Kiadó: | Akkord Kiadó |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 95 oldal |
Sorozatcím: | A mi gyerekünk |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 18 cm x 13 cm |
ISBN: | 963-7803-82-3 |
Megjegyzés: | Néhány ábrával illusztrálva. |
Előszó | 7 |
Alapok | 11 |
A probléma bemutatása | 11 |
A csoport leegyszerűsített modellje | 15 |
Kívülállók vagy különcök? | 20 |
A kívülállók szenvednek | 21 |
A mobbing-áldozat családja és barátai | 24 |
Életre szóló sebhelyek | 29 |
Hogyan lesz egy diák kívülállóvá? | 30 |
Neuroitikus és pszichotikus betegségek | 34 |
A kívülállók tipikus viselkedésmintái | 35 |
Harc a "kívülálló szerep" ellen | 36 |
A gyanakvó | 36 |
A dicsekvő | 37 |
A szerepek vállalása | 39 |
Szövetségesek keresése | 40 |
Menekülés a csoportból | 42 |
Csapdában | 44 |
Ördögi kör | 44 |
A kívülálló látásmódja | 45 |
A kívülálló szerep megszilárdulása | 46 |
Az előítélet lélektana | 46 |
Az előítélet szűrőhatása | 49 |
Az előítéletek tanulhatósága | 49 |
"Észlelési" kísérletek | 51 |
A tanárnak nehéz a dolga | 52 |
Van, hogy a tanár is részt vesz a mobbingban | 53 |
Ellenállás az osztályban | 54 |
A tanár viselkedése a mobbing-áldozattal szemben | 56 |
A tanár lehetőségei | 58 |
Beszélgetés a mobbing-áldozattal | 60 |
A kívülállók integrálása az osztály bevonása nélkül | 63 |
A diák felértékelése a frontális oktatásban | 63 |
Az osztály közös akciója | 66 |
A mobbing taglalása az osztályban | 71 |
Megbeszélés a tanórán | 71 |
A "talkshow" | 74 |
Feldolgozás szerepjáték formában | 76 |
A téma indirekt bevezetése az oktatásban | 77 |
A tanári közösség együttműködése | 95 |
Ajánlott irodalom | 97 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.