Mik a lehetőségeink, ha túl telített piacon működünk? Miként fejleszthetünk olyan terméket, amellyel teljesen új vevőcsoportokat érünk el? Hogyan győzzük meg csapatunkat a szemléletváltás szükségességéről?
A zsúfolt, versengésen alapuló iparágakban egyre nehézkesebb a jövőbe mutató innováció, a szervezetek hosszú távú életképessége pedig egyre kérdésesebb. Ezért tanácsos eltávolodnunk aversenytársaktól hemzsegő vörös óceántól, és stratégiánkat a kék óceánra alapozni. Merőben új szemléletmóddal egy teljesen új iparágat is létrehozhatunk vagy újításainkkal a reménybeli vevők eddig számunkra elérhetetlen csoportjait tehetjük iparágunk fogyasztóivá - de csak akkor, ha csapatunk minden tagja magabiztosan és elkötelezetten a változás mellett áll.
W. Chan Kim és Renée Mauborgne a kék óceán stratégia kidolgozói, az INSEAD nemzetközileg elismert menedzsmentgurui bemutatják, hogyan érdemes belevágni a kék óceán váltásba. Közismert vállalatok, non-profit szervezetek és állami intézmények köréből vett esettanulmányokkal és példákkal szemléltetik módszerüket, és lépésről lépésre vezetnek végig a folyamaton. Közérthető útmutatásuk alapján az emberséges hozzáállás segítségével szervezetünk egészében elterjeszthetjük az új szemléletmódot, és biztosíthatjuk hosszú távú kreatív működésünket.
W. Chan Kim és Renée Mauborgne az INSEAD oktatói és az INSEAD Kék Óceán Stratégiai Intézetének igazgatói. A Thinkers50 lista első három menedzsmentguruja között szerepel a nevük, és számos díjat nyertek szerte a világon. A Világgazdasági Fórum Global LeadershipFellows programjának korábbi ösztöndíjasai, a Kék Óceán Globális Hálózat alapítói. A Kék óceán stratégia(BlueOceanStrategy)című könyvük minden idők egyik legikonikusabb és legnagyobb hatású stratégiakönyveként vált nemzetközi bestsellerré.
Kim és Mauborgne egyik sikerkönyvet írja a másik után. A Kék óceán váltás - Hatékony és magabiztos növekedés verseny nélkül(Blueocean Shift - BeyondCompeting: ProvenStepstoInspireConfidence and Seize New Growth) a korábbi bestsellerük korszakalkotó elveinek alkalmazására kínál alaposan kidolgozott, elmés módszert. Ennek segítségével bármely szervezet elmozdulhat a jelenlegi piacáról, és teljesen új piacot hozhat magának létre. Tanácsaik azonban nem csak a vállalkozók és innovátorok számára hasznosak. Egyszerűen nyitottnak kell lennünk iparágunk vagy területünk alapfeltevéseinek megkérdőjelezésére, friss kérdéseket kell feltennünk, és bármilyen meglepő, de az emberséges hozzáállást kell előtérbe helyeznünk."
Daniel H. Pink, az Eladni emberi dolog, a Motiváció 3.0 és a JohnnyBunk kalandjai szerzője
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
×
1
2
3
Regisztráció
×
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Mehet
×
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.