1.062.087

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kasperl kann kein Ungarisch

Lehrerheft/Hogyan taníthatunk kisiskolásoknak németet?/Tanári segédkönyv a Kasperl kann kein Ungarisch című német nyelvkönyvhöz

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Szeged
Kiadó: Tudományos Ismeretterjesztő Társulat
Kiadás helye: Szeged
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 197 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar   Német  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN: 963-412-001-6
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér ábrával. Tankönyvi szám: R-N-101.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A kisiskolások nyelvtanításához a következőkben bemutatandó anyag és módszertan három alapelvre épül:
1. Alapvető célunk, hogy idegennyelvi ráhatásokra a gyerek spontánul tudjon reagálni,... Tovább

Előszó

A kisiskolások nyelvtanításához a következőkben bemutatandó anyag és módszertan három alapelvre épül:
1. Alapvető célunk, hogy idegennyelvi ráhatásokra a gyerek spontánul tudjon reagálni, bizonyos szintig megértse, amit hall és a maga eszközeivel válaszoljon rá. Ennek a készségnek a kialakítása nem leíró szövegekben, hanem mindenekelőtt szituatív - tehát valamilyen helyzethez kötődő - dialógusokban történhet.
2 . A gyereket beszélni akarjuk tanítani, a beszéden nemcsak a verbális, de as azzal párhuzamos egyéb kommunikációs lehetőségeket is értve (gesztusok, mimika, hanghordozás stb.). Ez csak akkor lehetséges, ha oktatásunk középpontjában a mindenkori helyzethez kapcsolódó szóbeli nyelvhasználat, a tanár és a kisiskolás közötti szóbeli idegen nyelvű érintkezés áll.
3. A gyerekek nyelvoktatásának integráns, elválaszthatatlan része az ének és a játék.
E módszertani kalauz azt tekinti céljának, hogy ismertesse egy, a korosztályhoz igazított idegen nyelvi kommunikációs eszköztár átadásának és készséggé fejlesztésének lehetséges módozatait. A tanítandó nyelvi anyagot a maga teljességében nem a gyerekek képeskönyve, hanem ez a tanári segédkönyv tartalmazza. Ebben a funkciójában a kalauz az "igazi" nyelvkönyv, a gyerekek képeskönyve a kísérő segédkönyv. Ez a tény megfelel az oktatásban a szóbeliség, a szituatív nyelvhasználat primátusának. Vissza

Tartalom

Bevezetés 5
Kalauz 23
I. lecke 24
II. lecke 32
III. lecke 36
IV. lecke 39
V. lecke 44
VI. lecke 50
VII. lecke 54
VIII. lecke 59
IX. lecke . 65
X. lecke 70
XI. lecke 7 6
XII. lecke 84
XIII. lecke 91
XIV. lecke 97
XV. lecke 100
XVI. lecke 117
XVII. lecke 129
XVIII. lecke 142
XIX. lecke 153
XX. lecke 167
Megjegyzések és megoldások a nyelvkönyv feladataihoz 186
Regiszterek 192
A nyelvkönyvi anyag lecke egységenként 192
Dialógusok leckeegységenként 193
Dalok leckeegységenként 194
Játékok leckeegységenként 195
Források jegyzéke 196

Kocsány Piroska

Kocsány Piroska műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Kocsány Piroska könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem