1.067.053

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kampánykommunikáció (dedikált példány)

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Akadémiai Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 173 oldal
Sorozatcím: Erasmus könyvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-05-8031-4
Megjegyzés: Az egyik szerkesztő, Sárközy Erika által dedikált példány. Fekete-fehér grafikonokkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Az Erasmus Közéleti Kommunikációs Intézetben 2002-ben az Intézet alapító igazgatójának, Sárközy erikának a vezetésével a Fiatal Kutatók Klubjának egy csoportja a kampánykommunikációt választotta kutatási témának.
A kutatás fókuszában a 2002-es országgyűlési választásokat megelőző kampány állt. Céljuk egyrészt az volt, hogy a kampány különböző dimenzióinak kutatásával többet tudjanak meg a magyar politikai élet bizonyos jellemzőiről, másrészt a politikai kommunikáció működési mechanizmusairól szerettek volna mélyebb ismereteket szerezni. A kutatás eredményeként tanulmányok sora született.
A kötet szerzői vizsgálták a perszonalizációt, azaz a személyiség előtérbe kerülését a politikában, a kampányviták interakciós, nyelvi sajátosságait, a női politikusok szerepvállalását és kommunikációs stratégiáját, az új kommunikációs technikák alkalmazását a kampányban, valamint a státustörvény vitájának a diskurzív rendalakításában betöltött szerepét.
Sajátos megközelítésmódjukkal szeretnék a... Tovább

Fülszöveg

Az Erasmus Közéleti Kommunikációs Intézetben 2002-ben az Intézet alapító igazgatójának, Sárközy erikának a vezetésével a Fiatal Kutatók Klubjának egy csoportja a kampánykommunikációt választotta kutatási témának.
A kutatás fókuszában a 2002-es országgyűlési választásokat megelőző kampány állt. Céljuk egyrészt az volt, hogy a kampány különböző dimenzióinak kutatásával többet tudjanak meg a magyar politikai élet bizonyos jellemzőiről, másrészt a politikai kommunikáció működési mechanizmusairól szerettek volna mélyebb ismereteket szerezni. A kutatás eredményeként tanulmányok sora született.
A kötet szerzői vizsgálták a perszonalizációt, azaz a személyiség előtérbe kerülését a politikában, a kampányviták interakciós, nyelvi sajátosságait, a női politikusok szerepvállalását és kommunikációs stratégiáját, az új kommunikációs technikák alkalmazását a kampányban, valamint a státustörvény vitájának a diskurzív rendalakításában betöltött szerepét.
Sajátos megközelítésmódjukkal szeretnék a jelenségek újabb aspektusait feltárni és továbbgondolásra érdemes megállapításokat tenni. Vissza

Tartalom

Előszó7
Kiss Balázs: Kampány és tabloidizáció. A perszonalizáció jelensége9
Dányi Endre: Posztmodern kampánytechnikák és az ellenőrzés válsága41
Reményi Andre Ágnes: Kampányviták 2002-ben. Interakciós elemzés65
Schleicher Nóra: A női politikusi szerep nyelvi konstrukciója100
Hegyesi Adrienn - Melegh Attila: "Immár nem mi vagyunk a szegény rokon a nemzetközi világban" A státustörvény és az Orbán-Nastase-egyezmény vitájának sajtóbeli reprezentációja és diskurzív rendje135
A szerzőkről172
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem