1.068.962

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

E-business stratégia vállalati felsővezetőknek

Szerző
Lektor
Budapest
Kiadó: Aula Kiadó Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 162 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-9345-74-1
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Előszó9
Bevezetés11
Az E-business környezet13
A hálózati gazdaság13
A hálózati gazdaság kialakulása14
A hálózati, információs gazdaság jellegzetességei14
Az információ-rendszerek és a vállalatok17
Az információ-rendszerek vállalati alkalmazása - a vezetői információ-rendszerek17
A vállalatközi információ-rendszerek kialakulása - az elektronikus adatcsere19
Az internetes vállalati információ-rendszerek - az e-business és az elektronikus kereskedelem21
Néhány szó a tisztán internetes vállalkozásokról23
A vállalatok környezete a hálózati gazdaságban23
Az iparági versenykörnyezet átalakulása24
A hálózati gazdaság további környezeti tényezői28
Az e-business stratégia kontextusának alapja: a hálózati gazdaság infrastruktúrája30
A hálózati gazdaság infrastruktúrájának becslése két modell alapján30
Tanulságok és következtetések az internetgazdaság adataiból33
A vállalat versenyhelyzetével kapcsolatos vezetői kérdések a hálózati gazdaságban35
A hálózati gazdaság paradoxonjai35
Az értékalkotási és innovácisó folyamat átalakulásainak kérdései37
Az e-business környezet összefoglalása40
Az e-business stratégia41
Az e-business stratégia meghatározása41
Az e-business és az ERP rendszerek42
Az e-business és a stratégia43
Stratégiai megközelítések43
Fókusz a környezeten44
Fókusz az erőforrásokon44
Vállalati erőforrások és a környezet harmóniája46
Stratégia és versenyelőny a gyakorlatban48
Az egyedi erőforrások, amelyek versenyelőnyhöz juttathatják a céget49
Az egyedi erőforrások szerepe az üzleti ciklus lassításában52
Az e-business szerepe az egyedi erőforrás építésében57
Iparági e-business stratégiák57
Az e-business iparágat meghatározó hatása58
Az e-business iparági fejlődési irányai59
Versenyelőny megcélzása az e-business segítségével63
Az egyedi erőforrások63
Stratégiai hatású internet képességek64
Egyedi erőforrások építése az e-businessben73
Az e-business szerepe adott vállalatnál75
Felkészült-e a vállalat (üzletág) piaca és iparága az e-businessre?76
Képes-e a vállalat az e-business implementálására?78
Az implementálás stratégiai kérdései78
Az e-business stratégia összefoglalása80
E-business megvalósítások81
Vállalati üzleti modellek a hálózati gazdaságban82
Vállalati értékláncok és modellek82
Üzleti (bevételi) modellek a hálózaton85
Működési modellek a hálózaton93
Az elektronikus piacterek99
Az elektronikus piacterek meghatározása100
A piacterek előnyei és hátrányai104
Mikor érdemes csatlakozni az elektronikus piacterekhez?105
Az elektronikus piacok helye az értékalkotásban106
A vállalatok és az internet üzleti felhasználásának fejlődési szakaszai108
Belső vállalati folyamatok a hálózati gazdaságban111
Beszerzés111
Értékesítés, disztribúció, ügyfélkapcsolatok115
Termék, szolgáltatás-előállítás118
Logisztika121
Pénzügyi folyamatok125
Emberi erőforrások és tanulás128
Az e-business-megvalósítások összefoglalása134
A magyarországi e-business-stratégiai sikertényezők135
Az e-business környezete Magyarországon136
Drajkó László, vezérigazgató - Axelero136
Dr. Deák Rita, stratégiai főosztályvezető - Informatikai Kormánybiztosság140
Az e-business magyarországi húzóágazatai: a pénzügyi és a biztosítási szektor145
Kadlecovits Ákos, eBanking vezető - CIB145
Lázár Ágnes, igazgató, alternatív értékesítési csatornák - MKB148
Zsedényi Zsolt, IT igazgató - Allianz Hungária Biztosító Rt.152
A magyarországi vállalatok és vállalkozások nézőpontja154
Katona Kálmán, vezérigazgató - Magyar Villamos Művek154
Széles Gábor, vezérigazgató - Videoton155
E-business-sikertényezők Magyarországon: Tanulságok és üzenetek159
Az e-business stratégiák megvalósításához üzleti realitásokat és feszes gazdálkodási viselkedést képviselő vezetésre van szükség159
E-business-megoldásokat bevezető vállalkozásoknak a jelenlegi helyzetben társadalomformáló és egyúttal tág értelmű infrastruktúra-fejlesztést is vállalnia kell159
A sikeres e-business stratégiák a szervezett és rendelkezésre álló háttérrendszereken nagyon komoly mértékben múlnak160
A kis és középvállalkozások akkor fogják reális lehetőségnek látni az e-business elterjedését, amikor standardokat és alacsony fajlagos költséget érzékelnek160
A stratégiai szövetségek célja kritikus tényező az ügyfelekhez való gazdaságos eljutásban161
Az e-business stratégia nagyon fontos eleme a megfelelő csatorna-mix161
Az e-business sikerességét viszonylag hamar demonstrálni lehet a belső kommunikációs rendszerek támogatásával162
Összefoglalás163
Irodalom165
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
E-business stratégia vállalati felsővezetőknek
Állapot:
3.480 ,-Ft
28 pont kapható
Kosárba