széle enyhén kopottas.

Állapot:
1.940 Ft
970 ,-Ft 50
15 pont kapható
Kosárba