Fülszöveg
Kedves Tanítónők! Kedves Szülők!
A KEDVENC OLVASÓKÖNYVEM az általános iskola kezdő szakaszában a magyar nyelv és irodalom tanításához, elsődlegesen az olvasástechnika fejlesztéséhez és az olvasottak megértésének ellenőrzéséhez kínál olvasnivalót és feladatokat. A gyűjtemény segédkönyvként használható a betűtanítás időszakában azokhoz az első évfolyamos olvasókönyvekhez, amelyek szótagoló módszerrel tanítanak olvasni. A betűtanítás befejezése után pedig valamennyi, első osztályban használható olvasókönyv mellett gyakorlókönyv lehet.
Felhasználható:
• tanítási órákon gyakorlási céllal
• korrepetáláson felzárkóztatáshoz
• egyéni fejlesztéshez
• órai differenciáló munkáltatásban
• önálló feladatok adásához, házi feladatként
• kommunikációs gyakorlatokhoz
• íráshasználat fejlesztéséhez
• anyanyelvi alapozás pedagógiai feladatainak megvalósításához
A KEDVENC OLVASÓKÖNYVEM tartalma, gyermekközeli szó- és szöveganyaga megfelel a könyvhasználó korosztály nyelvi...
Tovább
Fülszöveg
Kedves Tanítónők! Kedves Szülők!
A KEDVENC OLVASÓKÖNYVEM az általános iskola kezdő szakaszában a magyar nyelv és irodalom tanításához, elsődlegesen az olvasástechnika fejlesztéséhez és az olvasottak megértésének ellenőrzéséhez kínál olvasnivalót és feladatokat. A gyűjtemény segédkönyvként használható a betűtanítás időszakában azokhoz az első évfolyamos olvasókönyvekhez, amelyek szótagoló módszerrel tanítanak olvasni. A betűtanítás befejezése után pedig valamennyi, első osztályban használható olvasókönyv mellett gyakorlókönyv lehet.
Felhasználható:
• tanítási órákon gyakorlási céllal
• korrepetáláson felzárkóztatáshoz
• egyéni fejlesztéshez
• órai differenciáló munkáltatásban
• önálló feladatok adásához, házi feladatként
• kommunikációs gyakorlatokhoz
• íráshasználat fejlesztéséhez
• anyanyelvi alapozás pedagógiai feladatainak megvalósításához
A KEDVENC OLVASÓKÖNYVEM tartalma, gyermekközeli szó- és szöveganyaga megfelel a könyvhasználó korosztály nyelvi fejlettségének, érdeklődésének. A gyakorlósorok és feladatok tervezettsége segíti a betűismeret elmélyítését, az összeolvasás és az olvasástechnika intenzív fejlesztését.
Az olvasnivaló mennyisége és nehézségi foka fokozatosan növekszik. A szavak, szövegek nemcsak szótagolt formában, hanem folyamatos leírással is megjelennek, ezzel lehetőséget nyújtanak a differenciálásra, ösztönzést és segítséget adnak a folyamatos olvasásra való áttéréshez.
Vissza