kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Nemzeti Tankönyvkiadó Rt. |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 216 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 24 cm x 17 cm |
ISBN: | 963-19-1596-4 |
Bevezetés | 5 |
A tanulók értelmi fejlődése és a tanítás tartalma | 7 |
Integráció a gondolkodás fejlődésében és kísérletek zsebteleppel | 17 |
A megmaradás és a térfogat mérése | 27 |
A reverzibilitás, az asszociativitás és a fizikai kísérletek, feladatok | 35 |
A konkrét műveletek és a fizikai mennyiségek mérése | 48 |
A gondolkodási műveletek és a mértékegységváltás | 58 |
Interorizáció és a fizikai fogalmak kialakítása | 69 |
Módosítás a műveletvégzésben és a sebesség | 75 |
A műveletek megfordítása és a tehetetlenség törvénye | 89 |
A gondolkodás fejlődése és a fogalmak közötti kapcsolatok | 103 |
A formális műveletek szintje és a fizikai mennyiségek "összegzése" | 111 |
Az ellentmondások kiküszöbölése és a testek úszása | 119 |
A gondolkodási műveletek szintje és az ismeretek gyakorlati alkalmazása | 125 |
Átmenet a gondolkodási műveletek között és a mennyiségek összehasonlítása | 134 |
A tanulók gondolkodási szintje és az arányosság | 144 |
A mennyiségek "kódolása" és a számításos feladatok megoldása | 152 |
Problémamegoldás és két metodikai funkció | 158 |
A tanulók tudása és a követelmények differenciálása | 166 |
Kommunikációs készségek, kpességek és az ellenőrzés módszerei | 176 |
Kódolás, tárolás, előhívás és a tanulók teljesítménye fizikából | 185 |
A gyermekkori fejlődés és különbségek a fiúk és a lányok teljesítményében | 193 |
Motiváció és fizikatanulás | 200 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.